آنچه خواهید شنید

زمان آن رسیده که زندگی خود را تغییر دهید و به چیزهایی که می­خواهید برسید!

 

می­خواهید ثروت بیشتری داشته باشید یا به عنوان یک ورزشکار، رتبه جهانی کسب کنید؟

به یک شخص قدرتمند­تر و خوشبخت­تر تبدیل شوید؟

چگونه بعضی از افراد به موفقیت می­رسند؟

آیا شانس در موفق شدن افراد دخیل است؟

 

افراد با استعداد زیادی را اطراف خود می بینید که در زندگی موفق نیستند. شایسته هر فرد است که به موفقیت های شغلی، اجتماعی و عاطفی دست پیدا کند، اما متاسفانه خیلی از افراد نمی توانند برای رسیدن به موفقیت راه درستی پیدا کنند و در نتیجه شکست می خورند. آن هم به این علت که نمی توانند هنگام وقوع مشکل بر احساسات خود مسلط شوند؛ همچنین در مورد آینده تصورات غلطی دارند.

هرگز فراموش نکنید که مثبت اندیشی بر تمامی جنبه های زندگی ما از جمله موفقیت های بزرگ شغلی، اجتماعی، روابط، کنترل احساسات و افزایش ثروت تاثیر گذار است.

مبارزه با احساسات و کنترل کردن تفکرات از نکاتی است که هر فرد باید آن را رعایت کند؛ از این رو پائول مک کنا در کتاب مثبت اندیشی با استفاده از تکنیک ها و روش هایی، تسلط بر ذهن و احساسات و کنترل امور زندگی را برای شما بیان می کند. او به تمام شنوندگان این کتاب قول می دهد مانند ستاره های فیلم هالیوود تا قهرمان های المپیک، اگر راهکارهای او را دنبال کنند اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت.

رادیو مثبت این کتاب صوتی فوق العاده را با استفاده از کلمات ساده و روان در اختیار شما قرار داده است. این کتاب صوتی یکی از راهبردی ترین و بهترین نمونه کتاب های موجود در  این مجموعه می باشد. در این اثر تمامی راهکارها و فنون مثبت اندیشی و زندگی شادتر به شما آموزش داده خواهد شد.

با استفاده از این تکنیک ها ، به شما کمک می شود که بفهمید در واقع چه چیزی میخواهید و بیشتر آن را در ذهن خود برنامه ریزی کرده و مثل اشعه لیزر روی آن تمرکز کنید. در نتیجه بعد از آن می توانید زندگی خود را کنترل کنید و آن را به سمتی که می خواهید پیش ببرید.

تکنیک های ذکر شده در این کتاب با تکرار و تمرین، اثر بخش خواهند بود.

شنیدن کتاب صوتی مثبت اندیشی چه سودی برای شما خواهد داشت؟

سیستم مثبت اندیشی، از آخرین تکنیک های روانشناسی استفاده می کند تا به شما کمک کند ذهن خود را دوباره برنامه ریزی کنید و به صورت اتوماتیک روز به روز موفق تر باشید.

بعد از شنیدن این کتاب صوتی، با رموز موفقیت و زندگی شادتر آشنا می شوید. شنیدن رموز موفقیت و تکنیک هایی که به هزاران هزار افراد سرشناس و موفق کمک کرده است تا از محدودیت ها عبور کرده و استعدادهای خود را شکوفا کنند و به راحتی از پله های موفقیت بالا بروند.

 

مختصری در مورد کتاب صوتی مثبت اندیشی

این کتاب از ۹ فصل تشکیل شده و در آن شما را با تکنیک ها و روش های زندگی شادتر و مثبت اندیشی آشنا می سازد. در این ۹ فصل از مثال های ساده و کاربردی استفاده شده که در زندگی همه افراد رخ می دهد. همچنین به توضیح مشکلاتی که بر اثر بی انگیزگی و تنبلی دچار می شویم، پرداخته شده است. مثلا اگر مدتی فکری در ذهن تان داشته باشید و برای انجام آن کاری نکرده باشید و حالا متوجه شوید که شخص دیگری این کار را عملی کرده است، با خودتان چه فکری می کنید؟ فرق شما و آن فرد در چیست؟

با شنیدن کتاب صوتی معجزه مثبت اندیشی یاد می گیرید برای رسیدن به موفقیت های شغلی، اجتماعی و عاطفی، هنگام برخورد با مشکلات از لحاظ ذهنی قدرت کافی برای کنترل آن ها داشته باشید و از تصورات غلط در مورد آینده پرهیز کنید. از این رو فقط یک بار به کتاب صوتی مثبت اندیشی پائول مک کنا گوش دهید و به باورهای غلط و احساسات نادرست خود پایان دهید. همچنین به افکار خود بها دهید و در راه رسیدن به موفقیت از آنها استفاده کنید.

دیدگاه کاربران

  1. sanaz.jamili گفته:

    درود . این کتاب یک تمرین برای مقابله با ترس و ایجاد اعتماد به نفس دارد. با اینکه این تمرین در نگاه اول یک شوخی به نظر میرسه اما یک واقعیت محض. شاید یک نوع تلقین باشه شایدم یک ارتباطی بین انگشت ها و مغز باشه. من دلیل علمی این قضیه رو نمی دونم ولی این تکنیک واقعا جواب داد.

  2. saghafi.amir گفته:

    با عرض سلام
    کتاب بسیار آموزنده بود لطفا کتابهای بیشتری در زمینه ان ال پی و همین نویسنده پخش کنید با تشکر من از این کتاب کلی یاد گرفتم

  3. alikhavaniki گفته:

    هنوز فایلش رو باز نکردم. اما مطمئنم کتاب خوبیه. و بخصوص (چون خودم دست اندر کار کتاب های صوتی و الکترونیک هستم)، از تیم رادیو مثبت تشکر میکنم که با زحمات و هزینه مالی زیاد این کتاب ها رو صوتی کرده و در سایت قرار می دهند.

  4. احمد گفته:

    رادیو مثبتی ها خدا قوت شما واقعا بی نظیرید

  5. mohsen8281@yahoo.com گفته:

    سلام وعرض ادب
    به تمامی عزیزانی که مشکل تسلط وکنترل برخودرودارن میشه این کتاب روپیشنهادداد.
    دوستان مثبت متشکرم

  6. samanson گفته:

    دیدگاهم با گوش کردن این کتاب بهتر شد. ممنون

  7. ehsan گفته:

    بسیار‌خوب‌بود‌اگه‌امکان‌داره‌کتاب‌از‌دولت‌عشق‌کاترین‌پاندر‌رانیز‌صوتی‌کنید‍خیلی‌ممنون

  8. Inja.12000@gmail.com گفته:

    کتاب خوبیه

  9. ابراهیم گفته:

    خوب

  10. rahim7790@gmail.com گفته:

    باسلام همه کتابای رادیومثبت عالی اندمن چندساله مشتریشونم.

  11. rahim7790@gmail.com گفته:

    خیلی عالیه

  12. hkhanlar گفته:

    امیدوارم همه این سایت رو بشناسن و به دیگران هم سفارش کنن تا باخرید کتاب این کار پر ارج شما ادامه پیداکنه. موفق باشید.

  13. kimiya گفته:

    ketabe jalebi bud…avalin ketabi bud ke az inja download kardam..hesse sadetar shodan kheili az masaelo behem dad..be dustan hatman pishnahad mikonam

  14. zahrapf گفته:

    سلام
    لطفا کتاب جادوی فکر بزرگ از آقای شوارتز را هم با صدای گوینده های حرفه ای خودتان بگذارید. کتابی واقعا تاثیرگذار است و حتما دیگران هم استقبال خواهند کرد. این کتاب حتی کتاب توصیه شده آقای جیم ران است که یک سخنران انگیزشی قهار بودند.

  15. zahrapf گفته:

    بسیار عالی و کاربردی. ممنون از زحمات رادیو مثبت.

  16. morteza.toorang گفته:

    عالی بود

  17. damon گفته:

    سلام
    من کتاب معجزه مثبت اندیشی را خریم واقعا عاله…با سپاس از رادیو مثبت

  18. قاسمی گفته:

    خوب

  19. عبدالله احرارى گفته:

    ۲۰

  20. علی رشدی گفته:

    با سلام و تشکر از زحمات شما
    لطفاً متن پی دی اف کتب های صوتی تون را هم کنار فایل mp3 روی سایتتون قرار بدید که یک مجموعه کامل باشه با تشکر

  21. وحید گفته:

    ممنون از محصولات شما

  22. محسن گفته:

    کتاب صوتی

  23. زندگی میرزایی گفته:

    معجزه مثبت اندیشی

  24. afshin.aslani.98@gmail.com گفته:

    با عرض سلام خدمت شما
    کتاب فوق العاده خوبی است و از تکنیک های کاربردی برای مثبت اندیشی استفاده کرده
    از رادیو مثبت بابت تهیه این کتاب سپاس گزارم

  25. babak880 گفته:

    عالی بود

  26. محمد رضا جديدي گفته:

    سلام

  27. Vamegh گفته:

    سلام، لطفا عنوان اصلی (انگلیسی) کتاب ها را هم درج نمایید.ممنون