آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «بیش‌تر حقوق بگیرید»

در مدت زمان کوتاه، ثروتمند شوید.

  • آیا افزایش حقوق ماهیانه امکان پذیر است؟
  • چگونه می توان با موانع و مشکلات موجود به مقابله پرداخت؟
  • آیا چشم انداز دراز مدت در روند کاری و افزایش حقوق تاثیر گذار است؟

اگر تمام روز مشغول به کار هستید اما حقوق پایینی دریافت می کنید، خودتان مقصرید؛ چرا که باید تصمیم بگیرید تا درآمد بیشتری کسب نمایید و در این راه نهایت تلاش خود را انجام دهید. از این رو باید همانند افرادی که در مدت زمان کوتاهی به ثروت دست یافته اند، با سرعت به قدرت برسید و روی همه چیز تسلط داشته باشید.

همچنین در صورتیکه به شغل خود حس خوبی نداشته باشید، نمی توانید تعهد و هیجان لازم برای انجام کارها را داشته باشید. بنابراین لازمه‌ی موفقیت و پیشرفت در این راه، خود آگاهی، داشتن اعتماد به نفس، پرورش فکری و شناخت پتانسیل ها است.

 

جهت کشف راه های کسب درآمد، افزایش حقوق و ترفیع مقام از کتاب صوتی بیشتر حقوق بگیرید اثر برایان تریسی یکی از فعالان در زمینه ی آموزش و مشاوره ی موفقیت، کمک بگیرید. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وی در آمازون می‌باشد.

برایان تریسی یکی از بزرگ ترین مشاوران در زمینه ی آموزشی و موفقیت و از جمله نویسندگان برتر آمریکا در زمینه ی رهبری، فروش، مدیریت و کسب و کار است.

او معتقد است که همه‌ی انسان‌ها با همان ساعات کاری که در طول روز دارند، می‌توانند بیشترین درآمد را در ماه داشته باشند.

برایان تریسی در کتاب صوتی بیشتر حقوق بگیرید، به تشریح روش هایی جهت دستیابی به ترفیع مقام، جذب و حفظ مشتری، افزایش سود شرکت و از همه مهمتر افزایش حقوق و دستمزد پرداخته است.

برایان تریسی معتقد است که میلیونر شدن یک مهارت است و تضمین می کند با  اجرای ترفندهای کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار موفقیت شما صد در صد است.

.

شنیدن کتاب صوتی بیشتر حقوق بگیرید چه سودی دارد؟

بیشتر حقوق بگیرید کتابی است که به تمامی افراد در هر زمینه ی شغلی پیشنهاد می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی با تکنیک ها و راه کارهای درست در کسب درآمد بیشتر و ترفیع مقام در کوتاه ترین زمان آشنا خواهید شد.

در این کتاب صوتی به 21  ترفند هوشمندانه که همه‌ی افراد موفق، برای بهتر شدن شغل، زندگی، موفقیت‌های مالی به کار می‌گیرند، پرداخته شده و باعث می‌شود افراد به جایگاه بالاتری در شرکت دست یابند. این کتاب صوتی همچنین به تکنیک‌های دید مثبت ، افزایش سود، دید دراز مدت، انتخاب شغل متناسب با شرایط روحی و جسمی و از همه مهمتر کسب حقوق بیشتر می‌پردازد.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. تفکر پایه صفر در تمام کارها
  2. ارتباط مسقیم ظاهر مناسب و آراسته در موقعیت شغلی و رسیدگی دقیق به امور کاری
  3. انجام سریع و بدون اشکال کارها و درخواست وظایف بیشتر
  4. آینده نگر بودن و ترسیم افق های بلند
  5. هدفگرا باشید تا از چیزی که می‌خواهید آگاه شوید
  6. کارهایی که سهم زیادی در ارزش کار دارند، باید بیشترین زمان را به خود اختصاص دهند

برای رسیدن به کسب درآمد یا حقوق بیشتر باید یک فرآیند پیوسته و همیشگی در یادگیری، پیشرفت و راه کارهای جدید داشته باشید. به یاد داشته باشید که خیلی از افراد در مدت زمان کوتاه به ثروت زیادی دست یافتند، اما هزاران نفر نیز به دلیل نداشتن تکنیک‌های درست و کافی در کسب حقوق بیشتر و ترفیع مقام شکست می‌خورند، از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب  صوتی بیشتر حقوق بگیرید اثر برایان تریسی گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به موفقیت و کسب حقوق بیشتر پایان دهید. این کتاب صوتی همچنین به شما در یافتن راه حل‌های مناسب، کمال گرایی، فروش بیشتر محصولات و خدمات موجود، کنترل روی آدم ها و منابع در دسترس و  از همه مهمتر قدرت مثبت در بهره وری بیشتر سازمان کمک می‌کند.

 

دیدگاه کاربران

  1. علیرضا ثنایی فرد گفته:

    این کتاب برای وضعیت جامعه امروز ما مفیده