کتاب صوتی رسیدن به همه خواسته ها

ریچارد تمپلر
  • مترجم: آتوسا قلعه
  • گوینده: سعید نبوی
  • مدت زمان: 180 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «رسیدن به همه خواسته ها»

 

رسیدن به همه خواسته‌ها و اهداف، یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای هر انسان زنده‌ای است. ولی چگونه؟ از چه راهی؟ درست‌ترین راه کدام است؟ چطور باید روش‌های کاربردی را پیدا کنیم؟آیا شما هم از امتحان کردن راه‌های مختلف و بی فایده برای رسیدن به خواسته‌هایتان خسته شده‌اید؟ آیا نمی‌دانید چگونه باید خواسته‌ی خود را بیان کنید؟ آیا دوست دارید بدانید برخی از افراد چگونه به خواسته‌هایشان می‌رسند؟

برای پیدا کردن پاسخ این سوال، مطالعه‌ی کتاب «رسیدن به همه خواسته‌ها» از نویسنده‌ی پرفروش «ریچارد تمپلر» را از دست ندهید.

نویسنده در این کتاب، موضوعات مهمی مثل اصالت، تخیل، دانایی و مستقیم صحبت کردن را به چالش می‌کشد و به ما یاد می‌دهد چگونه با استفاده از آن‌ها درست مذاکره کنیم، طرف مقابل را قانع کنیم و کلام نافذی داشته باشیم.

 

ریچارد تمپلر در کتاب «رسیدن به همه خواسته‌ها» ۱۰۰ روش هوشمندانه، ساده و کارآمد را ارائه می‌کند. اگر این راهکارها را با دقت و به درستی اجرا کنیم، مردم با خوشحالی به درخواست و خواسته‌های ما پاسخ مثبت می‌دهند!

علاوه بر این، با یادگیری و انجام درست توصیه‌های کتاب، دیگر لازم نیست یک‌ درخواست را دوبار مطرح کنید!

 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، ریچارد تمپلر در عرصه‌ی کتاب‌های موفقیت، نویسنده‌ای مشهور و موفق است و کتاب‌هایش از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند.

«قاعده پول» و «قاعده زندگی» دو کتاب دیگر این نویسنده است. تمپلر در کتاب رسیدن به همه خواسته‌ها، نکات عملی و نقشه‌ی راهی را ارائه می‌دهد که موقعیت‌های مختلفی از جمله محل کار، روابط دوستانه، خانوادگی و ... را در بر می‌گیرد.

 

با خواندن این کتاب چه یاد خواهیم گرفت؟

شما با خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه بیشتر اوقات، حتی بدون گفتن یک کلمه به خواسته‌ی خود برسید!

کتاب رسیدن به همه خواسته‌ها درباره‌ی تکنیک‌ها، کلمه‌ها و اصطلاحاتی صحبت می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته‌تان برسید.

یکی از نکات بسیار خوب درباره‌ی کتاب ریچارد تمپلر، این است که او برای موقعیت‌های مختلف، راهکارهای کاربردی و  یک یا دو صفحه‌ای ارائه کرده؛ به همین دلیل مطالعه‌ی کتاب و استفاده کردن از راهکارهای آن فوق‌العاده آسان است.

احتمالا فردی را دیده‌اید که به هر چه می‌خواهد، دست پیدا می‌کند. شاید به نظر برسد که او آدم خوش شانسی است و یا بدون زحمت به خواسته‌هایش می رسد. اما اینطور نیست؛ او بلد است چه کار کند و راهکارهای کاربردی را می‌شناسد.

اگر شما هم می‌خواهید با این روش‌های عملی آشنا شوید، در اسرع وقت کتاب «رسیدن به همه خواسته‌ها» را مطالعه کنید.

 

نکاتی از کتاب «رسیدن به همه خواسته‌ها»

در ادامه‌ی مطلب، برای آشنایی بیشتر با فضای کتاب رسیدن به همه خواسته‌ها، تعدادی از جملات پشت جلد این کتاب آورده شده است.

✅ ۱۰۰ نکته، ترفند و مهارت کاربردی برای بحث و گفتگو، قانع کردن طرف مقابل و تاثیرگذار بودن

مهارت‌هایی برای استفاده‌ی روزانه در موقعیت‌های مختلف: خانه، محل کار، جامعه و ...

آدمی باشید که به همه‌ی خواسته‌هایش می‌رسد.

✅ آدمی باشید که مردم بخواهند به درخواستش پاسخ مثبت دهند.

با وجود اینکه کار آسانی نیست، طرف مقابلتان را مجاب کنید که به خواسته‌ی شما «بله» بگوید.

تو می‌توانی به هر چه می‌خواهی دست پیدا کنی، از همین جا شروع کن!

 

احتمالا هیچ انسانی نیست که نخواهد به اهداف و خواسته‌هایش برسد. دستیابی به خواسته، یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین آرزوهای انسان‌هاست.

به همین دلیل مطالعه‌ی کتاب خوش خوان و روان «رسیدن به همه خواسته‌ها» از نویسنده‌ی پرفروش «ریچارد تمپلر»، به همه توصیه می‌شود.

این کتاب سکوی پرتاب شما برای رسیدن به خواسته‌هایتان خواهد بود...

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.