۱۰ چیز مهمی که باید در هر مرحله ای از موفقیت به یاد داشته باشید

موفقیت بواسطه ایجاد شهرت ، مسولیت های زیادی برایتان به بار می اورد. به خاطر داشته باشید که موفقیت تنها نقطه عطفی در زندگی شماست و به معنای پایان راه نیست. قطعا برای رسیدن به این دستاوردهای خود ، زحمات زیادی متحمل میشوید و همین زحمات باعث می شوند که شما تلاش کنید این موفقیت ها را برای خود حفظ کنید.اما همواره به خاطر داشته باشید که مهم نیست چقدر موفق هستید و فارغ از این تفکر باید این چند نکته را همواره به خاطر داشته باشید:

۱- متواضع بمانید.

اجازه ندهید که موفقیت تان با ذهن و تفکر شما بازی کند که در اینصورت طعمه دام غفلت خواهید شد. تلاش کنید در همه حال فروتن و متواضع باشید که این یکی از نشانه های شخصیت های بزرگ است.

۲- صبور باشید.

البته زمان مساله مهمی است. برای شما به عنوان یک فرد موفق ، زمان به منزله پول است اما اگز بیش از اندازه عجول باشید ، زمان برایتان به عنصری مکار تبدیل می شود. به خاطر داشته باشید ان روزهایی که شما در حال رشد و پیشرفت بودید، دیگران چگونه با شما با صبوری رفتار میکردند. رفتار مغرورانه از خود نشان ندهید.

۳- با دیگران به انصاف رفتار کنید.

موفقیت نصیب کسانی می شود که استحقاق ان را دارند. زمانی را به یاد بیاورید که برنامه های زیادی در ذهن داشتید و این دیگران بودند که با همکاری و رفتار منصفانه ای داشتند تا شما را به اوج خواسته هایتان برسانند. اکنون که به موفقیت دست یافته اید نوبت شماست که عین همان رفتار را با انها داشته باشید. رفتار خوب و درست با دیگران سلامت رفتاری شما را تضمین خواهد کرد.

۴- بین زندگی شخصی و کاری خود تعادل برقرار کنید.

برای اینکه یک زندگی کاری موفق داشته باشید باید زمان و تلاش زیادی را صرف کنید تا بتوانید این زندگی موفقیت امیز را حفظ کنید. اما همواره به خود گوشزد کنید که زندگی شخصی شما هم به اندازه زندگی کاری اتان اهمیت دارد. باید برای افرادی که با شما زندگی میکنند هم وقت بگذارید که این حق مسلم انهاست.پس تلاش کنید بین زندگی کاری و شخصی اتان تعادل برقرا کنید.

۵- سالم بخورید تا سالم بمانید.

کسب موفقیت مستلزم داشتن بئن سالم است. روی رژیم غذایی خود تمرکز داشته باشید. بخشی از وقت خود را به ورزش کردن اختصاص دهید. تغذیه سالم و روزی ۳۰ دقیقه ورزش به شما کمک میکند که جسم و روحی سالم داشته باشید.

۶- انتظار چیزهای غیر قابل انتظار را داشته باشید.

همانطور که پیش از ین گفته شد ، موفقیت به منزله پایان راه نیست و تنها نقطه عطفی در مسیر زندگی شماست.کماکان شجاع بمانید و خود را برای وقایع غیر قابل انتطارتان اماده کنید. به نظر عاقلانه است که فکر امور غیر متقربه باشید تا اینکه بخواهید با غفلت از انها ، بعدها دچار دردسر و زحمت فراوان شوید.

۷- شبکه ارتباطی داشته باشید.

سعی کنید یک شبکه ارتباطی خوب داشته باشید .معلوم نیست در اینده ، چه وقت و به چه کسانی نیازمند شوید. پس تلاش کنید همواره با افراد خود در شبکه ارتباطی اتان ، ارتباط مستمر و مثبت داشته باشید. شاید در اینده فرصتی برایتان حاصل شود که تجارت خود را رونق و گسترش دهید. در این میان هر چه شبکه ارتباطی اتان را بیشتر گسترش داده باشید ، از ایده های بیشتری بهره مند خواهید شد.

۸- مرزهای خود را تعیین کنید.

تعیین حد و مرزها حتی بعد از نایل شدن به موفقیت ، اهمیت بیشتری پیدا میکنند چرا که در این زمان است که ممکن است شما بخواهید با همه نوع مردم در ارتباط باشید. طبیعتا همه این افراد فرهنگ مشابهی با شما ندارند بنابراین این فرصت را برای خود ایجاد کنید که تا انها حدود شما را بدانند و بتوانید در برخی موارد به انها “نه ” بگویید. حتی گاهی ممکن است در تقابل عقل و قلب خود به خودتان هم ” نه ” بگویید.

۹- دست به خیر داشته باشید !

بذرهای خیر بکارید. همیشه افرادی هستند که در زندگی به کمک دیگران نیازمندند. مساعدت به افراد نیازمند به سلامت اخلاقی شما کمک شایانی خواهد کرد.

۱۰- با خودتان در ارتباط باشید.

موفقیت میتواند نوری درخشان باشد که برای یک مدت موقت شما را کور کند تا جایی که خودتان را فراموش کنید. با خودتان در ارتباط باشید به این معنا که خود را از یاد نبرید. اگر برایتان مقدور است در طول روز چند دقیقه را به فکر کردن درباره خودتان اختصاص دهید. تا جایی که دلتان میخواهد پرواز کنید اما از ریشه تان جدا نشوید. موفقیت هایتان را جشن بگیرید اما فراموش نکنید که دست کسانی که شما را حمایت کردند ببوسید.

https://successstory.com/inspiration/things-to-remember-no-matter-how-successful-you-become

دیدگاه‌ها 0