۱۰ مورد که صاحبان کسب و کار موفق در آن متفاوتند

تجار موفق همیشه راهی برای جلو افتادن از بقیه برای خود پیدا میکنند. در این جا به ۱۰ مورد از از این موارد اشاره خواهیم کرد.

۱- کنجکاوی

همه ی افراد موفق، کنجکاو هستند. اگر چیزی وجود داشته باشد که آن ها ندانند، فورا راهی برایش پیدا میکنند. آن ها حقایق را جمع اوری میکنند و اطلاعات به روزی دارند.

۲- سازمان دهی

اگر فرد منظمی نباشید، به مرتبه های بالا نخواهید رسید. صاحبان بیزینس های موفق، پوشه هایی دارند که اسنادشان را در آن نگهداری میکنند. این افراد خط مشی ثابتی دارند که مانع از انحراف انها از امورشان می شود.

۳- سخت کوشی

هرگز نخواهید توانست جایگزینی برای سخت کوشی بیابید. افراد موفق افرادی هستند که کمی بیشتر از افراد سخت کوش کار میکنند. اگر میخواهید پولدار شوید باید از خودگذشتگی نشان دهید. باید تا دیروقت مطالعه داشته باشید و بیدار بمانید. برای پول در آوردن باید این راه های طولانی را بپیمایید.

۴- جاذبه شخصی

داشتن جاذبه از شروط موفقیت است. باید گفت که این جاذبه یک موهبت الهی است و با تولد فرد در وجودش نهادینه می شود اما با این وجود راه هایی برای تقویت و افزایشان وجود دارد. افراد موفق باید افراد جاذبی باشند و زمانی که با مشتریانشان حرف میزنند همواره لبخند بر لب داشته باشند.

۵- سحرخیزی

تجار موفق افرادی سحر خیزند. آن ها صبح هنگام را برای انجام امورشان انتخاب میکنند و از این انتخاب منافع زیادی عایدشان می شود.

۶- به جریان انداختن سرمایه

پول و سرمایه رشد کافی نخواهد داشت مگر اینکه ان را به جریان بیندازید. بازرگانان موفق از به جریان انداختن سرمایه مالی خود هراسی ندارند.

۷- ذهن منطقی

تجار موفق معمولا کمتر تحت تاثیر حزب ها و جناح ها قرار میگیرند. این افراد بدون دلیل ریسک نمیکنند. به طور خلاصه اساس تصمیم آن ها منطق است نه احساسات.

۸- رژیم غذایی سالم

انسانهای موفق سلامتی را ارج مینهند. از نظر انها ذهن افراد مثل ماشین است و باید مثل ماشین بطور منظم وسالم به ان سوخت برسد. در تغذیه این افراد ، اب میوه های طبیعی و غذاهای سالم اهمیت فوق العاده ای دارد.

۹- روشن نمودن ایده ال شخصی

ایده ال شخصی یک مفهوم ایده الی از یک فرد است. افراد موفق ایده ال های خود را به خوبی می شناسند و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا به ان ایده ال ها برسند.. انها اهداف مشخصی را برای خود تعیین میکنند تا به سخت کوشی به ان اهداف دست یابند.

۱۰ مدیریت زمان

افراد موفق زمانشان را به خوبی مدیریت میکنند. اینان انجام کارهای سنگین تری که در پیش رو دارند را در اولویت میگذارند، کمتر سراغ پیامک هایشان میروند و زمانشان را بیهوده صرف نمیکنند.
این ها مواردی بود که افراد را به سوی موفقیت هر چه بیشتر سوق می دهد. اگر تمایل دارید جزو افراد موفق باشید، این موارد را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها 2