مدیران موفق چگونه مطالعه می کنند ؟

مدیران موفق چگونه مطالعه می کنند ؟

مطالعه کردن ،خواندن کتابهای مختلف و یا گوش کردن به کتاب های صوتی به مدیران کمک می کند تا در شغل وتجارت خود و همچنین در نحوه ی برقراری ارتباط با کارمندان موفق تر باشند.مدیران نیاز دارند تا از ایده های مختلف استفاده کنند و با خواندن کتاب هایی که متعلق به بهترین مدیران در سر تا سر جهان است دید وسیع تری نسبت به تجارت خود داشته باشند و بتوانند با چالش ها در کار و با چالش هایی که دربین کارمندان به وجود می آید راحت تر مقابله کنند.

مدیران موفق در استفاده از زمان بسیار متفاوت عمل می‌کنند. آن‌ها می‌دانند منابعی مانند پول و سرمایه قابل ‌برگشت هستند، ولی زمان ارزشمندترین سرمایه غیرقابل‌ بازگشت است. بدین منظور مدیران موفق برای مطالعه زمان و روش های خاصی را در نظر می گیرند .

یکی از روش های رایج مطالعه در میان مدیران موفق گوش دادن به کتاب های صوتی است که بیشتر در زمینه ی تجارت وجهش در کسب وکار است .دسترسی سریع، حمل آسان و قابلیت استفاده در مکان های گوناگون از جمله مزایای کتاب های صوتی است که مدیران موفق را بیشتر به استفاده از کتاب های صوتی تشویق می کند . کتابهای گویا می توانند بخش قابل توجه ای از اوقات بیهوده و زمان های غیرکارآمد مدیران را به مفید ترین و موثرترین شکل ممکن پر کند.

برای مثال در سفرهای بین شهری و رفت و آمد های شهری، در مواقع پیاده روی، زمانی که در صفهای طولانی انتظار بانکها و ادارات مختلف هستند ، هنگام انجام کارهای روزمره و بسیاری موارد دیگر از این کتابها استفاده می کنند و در وقت خود صرفه جویی می کنند.

کتاب های صوتی که در زمینه ی تجارت تهیه می شوند بیشتر مورد توجه مدیران قرار میگیرند و بهترین منابع هستند تا با استفاده از آن ها دانش خود را به روز کنند.به عنوان مثال کتاب صوتی قوانین نانوشته ی تجارت مجموعه ای است از قوانین نانوشته تجارت که شاید تا به حال کسی به آنها فکر هم نکرده است . اگر از وجود این قوانین بی اطلاع باشید درست مثل این است که با چشم های بسته در بازی شرکت کنید.

همچنین کتاب های صوتی در زمینه روانشناسی از جمله کتاب صوتی مدیریت درونی خود برای عملکرد بهینه اثر برایان تریسی نیز جزء کتابهایی است که باید توسط مدیران برای داشتن عملکرد بهینه مورد استفاده قرار گیرد زیرا در زمینه ی کاری مدیران دارای یک تیم کاری هستند که این تیم کاری نیازمند مدیریت قوی و هوشمندانه است و کتابهای روانشناسی به مدیران کمک میکند تا بهتر بتوانند به کارمندان خود کمک کنند تا موفق تر از قبل باشد.

در پایان کتاب صوتی مدیران موفق از برایان تریسی را به شما معرفی می کنیم که با گوش دادن به این کتاب صوتی با ویژگی های مدیران موفق آشنا خواهید شد همچنین یاد خواهید گرفت چگونه یک مدیر موفق باشید.

 

دیدگاه‌ها 0