کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

دیمون زاهاریادس
  • گوینده: ابوالفضل شکیبا زاد, سمانه مبلغ حسینی
  • مدت زمان: 285 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

76,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟»

تصمیماتی که ما هر روز می‌گیریم، مسیر زندگی‌مان را به طور کل تغییر می‌دهد. اما چطور باید درست تصمیم بگیریم؟ اصلا یک تصمیم درست چطور تصمیمی است؟ در این مقاله قصد داریم کتابی را به شما معرفی کنیم که راه و روش درست تصمیم گرفتن را آموزش می‌دهد. کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» نوشته‌ی «دیمون زاهاریادس»

 ---------------------------------------------------------------

موضوع اصلی کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» چیست؟

همانطور که از اسم آن کاملا مشخص است، کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» راه و روش درست تصمیم گرفتن را به ما یاد می‌دهد.

«دیمون زاهاریادس» نویسنده‌ی این کتاب ترفندهای کاربردی‌ای را ارائه کرده که مخاطب با اجرای آن‌ها می‌تواند بدون حواس پرتی و با تمرکز کامل کارهایش را انجام دهد. شاید با خودتان بگویید که بدون ترفند و راهکار هم می‌توان به راحتی با حواس پرتی مقابله کرد، ولی باید بگوییم که متاسفانه اینطور نیست و اگر هم امکان پذیر باشد، خیلی سخت است!

با یک مثال بیشتر توضیح می‌دهیم، فرض کنید که می‌خواهید برای امتحانی که فردا دارید درس بخوانید، به محض اینکه کتاب‌تان را باز می‌کنید از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای موبایل‌تان پیام می‌آید! گوشی‌تان را برمی‌دارید تا پیام‌ها را چک کنید، ولی تا به خودتان می‌آیید می‌بینید بیش از یک ساعت گذشته است!

آیا ما اصلا متوجه می‌شویم که چطور حواسمان پرت می‌شود؟ باید بگوییم که بیشتر اوقات نه! خیلی وقت‌ها ما اصلا متوجه نمی‌شویم چطور رشته‌ی افکار از دستمان در می‌رود، اما تا به خودمان می‌آییم می‌بینیم غرق در فکر و خیال شده‌ایم. میلیون‌ها نفر در دنیا با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند.

نویسنده‌ی کتاب با بررسی موضوعات مشابه و انجام تحقیقات فراوان به ترفندهایی دست پیدا کرده و آن‌ها را در کتابش ارائه کرده است.

«دیمون زاهاریادس» نویسنده‌ی کتاب، می‌گوید که این ترفندها به خوانندگان کمک می‌کند تا با تمرکز بالاتر و حواس جمع‌تر کارهایشان را انجام دهند.

 ---------------------------------------------------------------

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

همانطور که گفته شد، نویسنده در این کتاب چندین ترفند عملی و کاربردی برای مبارزه با حواس پرتی و افزایش تمرکز ارائه کرده است. در این بخش ما می‌خواهیم درباره‌ی چند نکته‌ی مهم که کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» به ما یاد می‌دهد صحبت کنیم.

  • نویسنده در این کتاب به ما یاد می‌دهد که قبل از انجام هر کار مهم و پیش از تصمیم‌گیری‌های پراهمیت باید چه سوالاتی از خودمان بپرسیم.
  • پاسخ به این سوال که مهم‌ترین دلایلی که ما تصمیم‌های بد و نادرست می‌گیریم چیست؟
  • چطور خودمان را از بمباران اطلاعات که ممکن است به دردمان هم نخورد، دور نگه داریم؟
  • ارائه‌ی ده‌ها روش، سیستم و ترفند که مهارت تصمیم‌گیری ما را به طرز چشم‌گیری بالا می‌برد.
  • استراتژی‌های کارآمد برای اینکه لیست کارهایتان را درست مرتب کنید و بدانید اولویت در انجام دادن کدامشان است.

در پایان این بخش باید اشاره کنیم که این‌ها فقط بخشی از نکات آموزنده‌ای بود که با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم؛ برای اینکه با ترفندهای آن آشنا شوید، مطالعه‌اش را از دست ندهید!

 ---------------------------------------------------------------

نظرات برخی از خواننده‌ها درباره‌ی این کتاب

برای اینکه راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این کتاب برای شما مناسب است یا نه، در این بخش نظرات برخی از خواننده‌ها را در این بخش ارائه می‌کنیم:

  • یک کتاب عالی دیگر از «دیمون زاهاریادس». او در این کتاب نکات خوبی را برای افزایش تمرکز ارائه کرده است. اگر دنبال افزایش بهره‌وری و کارایی بیشتر ذهن‌تان هستید، توصیه می‌کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید.

 

  • راز موفقیت بیشتر افرادی که به اهداف خود دست پیدا کرده‌اند هدفمند بودن و تمرکز داشتن است. کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» خیلی روان و خواندنی نوشته شده است و نویسنده در آن ترفندهای عملی و کاربردی‌ای را ارائه کرده است که بهره‌وری شما را به شدت افزایش می‌دهد.

 

  • «دیمون زاهاریادس» نویسنده‌ی آثار پرفروش آمازون است که توصیه‌ها و ترفندهایش باعث افزایش بهره‌وری، بهبود مدیریت زمان و طراحی سبک زندگی کارآمد می‌شود. کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» همانطور که از اسمش کاملا مشخص است بیشتر در مورد راه و روش‌ها تصمیم‌گیری و افزایش تمرکز صحبت می‌کند. اگر شما هم مثل من حواس پرت هستید و نمی‌توانید راحت تمرکز کنید، این کتاب را بخوانید. خیلی کمکتان می‌کند!

 ---------------------------------------------------------------

چه کسانی باید کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» را بخوانند؟

به طور کلی می‌توان گفت هر کسی به دنبال این است که بهره‌وری بیشتری داشته باشد و بدون حواس پرتی کارهایش را انجام دهد، باید این کتاب را بخواند.

از مدیران، معلم‌ها و دانش‌آموزها گرفته تا ورزشکاران، هنرمندان و صاحبان مشاغل. اگر احساس می‌کنید مسائل مختلف به راحتی حواس شما را پرت می‌کنند و تمرکزتان را به هم می‌ریزند، در اولین فرصت کتاب «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» نوشته‌ی «دیمون زاهاریادس» را مطالعه کنید و ترفندهای کاربردی آن را در زندگی روزمره‌تان به کار بگیرید، بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوید که چقدر تغییر کرده‌اید و بهتر می‌توانید کارهایتان را انجام دهید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.