آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «نیروی عادت کیهانی»

کتابی که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و پیروزی کمک می‌کند.

 

یکی از مهم‌ترین اهدافی که هر انسانی در زندگی‌اش آن را دنبال می‌کند، رسیدن به موفقیت و پیروزی است. همه‌ی انسان‌ها به دنبال سازماندهی زندگی‌ و اهدافشان هستند تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کنند. اما این کار چندان ساده نیست و به مهارت‌های کاربردی و عمیقی نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم کتاب «نیروی عادت کیهانی» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت گام بردارید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «موفقیت» چیست؟

همانطور که از اسم کتاب مشخص است، «ناپلئون هیل» درباره‌ی مسیرهای دستیابی به موفقیت صحبت می‌کند، مسیرهایی که همه از قبل آزمایش شده‌اند و تئوری‌های دقیقی پشت آن‌ها وجود دارد. این کتاب که در ۱۳ فصل تنظیم شده، در واقع نسخه‌ی مکتوب سخنرانی‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی «ناپلئون هیل» است. ما در این مقاله درباره‌ی هر یک از فصل‌های آن توضیحات کوتاه و مختصری ارائه می‌کنیم.

البته در همین ابتدا باید تاکید کنیم که برای آشنایی بیشتر با مفاهیم و ترفندهای کتاب، حتما آن را به طور کامل مطالعه کنید، چرا که در همه‌ی فصل‌ها مثال‌ها و نکات ریز زیادی وجود دارد، که با رعایت کردنشان می‌توانید به خواسته‌ها و اهدافتان برسید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«نیروی عادت کیهانی»

«ناپلئون هیل» می‌گوید که «نیروی عادت کیهانی» یک قانون جهانی است که همه‌ی قوانین طبیعی با آن یکی شده‌اند و بخشی از آن هستند. به بیانی دیگر می‌توان گفت که این نیرو همه‌ی قوانین طبیعی را کنترل می‌کند.

در اینجا سه عامل مهم مطرح می‌شود:

  1. قدرت کنترل ذهن خود
  2. ابزاری برای استفاده از این قدرت برتر برای سر و سامان دادن به ذهن و هدایت آن به سمت خواسته‌هایش و این ابزار چیزی نیست جز «نیروی عادت کیهانی»
  3. داشتن تکنیک و طرح و روشی درست

 

در ادامه نویسنده طرح خودش برای استفاده از این موضوع را ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کند در مسیر موفقیت گام برداریم و به خواسته‌هایمان برسیم.

اسم این طرح هشت شاهزاده‌ی راهنما است. حالا این شاهزاده‌ها چه هستند؟

  1. موفقیت مالی
  2. سلامت جسمانی
  3. آرامش ذهنی و روانی
  4. امید
  5. ایمان
  6. عشق
  7. روابط عاشقانه
  8. عقل و منطق

با کمک این شاهزاده‌ها می‌توانیم از ابزار مهم‌مان که «نیروی عادت کیهانی» است، استفاده کنیم.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خواندن کتاب «نیروی عادت کیهانی» را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

ما در این مقاله فقط قسمت کوتاهی از ۱۳ فصل کتاب موفقیت با هم خواندیم، ولی همانطور که چندین بار تاکید کردیم، برای اینکه بیشتر با فضای کتاب آشنا شوید و مثال‌ها را بخوانید تا نکات راحت‌تر در ذهنتان باقی بماند، حتما کتاب «موفقیت» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.