آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «معجزات ذهن شما»

کتابی که به شما یاد می‌دهد با قدرت ذهن، زندگی‌تان را در مسیر درست پیش ببرید‌.

 

ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها قدرت بسیار زیادی دارد و می‌تواند روی زندگی‌شان تاثیر بگذارد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور چنین چیزی ممکن است. ضمیر ناخودآگاه بدون اینکه کوچک‌ترین بحثی با انسان داشته باشد، تمام پیشنهادهای او را می‌پذیرد و آرزوهایش را برآورده می‌کند. از طرف دیگر، تمام اتفاق‌هایی که برای انسان‌ها رخ می‌دهد، تحت تاثیر افکاری است که در ضمیر ناخودآگاه وجود دارد. حالا چطور باید از این قدرت بزرگ استفاده کنیم تا بتوانیم به خواسته‌ها و اهداف‌مان برسیم و زندگی‌مان را در مسیر درستی پیش ببریم؟ در این مقاله کتابی را به شما معرفی می‌کنیم که نه تنها جواب این سوال را می‌دهد، بلکه ترفندهایی عملی و کاربردی را هم در این زمینه به شما یاد می‌دهد؛ «معجزات ذهن شما» نوشته‌ی «جوزف مورفی» کتابی است که قصد داریم درباره‌ی آن صحبت کنیم.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «معجزات ذهن شما» چیست؟

دکتر «جوزف مورفی» در این کتاب از نظریه‌اش که درباره‌ی قدرت نهفته و ذاتی ضمیر ناخودآگاه است صحبت می‌کند، با گفته‌ی او این قدرت پنهانی می‌تواند زندگی انسان را تغییر بدهد.

نویسنده‌ی کتاب «معجزات ذهن شما» چند مرحله‌ی تخصصی طراحی کرده تا به کمک ابزار و نگرشی که به ضمیر ناخودآگاه‌تان قدرت نامحدودی می‌دهد، بتوانید ذهن آگاه خود را پرورش بدهید.

به طور مثال، ممکن است شما بخواهید به یکی از عادت‌های بدتان غلبه کنید، یا در زندگی خانوادگی‌تان هماهنگی بیشتری ایجاد کنید، یا بخواهید به اهدافی دست پیدا کنید که ناممکن به نظر می‌رسند؛ این کتاب دستورالعمل‌هایی را به شما یاد می‌دهد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید در مسیر درست قرار بگیرید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟ چرا باید کتاب «معجزات ذهن شما» را بخوانیم؟

یکی از موضوعات بسیار مهمی که نویسنده در این کتاب درباره‌اش توضیح می‌دهد این است که انسان فقط یک ذهن دارد، اما دو فاز با کارکرد ذهنی متفاوت دارد. هر فاز با مختصات خاص خودش مشخص شده و با وجود داشتن توانایی کارکرد همزمان، عملکرد مستقل خودشان را هم دارند.

ما به یکی از این دو کارکرد ذهن عینی می‌گوییم به خاطر اینکه با مسائل بیرونی سر و کار دارد و وظیفه‌اش شناخت دنیای عینی است.

به کارکرد دوم هم ذهن ذهنی می‌گوییم که تحت کنترل و مدیریت ذهن عینی یا ذهن آگاه است. امروزه ذهن عینی و ذهنی را با واژه‌های مختلفی تفسیر می‌کنند؛ مثل: ذهن آگاه و ضمیر ناخودآگاه، ذهن بیدار و ذهن خواب، خود سطحی و خود عمیق و ... . نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که ما فقط یک ذهن داریم که دو کاربرد متفاوت دارد. با یک مثال این موضوع را بیشتر و بهتر توضیح می‌دهیم.

ذهن آگاه درست مثل دریانوردی است که روی عرشه‌ی کشتی ایستاده، کشتی را هدایت می‌کند و سیگنال‌هایی برای افراد حاضر در موتورخانه می‌فرستد که تمام ابزار لازم برای پیشبرد کشتی را در اختیار دارند. آن افراد نمی‌دانند دارند به کجا می‌روند و فقط از دستورها اطاعت می‌کنند.

اگر ناخدای کشتی بر اساس یافته‌هایی که از طریق دوربین، قطب‌نما و غیره به دست می‌آورد، دستورهای اشتباهی ارسال کند، کشتی به صخره برخورد می‌کند. افرادی که در موتورخانه هستند، بدون هیچ بحث و جدلی فقط از دستورهای ناخدا اطاعت می‌کنند، چون او کسی است که جهت و مسیر را تعیین می‌کند؛

ذهن آگاه هم دقیقا ناخدای کشتی وجود شماست. شما بر اساس عقاید و پیشنهادهایی که به‌عنوان حقیقت قبول کردید، دستورهایی صادر می‌کنید و ضمیر ناخودآگاه اطاعت می‌کند.

از طرف دیگر ضمیر ناخودآگاه عقاید و استدلال‌های انسان‌ها را می‌پذیرد، درست شبیه خاک که هر دانه‌ای -چه خوب و چه بد- را در آن بکارید، می‌پذیرد و رشد می‌دهد. توجه داشته باشید هر چیزی را که به‌عنوان حقیقت می‌پذیرید و به آن ایمان پیدا می‌کنید، توسط ضمیر ناخودآگاه مورد پذیرش واقع می‌شود و در قالب اتفاق، موقعیت یا تجربه در زندگی‌ شما ظاهر می‌شود. افکار از طریق احساسات به ضمیر ناخودآگاه منتقل می‌شوند.

ضمیر ناخودآگاه درون شما و با شماست، شما باید یاد بگیرید که چطور از قدرت نهفته و پویایی آن استفاده کنید تا بتوانید به خواسته‌هایتان برسید و زندگی‌تان را در جهت درستی پیش ببرید، هیچ فرقی هم نمی‌کند که خواسته‌تان چیست؛ از بالا رفتن احتمال درمان بیماری‌‌های جسمی و روحی‌تان گرفته تا ثروتمند شدن، کنار گذاشتن عادت‌های بد و حل مشکلات خانوادگی.

کتاب «معجزات ذهن شما» با ارائه‌ی ترفندها و مثال‌های قابل لمس به شما یاد می‌دهد که چطور این کار را به خوبی انجام دهید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

همانطور که چندین بار اشاره شد، کتاب «معجزات ذهن شما» قدرت نهفته و بسیار بزرگ ضمیر ناخودآگاه را به خوانندگانش معرفی می‌کند و با ارائه‌ی ترفندهایی کاربردی به آن‌ها کمک می‌کند که با استفاده از این قدرت زندگی‌شان را در مسیر درستی قرار دهند. اگر به دنبال این هستید که به خواسته‌ها و اهداف‌تان دست پیدا کنید، یکی از اولین قدم‌هایی که باید بردارید این است که ذهن‌تان را آماده کنید و با قدرت استثنایی آن آشنا شوید.

کتاب «معجزات ذهن شما» در این مسیر پر پیچ و خم کمک‌تان می‌کند.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.