آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی « زمان زندگی شما»

با خواندن این کتاب نحوه‌ی کنترل کردن زندگی‌تان را یاد می‌گیرید!

 

دلیل تلاش کردن بسیاری از مردم دنیا، رسیدن به اهداف و آرزوهایشان در زمان زندگی شان است. این اهداف هم فقط مسائل مالی نیستند، از داشتن یه رابطه‌ی دوستانه یا خانوادگی خوب و موفق بودن در شغل گرفته تا یه انسان خوب، کارآمد و مهربان بودن. اما موفق بودن کار اصلا ساده‌ای نیست و به مسائل زیادی بستگی دارد.

در این مقاله قصد داریم کتابی را به شما معرفی کنیم. این کتاب علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید، درباره‌ی موضوعات بسیار مهمی هم صحبت می‌کند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. این کتاب کم حجم و خواندنی «زمان زندگی شما» نوشته «آنتونی رابینز» است.

---------------------------------------------------------------

کمی درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب

«آنتونی رابینز» نویسنده، سخنران و بازیگر آمریکایی است. با وجود اینکه در خانواده‌‌ای فقیر به دنیا آمد، اما از همان موقع رویاهای خیلی بزرگی در سرش داشت و به مرور زمان توانست به یکی از مهم‌ترین آرزوهایش برسد و درآمد ماهانه‌ی بالایی داشته باشد. این نویسنده‌ی کتاب‌های موفقیت، سعی دارد به انسان‌ها کمک کند و با این روش دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کند.

---------------------------------------------------------------

موضوع اصلی این کتاب چیست و با خواندن آن چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

کتاب «زمان زندگی شما» نوشته‌ی «آنتونی رابینز»، نویسنده و سخنران معروف آمریکایی است. او در این کتاب روش‌های مدیریت زمان و برنامه‌ریزی را به ما یاد می‌دهد. البته نه روش‌های برنامه‌ریزی مرسوم که در همه جا دیده‌اید، برنامه‌ریزی با روشی نوین، کاربردی و مفهومی.

«آنتونی رابینز» به خوانندگان این کتاب قول می‌دهد که با خواندن این کتاب و تسلط پیدا کردن به ترفندهای آن، سه موضوع بسیار مهم را یاد بگیرند:

  1.  کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید و گیج و آشفته نباشید.
  2.  چگونه به اهداف و آرزوهایی که دارید، برسید.
  3.  چطور انسانی شادکام و سرزنده باشید.

اما روش یادگیری این سه موضوع به روش‌های قدیمی نیست، «آنتونی رابینز» سراغ موضوع پایه‌ می‌رود و آن هم چیزی نیست جز زمان.

او می‌گوید اگر دنبال پیدا کردن راهی برای تغییر زندگی‌تان هستید، باید زمان‌تان را تغییر بدهید؛ چون ما نمی‌توانیم زمان را از روابط، زندگی، معاشرت‌ها، انرژی و … جدا کنیم. بنابراین اگر می‌خواهیم چیزی را تغییر دهیم باید زیربنای آن را عوض کنیم.

---------------------------------------------------------------

جملات خواندنی از کتاب «زمان زندگی شما»

برای آشنایی بیشتر با فضای کتاب، قصد داریم چند جمله از کتاب را با هم بخوانیم:

  • من تمام سال‌های زندگی‌ام را به معنای واقعی صرف گشتن در کره‌ی زمین کردم و با افرادی ملاقات کردم که از صفر شروع کردند و به بالاترین درجه‌ها و چیزهایی که آرزویش را داشتند، رسیدند. من رفتار این افراد را مطالعه کردم و در یک سیستم قرار دادم. بررسی رفتار آن‌ها طی این سی سال، به من این امکان را داده است تا مربی برخی از موفق‌ترین افراد دنیا باشم. من ابزارهایی را می‌شناسم که سریع، راحت و همراه با تفریح و سرگرمی شما را از جایی که هستید به جایی که میخواهید باشید، می‌برد.

 

  • موفقیت بدون شادکامی، یک شکست تمام عیار است. شادکامی یک هنر مهم است. بنابراین هر کس برای داشتن این هنر سلیقه‌ی متفاوتی دارد. چیزی که شما را تبدیل به فردی شادکام می‌کند با هرکس دیگری متفاوت است. پس باید خوب خودتان رو بشناسید و بدانید چه چیزی از همه چیز برای شما مهم‌تر است.

 ---------------------------------------------------------------

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

اگر می‌خواهید کنترل زندگی‌تان را در دست داشته باشید و بتوانید با مدیریت درست زمان به همه‌ی کارهایتان برسید، باید به شما بگوییم که کتاب خیلی خوبی را انتخاب کرده‌اید.

یکی از نکات مثبت درباره‌ی این کتاب کم‌حجم بودن و لحن ساده و جذاب آن است. «آنتونی رابینز» به زبان ساده به ما یاد می‌دهد که چگونه هم به خواسته‌ها و اهدافمان برسیم و هم انسانی شاد و سرزنده باشیم، بنابراین توصیه می‌کنیم که کتاب خواندنی زمان زندگی شما را از دست ندهید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.