کتاب صوتی تفکر درست

ناپلئون هیل
  • گوینده: بابک مینایی
  • مدت زمان: 50 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «تفکر درست»

کتابی که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و پیروزی کمک می‌کند.

 

یکی از مهم‌ترین اهدافی که هر انسانی در زندگی‌اش آن را دنبال می‌کند، رسیدن به موفقیت و پیروزی است. همه‌ی انسان‌ها به دنبال سازماندهی زندگی‌ و اهدافشان هستند تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کنند. اما این کار چندان ساده نیست و به مهارت‌های کاربردی و عمیقی نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم کتاب «تفکر درست» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت گام بردارید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «موفقیت» چیست؟

همانطور که از اسم کتاب مشخص است، «ناپلئون هیل» درباره‌ی مسیرهای دستیابی به موفقیت صحبت می‌کند، مسیرهایی که همه از قبل آزمایش شده‌اند و تئوری‌های دقیقی پشت آن‌ها وجود دارد. این کتاب که در ۱۳ فصل تنظیم شده، در واقع نسخه‌ی مکتوب سخنرانی‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی «ناپلئون هیل» است. ما در این مقاله درباره‌ی هر یک از فصل‌های آن توضیحات کوتاه و مختصری ارائه می‌کنیم.

البته در همین ابتدا باید تاکید کنیم که برای آشنایی بیشتر با مفاهیم و ترفندهای کتاب، حتما آن را به طور کامل مطالعه کنید، چرا که در همه‌ی فصل‌ها مثال‌ها و نکات ریز زیادی وجود دارد، که با رعایت کردنشان می‌توانید به خواسته‌ها و اهدافتان برسید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«تفکر درست»

موضوع بعدی که در کتاب موفقیت از آن صحبت می‌شود، «تفکر درست» است. از نظر «ناپلئون هیل» منطق یکی از مهم‌ترین عواملی است که به ما کمک می‌کند تصمیم درستی بگیریم و در ادامه، به اهداف خودمان دست پیدا کنیم و موفق شویم.

اگر می‌خواهید آدم موفقی باشید، اگر می‌خواهید «تفکر درست» را یاد بگیرید و از این دانش استفاده کنید تا به درجات عالی موفقیت برسید، نه تنها باید نحو‌ه‌ی جدا کردن حقایق مهم از غیرمهم را یاد بگیرید؛ بلکه باید وقت بیشتری صرف کنید تا حقایق مهم را به عادت تبدیل کنید.

حقایق مهم، حقایقی هستند که فایده‌ی مشخصی دارند و شما را به سمت هدف اصلی زندگی یا بعضی از اهداف کوچکتان هدایت می‌کنند. اگر بخواهید از این قاعده پیروی کنید، باید راه‌های زیادی را قطع کنید.

چیزهای زیادی وجود دارند که بیش از حد خودتان را درگیرشان کرده‌اید، شاید بهتر باشد که آن‌ها را رها کنید، چون با این کار فقط دارید وقت خودتان را تلف می‌کنید و نمی‌توانید با این کار، درگیر حقایق مهم زندگی‌تان شوید.

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، نحوه‌ی درست فکر کردن است. هر چیزی را که در شبکه‌های اجتماعی، رادیو، تلویزیون، روزنامه و ... می‌خوانید یا می‌شنوید، به دقت بررسی کنید. خودتان را عادت بدهید که هر وقت چیزی را جایی خواندید یا شنیدید، آن را به عنوان حقیقت قبول نکنید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خواندن کتاب «تفکر درست» را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

ما در این مقاله فقط قسمت کوتاهی از ۱۳ فصل کتاب موفقیت با هم خواندیم، ولی همانطور که چندین بار تاکید کردیم، برای اینکه بیشتر با فضای کتاب آشنا شوید و مثال‌ها را بخوانید تا نکات راحت‌تر در ذهنتان باقی بماند، حتما کتاب «موفقیت» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.