آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «ایمان در عمل»

کتابی که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و پیروزی کمک می‌کند.

 

یکی از مهم‌ترین اهدافی که هر انسانی در زندگی‌اش آن را دنبال می‌کند، رسیدن به موفقیت و پیروزی است. همه‌ی انسان‌ها به دنبال سازماندهی زندگی‌ و اهدافشان هستند تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کنند. اما این کار چندان ساده نیست و به مهارت‌های کاربردی و عمیقی نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم کتاب «ایمان در عمل» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت گام بردارید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «موفقیت» چیست؟

همانطور که از اسم کتاب مشخص است، «ناپلئون هیل» درباره‌ی مسیرهای دستیابی به موفقیت صحبت می‌کند، مسیرهایی که همه از قبل آزمایش شده‌اند و تئوری‌های دقیقی پشت آن‌ها وجود دارد. این کتاب که در ۱۳ فصل تنظیم شده، در واقع نسخه‌ی مکتوب سخنرانی‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی «ناپلئون هیل» است. ما در این مقاله درباره‌ی هر یک از فصل‌های آن توضیحات کوتاه و مختصری ارائه می‌کنیم.

البته در همین ابتدا باید تاکید کنیم که برای آشنایی بیشتر با مفاهیم و ترفندهای کتاب، حتما آن را به طور کامل مطالعه کنید، چرا که در همه‌ی فصل‌ها مثال‌ها و نکات ریز زیادی وجود دارد، که با رعایت کردنشان می‌توانید به خواسته‌ها و اهدافتان برسید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«ایمان در عمل»

شاید کلمه‌ی ایمان این حس را به شما بدهد که نویسنده می‌خواهد در این بخش درباره‌ی مسائل دینی و مذهبی صحبت کند، اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست. از نظر «ناپلئون هیل» ایمان وضعیتی از ذهن ما انسان‌هاست که باید با استفاده از تکنیک، آن را پرورش بدهیم.

این کار به ما کمک می‌کند تا همیشه و برای همه هدف‌ها، اختیار ذهن‌مان را کامل در دست داشته باشیم و آن را به سمت هر آرزو و هدفی که می‌خواهیم، هدایت کنیم.

یکی از نکات جالبی که نویسنده در این بخش به آن اشاره می‌کند، دعا کردن است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا خیلی وقت‌ها دعاهای انسان‌ها برآورده نمی‌شود؟

نویسنده‌ی کتاب «موفقیت» می‌گوید که به طور کلی انسان‌ها وقتی دعا می‌کنند که همه چیز را از دست داده‌اند، یا تا سر حد مرگ ترسیده‌اند و و باور‌های نصف و نیمه‌ای دارند. به همین دلیل است که با این نوع دعا کردن به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. از نظر هیل، ما انسان‌ها گاهی اوقات برای چیزهایی که مستحق آن نیستیم و خودمان هم می‌دانیم که مستحقش نیستیم، دعا می‌کنیم. ممکن است از نتیجه و جواب دعا راضی نباشیم و آن را دوست نداشته باشیم، ولی در واقع و با توجه به شرایطی که در آن دعا کردیم، ما شایسته‌ی آن نتایج بودیم.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خواندن کتاب «ایمان در عمل» را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

ما در این مقاله فقط قسمت کوتاهی از ۱۳ فصل کتاب موفقیت با هم خواندیم، ولی همانطور که چندین بار تاکید کردیم، برای اینکه بیشتر با فضای کتاب آشنا شوید و مثال‌ها را بخوانید تا نکات راحت‌تر در ذهنتان باقی بماند، حتما کتاب «موفقیت» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.