آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «انضباط شخصی»

کتابی که شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و پیروزی کمک می‌کند.

 

یکی از مهم‌ترین اهدافی که هر انسانی در زندگی‌اش آن را دنبال می‌کند، رسیدن به موفقیت و پیروزی است. همه‌ی انسان‌ها به دنبال سازماندهی زندگی‌ و اهدافشان هستند تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کنند. اما این کار چندان ساده نیست و به مهارت‌های کاربردی و عمیقی نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم کتاب «انضباط شخصی» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت گام بردارید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «موفقیت» چیست؟

همانطور که از اسم کتاب مشخص است، «ناپلئون هیل» درباره‌ی مسیرهای دستیابی به موفقیت صحبت می‌کند، مسیرهایی که همه از قبل آزمایش شده‌اند و تئوری‌های دقیقی پشت آن‌ها وجود دارد. این کتاب که در ۱۳ فصل تنظیم شده، در واقع نسخه‌ی مکتوب سخنرانی‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی «ناپلئون هیل» است. ما در این مقاله درباره‌ی هر یک از فصل‌های آن توضیحات کوتاه و مختصری ارائه می‌کنیم.

البته در همین ابتدا باید تاکید کنیم که برای آشنایی بیشتر با مفاهیم و ترفندهای کتاب، حتما آن را به طور کامل مطالعه کنید، چرا که در همه‌ی فصل‌ها مثال‌ها و نکات ریز زیادی وجود دارد، که با رعایت کردنشان می‌توانید به خواسته‌ها و اهدافتان برسید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«انضباط شخصی»

در فصل بعدی کتاب، موضوع مهم «انضباط شخصی» و تاثیر مهم و چشمگیر آن در موفقیت و دستیابی به خواسته‌ها مطرح می‌شود. از نظر «ناپلئون هیل» انسان‌ها با استفاده از «انضباط شخصی» می‌توانند از موانع ذهنی و ترس‌های اساسی‌شان عبور کنند و در مسیر موفقیت قرار بگیرند.

ما یاد می‌گیریم که تحت هر شرایطی خودمان باشیم و ظاهر و باطن همچنین حرف و عمل‌مان یکی باشند.

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در این بخش کتاب به آن اشاره می‌شود، مسئله‌ی زمان است. ما باید از «انضباط شخصی» استفاده کنیم تا بتوانیم زمان‌مان را کنترل کنیم. زمان، همه‌‌ی زخم‌های روحی و جسمی ما را قابل تحمل می‌کند. باید یاد بگیریم به بدبختی‌ها و ناامیدی هایمان زمان بدهیم.

ما باید یاد بگیریم که به همه چیز زمان بدهیم، به این خاطر که زمان با ما معامله می‌کند و خامی و کم عقلی جوانی را از ما می‌گیرد و در قبال آن پختگی و خردمندی دوران پیری را به ما می‌دهد.

زمان می‌تواند زخم‌های قلب و ناامیدی‌های زندگی روزمره را به شجاعت، استقامت و درک تبدیل کند.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خواندن کتاب «انضباط شخصی» را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

ما در این مقاله فقط قسمت کوتاهی از ۱۳ فصل کتاب موفقیت با هم خواندیم، ولی همانطور که چندین بار تاکید کردیم، برای اینکه بیشتر با فضای کتاب آشنا شوید و مثال‌ها را بخوانید تا نکات راحت‌تر در ذهنتان باقی بماند، حتما کتاب «موفقیت» نوشته‌ی «ناپلئون هیل» را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.