کتاب صوتی ارائه‌ی حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر

تام شرایتر, کیت شرایتر
  • مترجم: آرزو خلجی مقیم
  • گوینده: حمیدرضا فراهانی
  • مدت زمان: 135 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

98,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «ارائه‌ی حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر»

ترفندهایی کاربردی که به شما کمک می‌کند با ارائه‌ی مناسب، فروشتان را بالا ببرید.

 

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث پیشرفت و افزایش فروش یک کسب و کار می‌شود، نحوه‌ی ارائه‌ی محصول و بازاریابی است. چطور می‌توانیم در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن، مشتری‌ها را به محصولاتمان جذب کنیم و آن‌ها را قانع کنیم که از ما خرید کنند. چرا بعضی از کسب و کارها می‌توانند با ویدیوهای و آگهی‌های کوتاه مشتریان زیادی جذب کنند و بعضی دیگر از کسب و کارها نمی‌توانند این کار را انجام دهند؟ راز موفقیت آن‌ها چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم کتابی را به شما معرفی کنیم که نه تنها جواب این سوال را به شما می‌دهد، بلکه ترفندهای کاربردی و آموزنده‌ای را به شما یاد می‌دهد تا بتوانید فروش کسب و کارتان را به طرز چشمگیری بالا ببرد. «ارائه‌ی حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر» نوشته‌ی «کیت شرایتر و تام شرایتر» کتابی است که درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب چیست؟ چرا باید آن را بخوانیم؟

آیا تا به حال دقت کرده‌اید که بعضی از شرکت‌های تجاری بزرگ و کسب و کارها می‌توانند در آگهی‌های تبلیغاتی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه محصول‌شان را به بهترین نحو ارائه دهند و افراد را متقاعد کنند که از آن‌ها خرید کنند.

از طرف دیگر، بعضی از شرکت‌ها با تبلیغات چندین دقیقه‌ای هم نمی‌توانند مشتری چندانی جذب کنند. دلیل این اتفاق چیست؟ یکی از مهم‌ترین دلایل این مسئله همان زمان آگهی‌هاست.

با یک مثال بیشتر توضیح می‌دهیم.

فرض کنید برای خرید یک جارو برقی به فروشگاه رفته‌اید و با دو فروشنده روبرو می‌شوید که می‌خواهند مشخصات محصول را برای شما توضیح بدهند. یکی از فروشنده‌ها شروع می‌کند زیر و بم محصول را به شما می‌گوید، از قیمت مواد تشکیل دهنده‌ی جارو گرفته تا روند ترخیص جنس از گمرک و ورود آن به بازار.

در مقابل، فروشنده‌ی دوم در عرض یک دقیقه مشخصات اصلی وسیله را به شما ارائه می‌دهد. شما کدام فروشنده را ترجیح می‌دهید؟ انتخاب اکثریت فروشنده‌ی دوم است.

شاید با خودتان فکر کنید یک دقیقه، زمان بسیار کوتاهی برای ارائه‌ی محصول‌تان است، چون مطالبی که باید بگویید خیلی زیاد هستند، ولی مشکل کار دقیقا همینجاست، چون بسیاری از مطالبی که فروشنده‌ها در زمان ارائه‌ی محصول به مشتری‌ها می‌گویند، از نظر آن‌ها کاملا زیادی و بیهوده هستند!

اما چطور باید این کار را انجام دهیم؟ چه اطلاعاتی باید به مشتریان بدهیم؟ چطور با آن‌ها برخورد کنیم؟ کتاب «ارائه‌ی حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر» نه تنها جواب این سوالات را به شما می‌دهد، بلکه ترفندهایی یادتان می‌دهد تا بتوانید فروش‌تان را بالا ببرید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چه کسانی باید کتاب «ارائه‌ی حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر» را بخوانند؟

شاید با شنیدن یا خواندن اسم کتاب فکر کنید که فقط بازاریاب‌ها می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند، اما اصلا اینطور نیست، درست است که بازاریاب‌ها و مسئولان فروش مخاطبان اصلی این کتاب هستند، ولی تقریبا همه‌ی ما در طول زندگی‌مان سعی کرده‌ایم که محصول و یا خدمتی را به کسی ارائه کنیم، کتاب «ارائه‌ی حرفه‌ای در یک دقیقه برای فروش بیشتر» به ما کمک می‌کند، تا این کار را خیلی ماهرانه انجام دهیم و شانس موفقیتمان را بالا ببریم.

از طرف دیگر همه‌ی بازاریاب‌ها و مسئولان فروش به دنبال این هستند که بدانند چه بگویند تا رابطه‌ی خوبی با مشتری برقرار کنند تا بتوانند معامله‌شان را انجام بدهند.

این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا با کم‌ترین میزان انرژی بیشترین تاثیرگذاری را روی مشتری داشته باشند. اگر به دنبال یادگیری این مهارت هستید، در اولین فرصت این کتاب را مطالعه کنید.

بعد از خواندن کتاب یاد می‌گیرید که به چه دلیل یک آگهی ۳۰ ثانیه‌ای می‌تواند مشتری را ترغیب به خرید کند، ولی یک ارائه‌ی یک ساعت و نیمه هرگز نمی‌تواند این کار را انجام دهد. علاوه بر یادگیری دلایل این مسئله، ترفندهایی یاد می‌گیرید که خودتان هم بتوانید ارائه‌های حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.