کتاب صوتی آموزش‌های روزانه‌ی راز

راندا برن
  • مترجم: مریم رضایی
  • گوینده: نرگس آهازان
  • مدت زمان: 249 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «آموزش‌های روزانه‌ی راز»

کتابی خواندنی که به شما کمک می‌کند زندگی شادتر و آرام‌تری داشته باشید.

 

احتمالا تاکنون اسم کتاب راز به گوشتان خورده است. یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها که به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و مخاطبان خاص خودش را دارد. کتابی که به خواننده‌هایش یاد می‌دهد که بر انجام هر کاری توانا هستند و هیچ مانعی نمی‌تواند آن‌ها را از خواسته‌هایشان دور کند و بینشان فاصله بیندازد. «راندا برن» با نوشتن کتاب راز به افراد زیادی در سرتاسر دنیا کمک کرد تا رویاها و خواسته‌هایشان را دنبال کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در کتاب راز به آن اشاره شده بود، قانون جذب، توضیحات و تاثیر آن روی زندگی و افکار انسان‌ها بود. همانطور که گفته شد و از آنجایی که کتاب راز «راندا برن» تاثیر بزرگی روی ذهن و طرز فکر بخش زیادی از خواننده‌هایش گذاشت، ما قصد داریم در این مقاله، کتابی دیگر از او را به شما معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند زندگی آرام‌تر، شادتر و جذاب‌تری داشته باشید. «آموزش‌های روزانه‌ی راز» نوشته‌ی «راندا برن» کتابی است که اینجا درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

 ---------------------------------------------------------------

موضوع اصلی کتاب «آموزش‌های روزانه‌ی راز» چیست؟

راز شامل قوانین واضحی درباره‌ی عوض کردن زندگی‌تان است. مهم‌ترین کاری که هر کسی باید انجام بدهد این است که براساس این قانون‌ها زندگی‌اش را پیش ببرد. از نظر نویسنده‌ی کتاب «آموزش‌های روزانه‌ی راز» شما فقط بر اساس این قانون ها می‌توانید زندگی‌تان را بسازید.

«راندا برن» در کتاب «آموزش‌های روزانه‌ی راز» برای تمام ۳۶۵ روز سال برنامه دارد و به شما کمک می‌کند تا زندگی شاد و آرامی را برای خودتان بسازید و سریع‌تر به اهداف و خواسته‌هایتان برسید.

نویسنده در این کتاب طوری از قوانین جذب صحبت می‌کند که باعث می‌شود افراد با رعایت کردن آن‌ها به شادی، آرامش و برکت بیشتری در زندگی‌شان برسند. از نظر او مهم نیست کجا هستید، مهم نیست که اوضاع چقدر از نظر شما سخت است. شما همیشه به سمت شکوه و عظمت حرکت می‌کنید. همیشه.

 ---------------------------------------------------------------

آموزش‌های چند روز راز را با هم بخوانیم

همانطور که گفته شد، این کتاب برای همه‌ی زندگی در تمام روزهای سال برنامه دارد. در این بخش برای اینکه کمی بیشتر با فضای کتاب و ترفندهای روزانه‌ی آن آشنا شویم، چندتا از آموزش‌ها را با هم می‌خوانیم.

  • برای اینکه زندگی‌تان را سریع عوض کنید، از شکرگزاری برای تغییر انرژی‌تان استفاده کنید. وقتی همه ی انرژی‌تان را صرف شکرگزاری می‌کنید، معجزه در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد.

 

  • هر احساسی که درونتان دارید، فردای شما را جذب می‌کند. نگرانی، نگرانی را جذب می‌کند. اضطراب، اضطراب بیشتر، نارضایتی، نارضایتی بیشتر، خوشحالی، خوشحالی بیشتری جذب می‌کند. آرامش، آرامش بیشتر، قدردانی، قدردانی بیشتر، مهربانی، مهربانی بیشتر و عشق، عشق بیشتر.

 

  • در همه چیز دنبال نعمت‌ها بگردید، مخصوصا وقتی با چیزی رو به رو می‌شوید که یک موقعیت منفی به نظر می‌آید. هر چیزی که جذب می‌کنیم باعث رشدمان می‌شود، به این معنی که در نهایت همه چیز به نفع ماست. هماهنگ شدن با یک مسیر جدید و شیوه جدید به ویژگی‌ها و نقاط قوت جدید نیاز دارد و این ویژگی‌ها همیشه دقیقا همان چیزهایی هستند که ما باید برای انجام دادن کارهای بزرگ در زندگی به دست بیاوریم.

 ---------------------------------------------------------------

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

این کتاب از «راندا برن» برای تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شادتر و بهتری داشته باشند، مفید است. یکی از نکات خوب کتاب «آموزش‌های روزانه‌ی راز» این است که برای تمام ۳۶۵ روز سال ترفندهایی ساده و در عین حال کاربردی‌ای دارد که به شما کمک می‌کند، به خواسته‌هایتان دست پیدا کنید و زندگی ایده‌آل تری داشته باشید.

یکی از بهانه‌های بسیاری از افراد برای کتاب نخواندن این است که زمانش را ندارند، ولی این کتاب برای هر روز نکات بسیار کوتاه و خواندنی‌ای دارد. شما می‌توانید روزانه زمان کمی بگذارید و طبق آموزه‌های روزانه‌ی «راندا برن» پیش بروید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.