آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟»

کتابی که به شما کمک می‌کند چطور انگیزه‌ی بیشتری برای انجام کارهایتان داشته باشید.

 

زندگی هر روز به ما اصرار می‌کند: از تختت بلند شو، برای امتحاناتت خوب درس بخوان، برای رفتن به سر کار آماده شو، برای حفظ سلامتی و افزایش روحیه ورزش کن، با خانواده، دوستان و اطرافیان معاشرت کن و ... . این لیست بلند و بالا ادامه دارد. از طرف دیگر خود انسان‌ها هم می‌دانند که کارهای زیادی است که باید انجام دهند، اما گاهی اوقات ذهن و بدن یاری نمی‌کند و خیلی رک می‌گوید: نه! اما چطور می‌توانیم به جای تنبلی و ترس از شکست، کنترل ذهن‌مان را در دست بگیریم و در کمتر از ۶۰ ثانیه انگیزه بگیریم و کار کنیم؟ چطور می‌توانیم تا آخرین لحظه‌ی زندگی مبارزه کنیم، پیروز شویم و ببازیم، با وجود خستگی ادامه دهیم و انسان با انگیزه‌ای باشیم؟ ما در این مقاله قصد داریم کتابی را معرفی کنیم که انگیزه‌ی شما را بالا می‌برد. «چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟» نوشته‌ی «کیت شرایتر و تام شرایتر» کتابی است که در ادامه‌ی مطلب درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، موضوع اصلی کتاب افزایش انگیزه در انسان‌هاست. «کیت شرایتر و تام شرایتر» نویسندگان این کتاب، با ترفندها و مثال‌های واقعی و ملموس به خوانندگان یاد می‌دهند که چطور باید انگیزه‌شان را در زندگی بالا ببرند.

چرا که اهداف، آرزوها، نیازها، سلایق و تمایلات ما هیچ اهمیتی برای دنیا ندارد! شاید ناراحت کننده و حتی کمی ظالمانه به نظر برسد، ولی واقعیت دارد!

برای دنیا مهم نیست که ما توقع داریم همه‌ چیز منصفانه‌تر باشد، تنها چیزی که در این دنیا اهمیت دارد این است که ما کاری را که لازم است، انجام بدهیم.

ما همیشه می‌دانیم باید چه کاری بکنیم و آن کار را چطور انجام بدهیم. با این ‌حال آن را شروع نمی‌کنیم و مدام پشت گوش می‌اندازیم. تنها چیزی که باعث می‌شود بتوانیم کارمان را شروع کنیم، انگیزه‌ی کافی است. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چطور این انگیزه را به دست بیاوریم؟

دست ‌به‌ کار شدن که گام اول هر مسئله‌ای هست، سخت‌ترین بخش کار است. موقعی که شروع به کار کنیم، ادامه دادن راحت‌تر می‌شود. اما چالش واقعی همان *شروع کردن* است. حرکت‌ کردن مستلزم تلاش زیادی است. اگر از جایمان بلند شویم و کفش آهنی بپوشیم، در حال حرکت قرار گرفتیم. در این شرایط در حرکت ماندن و ادامه ‌دادن کار راحتی است. وقتی ما در حال حرکت باشیم، انگیزه‌ گرفتن مشکل نیست. اما این ۶۰ ثانیه‌ی آغازین هست که تفاوت ایجاد می‌کند.

ما پیش از هر چیز ناچار هستیم که خودمان را در حال حرکت حفظ کنیم. این کتاب قرار است به خوانندگانش یاد بدهد که چطور روی آن ۶۰ ثانیه‌ای ابتدایی تسلط داشته باشند.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

همانطور که گفته شد، «کیت شرایتر و تام شرایتر» در کتاب‌شان از ترفندها و مثال‌های ملموس و واقعی زیادی استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود، مفاهیم خیلی ساده‌تر برای خواننده‌ی کتاب جا بیفتد و بتواند از آن‌ها استفاده کند. قانون دو دقیقه‌ و قانون پنج ثانیه تنها دو تا از ترفندهای جذابی است که با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید.

از طرف دیگر نویسندگان کتاب به خوانندگان یاد می‌دهند که چطور از قدرت اراده برای افزایش انگیزه استفاده کنند یا اینکه قبل از خواب چه کارهایی بکنند تا انگیزه‌ی بیشتری به زندگی داشته باشند. اگر به دنبال تغییر اساسی در زندگی‌تان هستید و می‌خواهید انگیزه‌ی بیشتری داشته باشید، حتما از راهکارها و ترفندهای این کتاب استفاده کنید.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چه کسانی باید کتاب «چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟» را بخوانند؟

همه‌ی ما انسان‌ها روزهای سختی را در زندگی‌مان داشته‌ایم و پستی و بلندی‌های را تجربه کرده‌ایم. گاهی اوقات پیش آمده که این شکست‌ها به قدری بزرگ و جدی بوده‌اند که دیگر توانی برای بلند شدن و ادامه دادن نداشته‌ایم، اما خوب یا بد زندگی ادامه دارد.

ما باید یاد بگیریم که در سخت‌ترین شرایط هم انگیزه‌مان را از دست ندهیم. اگر احساس می‌کنید که برای انجام دادن کارهایتان انرژی یا انگیزه‌ی کافی را ندارید، در اولین فرصت کتاب «چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟» را مطالعه کنید.

اگر تصمیم قطعی‌تان را گرفته‌اید که با انگیزه‌ی بیشتری کارهایتان را پیش ببرید، باید به شما بگوییم که این کتاب انتخاب بسیار خوبی است، چون با مثال‌ها و ترفندهایی کاربردی به شما کمک می‌کند که با تنبلی و بی‌انگیزگی‌تان مقابله کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.