آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار کنیم و دوست بشیم؟»

راهنمای عملی برای داشتن مکالمه‌ای مفید و موثر با افراد جدید.

 

انسان موجودی اجتماعی است و در اکثر اوقات به دنبال این است که با دیگران ارتباط برقرار کند؛ اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود او نتواند این کار را به خوبی انجام دهد. چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ اگر بخواهیم بدون ترس و با سرعت با افراد جدید ارتباط برقرار کنیم، باید چه کار کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم کتابی را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند برای ارتباط برقرار کردن با دیگران دچار اضطراب نشوید و راحت‌تر بتوانید از پس این کار بر بیایید. «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار بکنیم و دوست بشیم؟» نوشته‌ی «بریجت لمار» کتابی است که قصد داریم در ادامه‌ی مطلب درباره‌اش صحبت کنیم.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار بکنیم و دوست بشیم؟» چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، این کتاب به خوانندگانش یاد می‌دهد که چطور در گفتگوهایشان با ترس، کمرویی و حس طرد شدن مقابله کنند. در واقع این کتاب برای افراد کم‌رو، خجالتی و درونگرایی نوشته شده است که به دنبال داشتن ارتباطی بهتر و موثرتر با انسان‌های دور و اطرافشان هستند.

«بریجت لمار» نویسنده‌ی این کتاب فرمول‌های ساده و در عین حال کاربردی‌ای را ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کند بدون استرس با غریبه‌ها گپ بزنیم و ارتباط برقرار کنیم. برای اینکه بتوانیم با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنیم، لازم نیست حتما یک روانشناس حرفه‌ای یا سخنران انگیزشی باشیم، بلکه باید مهارت‌های مورد نیاز آن را یاد بگیریم.

کتاب «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار بکنیم و دوست بشیم؟» مهارت‌های لازم برای ملاقات با افراد جدید را به ما یاد می‌دهد. برای اینکه بتوانیم با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنیم، لازم نیست حتما یک روانشناس حرفه‌ای یا سخنران انگیزشی باشیم.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که در زمان ملاقات با یک فرد غریبه دستپاچه می‌شوید و برای برقراری ارتباط اعتماد به نفس کافی ندارید و می‌ترسید؟

همه‌ی این اتفاقات طبیعی است و بیشتر آن‌ها ریشه در اتفاقات و تجربه‌های کودکی ما دارد. کتاب «چطور بدون ترس با هر کسی ارتباط برقرار بکنیم و دوست بشیم؟» به ما مهارت‌هایی را یاد می‌دهد که بتوانیم با این احساسات مقابله کنیم. نویسنده‌ در این کتاب به مسائل متفاوتی می‌پردازد، از زبان بدن گرفته تا روش‌هایی برای شروع مکالمه. او در این کتاب اصول شنیدن حرف‌های طرف مقابل را یاد می‌دهد؛ اصولی ساده و در عین حال بسیار مفید، کاربردی و تاثیرگذار.

علاوه بر این، با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم که چه کارهایی باعث می‌شود به ترس و هراس‌مان از حرف زدن در جمع غلبه کنیم. به گفته‌ی «بریجت لمار» شرکت در گروه‌های شبکه‌ای، سفر رفتن، حضور در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها، عضویت در شبکه‌های اجتماعی، کارهای داوطلبانه و ورزش کردن از کارهایی است که به شما کمک می‌کند کمتر از صحبت کردن در جمع وحشت داشته باشید.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

اگر شما هم هنگام حرف زدن در جمع و یا ملاقات افراد غریبه هول می‌شوید و نمی‌توانید به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، بهتر است در اولین فرصت کتاب را مطالعه کنید. این کتاب با ترفندهایی ساده و کاربردی به شما کمک می‌کند تا با ترس‌تان مقابله کنید و بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید.

بر خلاف بسیاری از کتاب‌های خودیاری که فقط مطالب تکراری را تکرار می‌کنند، این کتاب با ترفندهایی که آزمایش‌شان را پس داده‌اند، به شما کمک می‌کند که به ترس‌تان غلبه کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.