کتاب صوتی رهبری در قرن 21

دارن هاردی
  • مترجم: تیم ترجمه رادیو مثبت
  • گوینده: محسن زر آبادی
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 2 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

آینده بهتر خود را بیشتر از این به تعویق نیندازید!

 

  • برای رسیدن به موفقیت از لحاظ اقتصادی چه مهارتی لازم است؟
  • آیا به کسب مهارت­ های مدیریتی جهت پیشرفت کسب و کار خود فکر کرده ­اید؟
  • به نظر شما سرمایه انسانی در شرکت­ ها اهمیت دارند؟

اکثر مردم فکر می ­کنند که راه رسیدن به رشد و تعالی و موفقیت نیاز به هوش زیادی دارد. آن ها از دوران کودکی به بچه­ های خود می ­آموزند که اگر هوش و قدرت زیادی داشته باشند، می­ توانند به تمامی اهداف و آرزوهای خود برسند. از این رو اکثر کودکان به این فکر می ­کنند که باید قدرتی خارق العاده و هوشی استثنایی داشته باشند تا بتوانند درآمدهای میلیون دلاری کسب کنند.

هوش و قدرت در پیشرفت انسان ­ها و آینده ­ی آن ها بسیار تاثیر گذار است اما کافی نیست! باید بیاموزید که برای موفقیت دیگر نباید مدیر باشید بلکه باید رهبر خوبی باشید. با رهبری می توانید کسب و کار کوچک خود را برای پادشاهی امپراطوری اقتصادی آماده کنید.در قرن ۲۱ ام همه چیز تغییر کرده. افراد موفق علاوه بر دانش فنی و کسب مهارت ­های خاص، در رهبری نیز نیاز به تخصص دارند. آن ها نه تنها از هوش و قدرت خود بلکه بیشتر از توانایی مدیریت­شان برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده می ­کنند.

جهت مدیریت بهتر امور و رسیدن به موفقیت و تعالی از کتاب صوتی رهبری در قرن ۲۱ اثر دارن هاردی کمک بگیرید.

دارن هاردی، یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف آمریکایی است که نوشته­ های او از پر فروش­ترین نسخه­ های موجود در نیویورک تایمز می ­باشند. او تا به امروز کتاب ­های زیادی را نوشته که یکی از معروف­ترین آن ها رهبری در قرن 21 است. این کتاب با هدف آموزش مهارت ­های مدیریتی نوشته شده و تاکنون توانسته فروش زیادی داشته باشد.

در این اثر، نویسنده با استفاده از تکنیک ­های موثر در زمینه­ ی مدیریت و رهبری، شما را با اهمیت آن، صفات رهبری و تسریع پیشرفت کار در آینده بیشتر آشنا می ­سازد. این کتاب همچنین به چالش ­ها و رویکردهای مهم رهبری در سازمان ­ها و تصمیم گیری درست و اساسی جهت کسب موفقیت در آینده نیز به شما کمک می ­کند. با توجه به تکنیک ­ها و روش های کارآمد و مناسب در این کتاب، رادیو مثبت فایل صوتی آن را برای شما عرضه کرده تا بتوانید در فرصتی کوتاه با سرعتی باور نکردنی به موفقیت در کسب و کار خود دست یابید.

شنیدن کتاب صوتی رهبری در قرن ۲۱ چه سودی برای شما خواهد داشت؟

در این کتاب خواهید آموخت که مدیران بزرگی همچون استیو جابز، زاکربرگ و بیل گیتس چگونه شرکت و سازمان ­های بزرگی همچون مایکروسافت و اپل را مدیریت می ­کنند.

این کتاب همچنین شما را به سمت ایجاد کسب و کارهای کوچک با توانمندی­ نیروهای انسانی و تمرکز بر رهبری و سرعت شتاب تغییرات سوق می­ دهد.

پس از گوش دادن به این فایل صوتی، یاد می ­گیرید که چه کسانی را برای کسب و کار شخصی خود استخدام کنید و چگونه روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

از طرفی شخصیت، ایده، استراتژی و مهارت­ های یک مدیر را نیز فرا خواهید گرفت.

با شنیدن کتاب صوتی رهبری در قرن 21، خواهید آموخت:

  1. چگونه در کسب و کارهای شخصی خود به قله­ های موفقیت برسید و پیشرفت کنید
  2. در بهتر کردن زندگی افراد به آن ها کمک کنید
  3. افراد باهوش را جذب کرده و از سرمایه­ های انسانی خود محافظت کنید
  4. رهبری خارق العاده و مدیری با استعداد باشید
  5. شخصیت، مهارت و بینش یک مدیر باید چگونه باشد
  6. چگونه به رقابت جهانی با شرکت ­ها، کسب و کارهای نوپا و حتی سازمان­ های غول پیکر بپردازید
  7. خواهید آموخت تصور قدیمی یعنی کنترل کردن را کنار گذاشته و با همکاری به اهداف خود دست یابید

با شنیدن کتاب صوتی رهبری در قرن 21، با مهارت­ ها، تکنیک ­ها، استراتژی ­ها و ایده­ های یک رهبر بیشتر آشنا خواهید شد. تکنیک ­ها و بینش­ های ارائه شده در این کتاب شما را به اوج قله­ ی موفقیت در کسب و کار شخصی خوتان سوق می ­دهد. تجارب و دانش 10 ها رهبر برتر جهان به شما کمک می­ کند که رمز پیشرفت آن ها را دریابید و بر توانمندی منابع انسانی شرکت خود بیشتر زمان بگذارید.از اینکه تا پایان معرفی این کتاب آموزشی و خارق العاده در زمینه­ ی مدیریت کسب و کار با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. رادیو مثبت با هدف ترویج کتاب­ های به روز، پر تیراژ و کارآمد سعی در کمک به جوانان جهت کسب مهارت­ های منحصر بفرد در مدیریت، رسیدن به رویاها و قله­ ی موفقیت را دارد.

 

دیدگاه کاربران

  1. کاربر 4735584 گفته:

    دارن هاردی عالیه رابرت کیوساکی هم عالیه

  2. www.mohsen1360_ho گفته:

    سلام لطفا از دارن هاردی محصولات بیشتری بزارید – خیلی خوبه کاراش