کتاب صوتی دوباره فکر کن: یه نگاهی به کسب و کارِت بنداز، شاید همه چیز تغییر کرده!!

جیسون فرید و دیوید هینمیر هنسون
  • گوینده: محسن زر آبادی
  • مترجم: آذر تقی یار
  • مدت زمان: 2 ساعت و 49 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 3 کاربر)

148,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «دوباره فکر کن»

راهی بهتر ، سریعتر و آسان تر برای موفقیت در تجارت پیدا کنید!

  • به نظر شما همه‌ی افراد پتانسيل كارآفرينی دارند؟
  • آيا بدون پول و زمان كافی می توان كاري را راه اندازی كرد؟
  • راه حل‌های سنتی در پيشرفت كسب و كار موثر هستند؟

اکثر کتاب هایی که به کسب‌ و‌ کار کمک می‌کنند همان توصیه‌های قدیمی را به شما می‌دهند: یک طرح تجاری بنویسید، بازار رقابت را بررسی کنید، به دنبال سرمایه گذار باشید. اگر به دنبال یک کتاب صوتی با این تفاسیر هستید، این کتاب صوتی را گوش نکنید!

بسیاری از افراد همواره در مورد كسب و كار شخصي خود در آينده رويا پردازی می كنند. بسياري ديگر هم حتي فكر راه اندازي يك كسب و كار جديد را نمی كنند، اين دو دسته از افراد باور نمی كنند كه برای اين كار ساخته شده‌اند يا شايد همواره فكر می كنند كه زمان، اعتبار، پول يا اعتبار كافی برای انجام اين كار را ندارند.

اگر از دنيای سنتی كسب و كار به اندازه‌ی لازم فاصله بگيريد، می توانيد به كارآفرينی بدون هيچ محدوديتی فكر كنيد.

شاید راه‌ اندازی یک کسب‌ و کار جدید، در کنار شغل فعلی، باعث فرو ریختن ترس و واهمه و مشکلات و نیازهای مالی تان شود. بنابراین دست از حدس و گمان زدن‌ بردارید، در مورد مهم ترين كاری كه بايد برای تمام طول عمر انجام دهيد، تصمیم بگیرید.

تفاوت تفکر سنتی و مدرن - کتاب صوتی دوباره فکر کن - rework

برای حل مشکلات سنتی موجود بر سر راه کار آفرینی و ایجاد یک کسب و کار نو به گفته جیسون فِرید و دیوید هینمیِر هَنسون بهتر است از کتاب صوتی دوباره فکر کن یکی از پر فروش ترین کتاب های آمازون كمك بگيريد.

جيسون فريد بنيانگذار 37signals و نويسنده و سخنران در زمينه کارآفرینی، طراحی، مدیریت و نرم افزار می باشد.

دیوید هینمیِر هَنسون يك برنامه نويس و خالق چارچوب نرم‌افزاری وب روبی مي باشد، او در حال حاضر شريك شركت نرم افزاری مبتنی بر وب Basecamp است.

ديويد و فريد تا به حال كتاب‌های موفقيت آميزی را در زمينه‌ی كسب و كار نوشته‌اند كه از جمله‌ی اين كتاب ها می توان به Real، Rework، Remote و It Doesn't Have to Be Crazy at Work اشاره كرد.

آن ها معتقد‌ند كه برای كارآفرينی نبايد به دنیای واقعی توجهی كنيد و همه‌ی افراد پتانسيل كار آفرينی را دارند؛ چرا كه ابزارهایی که قبلاً در دسترس نبودند، امروزه به راحتی در دسترس‌ هستند.

ديويد و فريد در كتاب دوباره فکر کن به تشریح روش‌هایی جهت راه اندازی يك كسب و كار جديد، استفاده از واژه های درست و استخدام افراد مناسب می پردازند.

تجدید نظر در کسب و کار - کتاب صوتی دوباره تلاش کن - rework

شنیدن کتاب صوتی دوباره فکر کن چه سودی برای شما خواهد داشت؟

بعد از شنیدن این کتاب صوتی می دانید که چرا بعضی از برنامه ریزی ها واقعاً مضر هستند، چرا به سرمایه گذاران خارجی احتیاج ندارید و چرا بهتر است از رقابت چشم پوشی کنید.

حقیقت این است، شما به چیزهایی که فکر می کنید برای موفق شدن لازم است؛ کمتر نیاز دارید. نیازی نیست وقت خود را در کارهای اداری یا جلسات تلف کنید. شما حتی به دفترکار نیز نیاز ندارید. این ها فقط بهانه هستند.

آنچه شما واقعاً باید انجام دهید این است که حرف زدن را متوقف کنید و شروع به کار کنید. این کتاب راه را به شما نشان می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه کارآمدتر باشید و چگونه به واسطه ایده هایی که می دهید الهام بخش شوید.

به زبان ساده، دوباره فکر کن بهترین کتاب برای هر کسی است که تا به حال رویای انجام کاری را داشته است. کارآفرینان سخت کوش، صاحبان مشاغل کوچک، افرادی که از مشاغل روزانه خود راضی نیستند، کسانی که می خواهند ثروتمند شوند، همه با شنیدن این کتاب صوتی، راهنمایی‌های ارزشمندی پیدا می‌کنند.

در این کتاب صوتی به ابتدایی ترین مرحله كارآفريني تا رسیدن به قله‌های موفقیت و اوج اشاره شده است. این کتاب صوتی همچنین به تکنیک های مثبت انديشي و درست فكر كردن در زمينه مسائل اتفاق افتاده،‌ پرداخته است.

کتاب صوتی دوباره فکر کن - rework

مفاهیمی که در کتاب صوتی دوباره فکر کن با آن آشنا می‌شوید:

  1. سخت كار كردن به معنای اهميت بيشتر به كار دادن و كار بيشتری انجام دادن نيست.
  2. براي كارآفرينی، بايد تغییری به وجود آوريد و کاری را انجام دهيد که اهمیت داشته باشد.
  3. آسان‌ترین و راحت‌ترین روش ارائه یک کالا یا خدماتِ بی‌نظیر، این است که چیزی را بسازید که خودتان دوست داريد استفاده کنید.
  4. یك ایده ناب، نهایتا مانند بخش کوچکی از یك کسب‌ و کار است که تقریباً به چشم نمی آید، بنابراين كاری كه انجام می دهيد مهم است.
  5. اگر همواره نگران این هستید که کارها به خوبی زمان‌بندی شوند، این زمان‌بندی را هرگز نخواهيد ديد، بنابراين از فرصت‌های پيش رو نهايت استفاده را بكنيد.

برای رسیدن به موفقيت در كسب و كار و كارآفرين شدن یک فرآیند پیوسته و همیشگی در راه اندازی، پیشرفت و توسعه داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن تکنیک‌های درست و کافی در كارآفريني شکست می خورند. از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی دوباره فکر کن اثر جیسون فِرید و دیوید هینمیِر هَنسون گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به پله های موفقیت و اوج پایان دهید. این کتاب صوتی همچنین به شما در توسعه کسب و کار با محدودیت‌هایی همچون زمان، نيروی انسانی و پول،‌ توجه نكردن به جزييات در ابتداي كار و همچنین نحوه درست تصميم گيري سريع تر و بهتر، کمک می کند.

 

 

دیدگاه کاربران

  1. Aiapir گفته:

    سلام
    در بخش سوم به جای کلمه «میزِگرد» گوینده میگه : میز ، گّرد!

  2. del200690 گفته:

    عالییی

  3. aipa گفته:

    این کتاب فوق العادست . بهترین کتابیست که من در زمینه موفقیت، کسب و کار و توسعه فردی مطالعه کردم . حتما پیشنهاد می کنم .کاملا واقع گرایانه و با تجربیات عملی نوشته شده نه فرضیات تئوریک و کلیشه ای. کاملا اگزوتیک و آوانگارد
    صدا و اجرای محسن زرآبادی عزیز هم که دیگه فوق العادست.
    آقای زرآبادی عزیز خدا به شما و تیم رادیو مثبت سلامتی و توفیق روز افزون بده
    ممنون از همه شما
    عالی بود