کتاب صوتی جزوه‌ی میلیونر شدن

گرنت کاردن
  • مترجم: آرزو خلجی مقیم
  • گوینده: حجت یوسفی
  • مدت زمان: 79 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

98,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «جزوه‌ی میلیونر شدن»

چگونه فوق‌العاده ثروتمند شویم؟ چطور می‌توانیم به ثروتی افسانه‌ای برسیم؟ این کتاب راهکارهایی به شما می‌دهد.

 

از نظر شما مهم‌ترین دلیل انسان‌ها برای کار کردن چیست؟ می‌توان با قطعیت گفت که آن‌ها به دنبال پول درآوردن هستند؛ اگر پول درآوردن مهم‌ترین دلیل کار کردن نباشد قطعا یکی از سه دلیل مهم به حساب می‌آید. انسان‌ها به دنبال پول درآوردن هستند به خاطر اینکه رسیدن به آرزوها و خواسته‌ها احتیاج به پول دارد. حالا چطور می‌توان پولدار شد؟ موضوع بخش زیادی از کتاب‌های خودیاری همین است، بسیاری از آن‌ها فقط کلیشه‌های مرسوم را تکرار می‌کنند. اگر به دنبال کتابی خوب و مفید درباره‌ی ثروتمند شدن هستید، با ما همراه باشید،  زیرا قصد داریم کتابی خوب و جذاب را به شما معرفی کنیم: «جزوه‌ی میلیونر شدن» نوشته‌ی «گرنت کاردن».

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب «جزوه‌ی میلیونر شدن» چیست؟ ایده‌ی نوشتن آن از کجا آمد؟

همانطور که از اسمش پیداست، «گرنت کاردن» نویسنده‌ی کتاب می‌خواهد روش‌های ثروتمند شدن را به مخاطبان کتابش یاد بدهد.

«گرنت کاردن» درباره‌ی ایده ی نوشتن کتابش می‌گوید که به مراسم خیریه‌ای رفته بود که قصد داشت دو میلیون دلار پول جمع کند. چهل نفر از حاضران توانستند تنها ۲۰درصد مبلغ را جمع کنند، پانصد هزار دلار دیگر هم توسط چهار خانواده‌ی ثروتمند دیگر جمع شد. یک میلیون دلار یعنی نصف مبلغ مورد نیاز باقی مانده بود که همه‌ی آن را یک نفر پرداخت کرد.

کاردن می‌گوید آن شب تصمیم گرفته کتابی بنویسد تا به مردم کمک کند میلیونر بشوند. به گفته‌ی خودش او اصلا قصد نداشته از لغات تاثیرگذار و آمار و اطلاعات اقتصادی استفاده کند، بلکه برعکس، لحن کتاب خیلی ساده و روان است؛ به خاطر اینکه قصد دارد میلیونر تربیت کند نه نویسنده‌ی مطرح و اقتصاددان معروف.

در بخشی از کتاب، نویسنده می‌گوید که ثروتمند شدن یک رویا نیست. از نظر او دلیل اینکه خیلی از افراد هیچ‌وقت ثروتمند نمی‌شوند، این است که چنین چیزی را امکان‌پذیر نمی‌دانند. آن‌ها توسط افراد نزدیکشان متقاعد شده‌اند که به همان سطح مالی که در آن قرار دارند، راضی باشند. دلیل دیگر این است که به ‌طور اساسی درکی از پول ندارند، چون نه در مدرسه و نه در دانشگاه آموزشش را ندیده‌اند.

«گرنت کاردن» در کتاب «جزوه‌ی میلیونر شدن» راه و روش‌های موفقیت در زندگی مالی خودش را به خوانندگان معرفی می‌کند و در این باره می‌گوید، اگر او توانسته با این ترفندها ثروتمند شود، قطعا باقی مردم هم می‌توانند این کار را انجام دهند.

او ادعا می‌کند که همه‌ی انسان‌ها می‌توانند از نکات جزوه‌ی او استفاده کنند و به موفقیت برسند، البته به دو شرط: یک اینکه واقعا بخواهند ثروتمند شوند و دو اینکه موقعیت اقتصادی فعلی‌شان را به عنوان یک دست‌انداز نبینند.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

«گرنت کاردن» به خوانندگانش یاد می‌دهد که چطور میلیونر شده و درآمد بسیار بالایی دارد. یکی از تفاوت‌های این کتاب با سایر کتاب‌هایی که در حوزه‌ی ثروتمند شدن نوشته شده است این است که نویسنده‌ی کتاب، خودش فردی بسیار ثروتمند است و ترفندهایی را به خوانندگان یاد می‌دهد که قبلا آزمایش‌شان را پس داده‌اند. با خواندن این کتاب شما یاد می‌گیرید:

  • چرا و چگونه میلیونر شویم.
  • چگونه می‌توان تصمیم گرفت که یک میلیونر شد.
  • چطور محاسبات ریاضی میلیونری انجام دهید.
  • چگونه جریان‌های چندگانه درآمد ایجاد کنید.
  • چطور ورشکسته ماندن باعث میلیونر شدن می‌شود.
  • راه و روش‌های پس‌انداز کردن برای سرمایه گذاری چیست.
  • چطور ارتباطات تجاری داشته باشید.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

هر کسی که به دنبال ثروتمند شدن است باید در اولین فرصت این کتاب را بخواند. ترفندها و راهکارهایی که در کتاب آمده است به افراد کمک می‌کند تا بتوانند به هدف‌شان برسند. مثال‌های ملموسی که گرنت کاردن در کتابش آورده خوانندگان را به ثروتمند شدن نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

علاوه بر این چون نویسنده‌ی کتاب خودش یک میلیونر معروف است، می‌توانیم متوجه شویم که ترفندهایش عملی و درست هستند. بنابراین اگر می‌خواهید ثروتمند شوید این کتاب را بخوانید و دستورالعمل‌هایش را مو به مو رعایت کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.