کتاب صوتی جادوی رنگ ها

جری ال کلارک
  • مترجم: تیم ترجمه رادیو مثبت
  • گوینده: مهیار ستاری
  • مدت زمان: 51 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 2 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «جادوی رنگ ها»

برای ارتباط بهتر و تاثیر حداکثری روی اطرافیان، اول شخصیت افراد را بشناسید!

  • چگونه می توان سبک های رفتاری را تشخیص داد؟
  • چگونه می توان مهارت های درست اجتماعی را با سبک های رفتاری مختلف بهبود بخشید؟
  • چگونه می توان از سبک های رفتاری در کسب موفقیت های شخصی و کاری استفاده نمود؟

بسیاری از افراد در جامعه قادر به برقراری ارتباط موثر و حرفه ای با دیگران نمی باشند و از این رو در محیط کسب و کار با مشکلات جدی مواجه می شوند. کسب مهارت های اجتماعی جدید به شما کمک می کند تا به ده ها هزار نفر به طور موثر کمک کنید، دوستان خود را جلب کنید و روابط شخصی، حرفه ای و اجتماعی خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. مهارت های درست اجتماعی به شما کمک می کنند در هنگام برخورد با افراد در هر شرایطی نوع شخصیت آنها را به درستی تشخیص دهید و متناسب با سبک های رفتاری آنها ارتباط برقرار کنید.

اگر شما هم در زمره افرادی هستید که نمی توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و در محیط های گروهی موفق شوید، برای یک بار هم شده به سبک های مختلف رفتاری و سازگاری با آنها فکر کنید تا بتوانید روابط هماهنگ تر و قدرتمندانه تری داشته باشید.

برای آشنایی با این سبک های رفتاری و کنترل روابط و برقراری ارتباط موثر، بهتر است از کتاب صوتی " جادوی رنگ ها" اثر جری. ال. کلارک کمک بگیرید  این کتاب صوتی یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازون (لینک به صفحه) می باشد.

اینفوگرافی کتاب صوتی جادوی رنگ ها

جری کلارک در حالی که هنوز در دهه 20 سالگی بود، به یک میلیونر خودساخته تبدیل شد. امروزه وی از طریق شرکت خود، باشگاه راینو، سمینارهای توسعه شخصی و حرفه ای بسیاری را در سراسر جهان برگزار می کند. موضوعات تحت پوشش او در سمینارها اکثرا شامل آموزش اوج عملکرد، استراتژی های ارتباطی مؤثر و افزایش بهره وری و سودآوری در مشاغل مستقر در خانه است.

جری تولید کننده بیش از 100 مورد از قدرتمندترین برنامه های صوتی موجود در صنعت بازاریابی است که از جمله معروف ترین آنها می توان به جادوی رنگ ها و جادوی خلاقیت و ایجاد اشاره کرد.

او معتقد است مهارت های برقراری ارتباط با مردم اهمیت بیشتری نسبت به دانش دارد. پس بهتر است برای کسب موفقیت بر مهارت های ارتباطی با دیگران متمرکز شوید.

کلارک درکتاب صوتی جادوی رنگ ها، به تشریح سبک های رفتاری جهت دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کسب و کار، ، کنترل ذهن و احساسات و از همه مهمتر روابط هماهنگ تر و قدرت مندتر پرداخته است.

تصویر داخلی کتاب صوتی جادوی رنگ ها

شنیدن کتاب صوتی جادوی رنگ ها چه سودی دارد؟

جادوی رنگ ها کتابی است که به همه افرادی که به دنبال تقویت روابط اجتماعی و موفقیت در کسب و کار خود هستند؛ پیشنها می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی، تکنیک های کنترل ذهن و تشخیص سبک های رفتاری را فرا می گیرید.

در این کتاب صوتی به ۴ سبک رفتاری برای برقراری روابطی هماهنگ تر و قدرتمندانه تر پرداخته است. در این کتاب صوتی همچنین به کشف قوانین رنگین کمان، چند رنگ بودن و سازگاری با دیگران نیز پرداخته شده است.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. انگیزه دادن به دیگران و افزایش قدرت تمرکز آنها
  2. تقویت کار تیمی در سازمان
  3. کاهش نزاع و کشمکش و افزایش همکاری
  4. کسب مهارت های روابط اجتماعی جدید و کمک به دیگران و موفقیت در مذاکره
  5. افزایش همکاری با تمامی سبک های رفتاری
  6. بهبود روابط شخصی، حرفه ای و اجتماعی با بهبود سبک های رفتاری

برای رسیدن به موفقیت و افزایش مهارت های ارتباطی با دیگران باید به درستی رفتار، احساسات و عملکرد دیگران را مد نظر قرار دهید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن تکنیک های درست و کافی در نحوه ی برقراری ارتباط با دیگران شکست می خورند، حتی اگر از نظر علمی سطح بالایی داشته باشند! از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی جادوی رنگ ها اثر جری. ال. کلارک گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به موفقیت و اوج پایان دهید.

 

دیدگاه کاربران

  1. sepideh.soltanifahraj گفته:

    سلام ممنونم از زحماتتون به نظر من این کتاب بیش از حد خلاصه شده بود و بهتر بود که مثالهای ملموس تری در آن اورده می شد و تلفظ برخی از کلمات نیز مثل کلمه دموی توسط گوینده اشتباه بیان می شود. با تشکر

  2. eshraghi گفته:

    یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم
    در عین حال که خلاصه و کوتاهه وااااااااااااااااااقعا کاربردی و عالیه
    خییییلی دوسش داشتم
    مرسی از اقای ستاری عزیز با این گویندگی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیشون ، ادم احساس میکنه خود جری کلارک داره براش صحبت میکنه!