کتاب صوتی کاری را که شروع کرده ای تمام کن

  • نویسنده: پیتر هالینز
  • مترجم: نسرین صدقی گویا
  • گوینده: حمیدرضا خاوری
  • مدت زمان: 4 ساعت و 24 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

76,000 تومان

آنچه خواهید شنید

کتاب "کاری را که شروع کرده ای تمام کن" از پیتر هولینز، کتابی است برای یادگیری راهکارهای عملی رشد اراده، دست دست نکردن، افزایش تمرکز و دستیابی به هر آنچه که در ذهن دارید.

دنبال کردن و به پایان رساندن کاری که شروع می کنید، یک مهارت است و بسیار ارزشمندتر و مهمتر از چیزی است که فکرش را می کنید. این مهارت ها، ترکیب صفت هایی هستند که بدون نیاز به صبر طولانی و طاقت فرسا، به شما توانایی تغییر زندگی را می دهند. آیا زندگی شما هم پر است از کارها و پروژه های نیمه تمام؟ با خواندن کتاب "کاری را که شروع کرده ای تمام کن" این مسئله به طور کامل حل می شود.

با مطالعه ی کتاب "کاری را که شروع کرده ای تمام کن" در مسائل روانشناسی، علم رسیدن به موفقیت و افزایش بازدهی غرق می شوید و همین موضوع به شما کمک می کند تا کارهایتان را کامل انجام دهید.

این کتاب نگاهی عمیق به دلایل ناتمام ماندن کارهای ما دارد و توضیح می دهد که چرا ما وسط انجام پروژه ها گیر می افتیم و نمی توانیم آنها را تمام کنیم.

نویسنده پس از  توضیح دلایل این مسئله، راهکارهای کاربردی و جدیدی را ارائه می دهد که با انجام گام به گام آنها می توانیم تغییر بزرگی در زندگی مان ایجاد کنیم. بیش از هر چیزی، این کتاب یک راهنما برای درک بهتر عملکرد مغز و احساسات، برای کسب نتایج دلخواه است.

کتابی برای افزایش بازده و مقابله با موانع ذهنی

پیتر هولینز، نویسنده ی کتاب، روانشناس است و بیش از دوازده سال است که درباره ی عملکرد انسان تحقیق کرده، او با ده ها نفر درباره ی توانایی هایشان و مسیرهایی که آنها را به موفقیت رسانده، گفتگو کرده است. نویسنده برای نوشتن این کتاب از تحصیلات دانشگاهی، سابقه ی تدریس و تجربیات علمی اش استفاده کرده است.

کتاب به ما یاد می دهد که چگونه در برابر حواس پرتی، بی انگیزگی، تنبلی و بهانه گیری مقاومت کنیم

▪︎ انگیزه داشتن باعث می شود که از موانع عبور کنیم و کارهایمان را به سرانجام برسانیم.

▪︎ نظم و انضباط باعث دستیابی به اهداف می شود.

▪︎ تغییر طرز فکر یکی از اصلی ترین عوامل پیشرفت و موفقیت است.

چگونه به اهداف ریز و درشت خود برسیم؟

همانطور که گفته شد، این کتاب روش های کاربردی و جدیدی را به ما آموزش می دهد. یکی دیگر از مسائلی که باید برای رسیدن به موفقیت به آن توجه داشت، اعتماد به نفس است.

کتاب "کاری را که شروع کرده ای تمام کن" به ما می آموزد:

▪︎ چگونه می توان در انجام کارها تمرکز داشت و دچار حواس پرتی نشد؟

▪︎ چگونه می توانیم در کارهایمان استمرار داشته باشیم؟

▪︎ تله های ذهنی چیست و چطور باید با آنها مقابله کنیم؟

▪︎ تکنیک های افزایش انگیزه و اراده برای ادامه دادن به کارها چیست؟

▪︎ چرا نباید برای انجام کارها دست دست کنیم؟

پیتر هولیتز پاسخ تمام این پرسش ها را با بیانی ساده و روان می دهد.

با ایجاد عادت های موثر در زندگی خود تغییری شگفت انگیز ایجاد کنید!

تعیین اهداف واقعی و ایجاد عادت های موثر یکی دیگر از نکاتی است که کتاب به آن اشاره می کند و برایش راهکار ارائه می دهد. شما می توانید با اجرای این تکنیک های ذهنی و یا عملی، تمام کارهای نیمه تمام خود را به پایان رساند.

شما فقط ۲۴ ساعت در طول روز وقت دارید. همه ی مردم جهان هم مثل شما هستند. از بین همه ی مردم جهان، افراد کمی هستند که می توانند بیشترین بهره را از زمان خود ببرند و به چیزی که دنبالش هستند، برسند.

با مطالعه ی کتاب "کاری را که شروع کرده ای تمام کن" و اجرا کردن راهکارهای گفته شده در آن، شما نیز می توانید جزو همین افراد باشید. یک نکته ی دیگر که باید به آن توجه داشته باشید، این است که توانایی تمام کردن کارها، ارتباط مستقیمی با شادی و احساس رضایت در زندگی دارد. زندگی شما در دست های خودتان است، پس نهایت استفاده را از آن ببرید!

مطالبی که خواندید، تنها بخش کوچکی از مفاهیم کتاب "کاری را که شروع کرده ای تمام کن" از پیتر هولینز بود. برای استفاده از تمام قوانین و یادگیری تکنیک های مفید ذهنی این کتاب را خریداری کنید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.