آنچه خواهید شنید

این کتاب صوتی نسخه کوتاه و گلچین شده کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" بوده و حاوی مهم ترین نکات آن می باشد

زمان تغییر است! همین حالا برای ثروتمند شدن اقدام کنید.

  • افراد زیادی هستند که رویای ثروتمند شدن را در سر می‌پرورانند، اما آیا تنها با رویا و خیال‌پردازی، انسان به آنچه می‌خواهد می‌رسد؟
  • آیا شما فردی را می‌شناسید که تنها با خیال‌پردازی به خواسته‌های خود دست یافته باشد؟
  • چگونه می‌توان ثروتمند شد؟

در کتاب صوتی "بیندیشید و ثروتمند شوید"، ناپلئون هیل از دوازده ثروت پایدار یاد کرده است و تنها یکی از آن‌ها ثروت فیزیکی یا همان پول است. به عقیده‌ی او یازده ثروت معنوی دیگر می‌تواند شما را به ثروت فیزیکی واقعی برساند.

در این کتاب صوتی صحبت از گام‌های موثر به سمت ثروتمند شدن به میان آمده است و در اولین قدم این چنین شما را راهنمائی کرده است که ابتدا باید "بخواهید تا ثروتمند" شوید.

با رادیو مثبت همراه شوید تا شما را با محتوای ارزشمند کتاب صوتی "بیندیشید و ثروتمند شوید" که یکی از اثر‌گذار‌ترین کتاب‌های موفقیت و راهنمای حرکت به سمت پولدار شدن و استقلال مالی در کل تاریخ است بیشتر آشنا نمائیم.

وجه تمایز کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید چیست؟

  • آیا می‌دانید علت اینکه بسیاری از افراد متخصص و دارای تجربیات زیاد ثروتمند نیستند چیست؟ در این کتاب به علت اصلی این مسئله پی خواهید برد.
  • همچنین خواهید آموخت که چگونه علم و نبوغ دیگران را در جهت ابداع و اختراع به کار گیرید و چگونه نبوغ و دانش خود را به کار گیرید تا بتوانید به قدرت برسید.
  • ناپلئون هیل به شما می‌آموزد که چگونه تصورات ساختنی و تصورات خلاقانه در ذهن خود ایجاد کنید و با تمرکز بر آن‌ها، بتوانید آن تصورات را محقق سازید.
  • نویسنده کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه از طریق ایجاد یک طرح سازمان یافته خواسته‌های خود را عملی کنید.

چگونه ثروتمند شویم؟

  • برای ثروتمند شدن باید بتوانید خودتان را خوب ارائه دهید. اما چگونه؟ در کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید"، می‌آموزید که چگونه این مسئله می‌تواند در ثروتمند شدن شما تاثیر بگذارد.
  • این کتاب به شما کمک می کند که بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید، در تصمیم گیری ها قاطعانه تر عمل کنید، بفهمید که واقعا چه میخواهید و با افرادی که ریسک کرده اند و موفق شده اند آشنا شوید.
  • در رسیدن به ثروت باید صبور باشید. در این کتاب به عواملی که باعث افزایش صبر شما می شود اشاره شده است. همچنین به شما می‌آموزد که برای رسیدن به ثروت
  • باید به فرد انتقادپذیری تبدیل شوید، بتوانید از سختی‌ها عبور کنید و از طریق خرد جمعی به قدرت برسید.

ذهن انسان می تواند باعث تقویت اشتیاق و تخیلات او شود؟

بله ذهن انسان می تواند حس اشتیاق و تخیل را تقویت بخشد. چگونگی این امر را در این کتاب خواهید آموخت. همچنین در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید خواهید آموخت که چگونه غلبه بر افسردگی در موفقیت تاثیر گذار است.

درکتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید خواهید آموخت

  • خواسته‌های خود را هدف‌گذاری کنید. در این کتاب، 6 مرحله‌ی هدف گذاری خواسته های‌تان به شما آموزش داده میشود، مراحلی که توماس ادیسون نیز آن‌ها را طی کرد تا به خواسته‌اش رسید.
  • چگونه خود را برای دریافت خواسته‌تان آماده کنید و خستگی‌ناپذیر شوید.
  • با شنیدن 5 مرحله با روش‌های کسب اعتماد به نفس آشنا خواهید شد.
  • در این کتاب صوتی از تاثیر الهامات فکری بر ثروتمند شدن صحبت شده است و برای شما گفته شده که موانع بر سر راه حس ششم شما کدامند.
  • آیا شش ترس عمومی را می‌شناسید؟ لازمه‌ی موفقیت شما اشنایی با این شش ترس عمومی است. با شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با شش ترس عمومی که اکثر انسان‌ها تا‌کنون قطعا با حداقل یکی دو مورد از آن‌ها مواجه شده‌اند، آشنا خواهید شد.
  • در آخر از تاثیر زمان که عاملی تعیین کننده است سخن به میان می‌آید و به شما می‌آموزد که چگونه تصمیمات شما در زمان‌های مختلف بر موفقیت و شکست یا ثروتمندی و فقر یک فرد تاثیر می‌گذارد.

همه ی ما دارای دو احساس مثبت به نام باور و عشق هستیم. ناپلئون هیل در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید به شما می آموزد که ترکیب این دو احساس چگونه باورهای شما را تحت تاثیر قرار می دهند، می توانند بر ضمیر ناخودآگاه شما اثر بگذارند و شما را در مسیر موفقیت و ثروتمندی قرار دهند.

دیدگاه کاربران

  1. artin گفته:

    سلام
    کتاب است عالی البته اگه ورژن کاملش رو صوتی می کردید….

  2. gollover گفته:

    سلام
    دیدگاه های من رو تایید نمی کنید؟؟

    • alirezahoseini گفته:

      ارادت . عزیز تمام دیدگاه ها تایید شده

  3. Alireza031 گفته:

    کتاب جالبیه.با گویندگی جذاب

  4. علی گفته:

    کتاب خوبیه

  5. gollover گفته:

    با سلام و عرض خداقوت و شادباش خدمت رادیو مثبتی های عزیز و سپاس از کتابهای بسیار عالیتون.
    من اسفند دو سال پیش نظری گذاشتم و درخواست نسخه صوتی کاملی از کتاب کردم که گفتید هیچوقت نسخه کامل صوتی نمیشه و از حوصله دوستان خارجه. اما الان که نظرات رو می خوندم دیدم خیلی ها تمایل به نسخه کامل دارن.از طرفی من تو اینترنت چند کتاب صوتی از نسخه کامل هم دیدم و تهیه کردم.اما همونطور که قبلا هم گفتم ، کیفیت کتابهای شما از تمام کتابهایی که گوش کردم ، حتی کتابهایی که در استودیو و با گوینده های حرفه ای صوتی شدن ، بسیار بهتر و دلنشین تره. مخصوصا گوینده همین کتاب که واقعا گویندگیشونو دوست دارم و با اشتیاق زیاد کتابهایی که گویندگی کردن رو بارها گوش میکنم.لذا میخوام دوباره درخواست کنم که یک نظرسنجی بزارید ببینید اگر تعداد قابل قبولی مایل به تهیه نسحه کامل کتاب هستند ، خب نسخه کامل هم تولید کنید! خیلی هم ممنون میشیم ازتون! دلیل اصرارم اینه که من ده ها بار این کتاب رو به شکلهای مختلف خوندم و گوش کردم و حتی کاملترین نسخه زبان اصلیشم که کپی نسخه سال ۱۹۳۷ هست رو هم تهیه کردم و دارم ترجمه می کنم و میدونم این کتاب چقدر ارزشمنده. اونقدر که در تک تک کلماتش مفهومی وجود داره که باید کتاب کامل باشه تا خواننده یا شنونده بتونه راز کتاب رو کشف کنه( در مقدمه کتاب جناب هیل به این راز و کشف اون اشاره کردن) . دلیل اینکه نسخه کامل رو به سختی از آمریکا تهیه کردم و دارم ترجمه میکنم ، با اینکه مترجم نیستم، همین چیزیه که گفتم. میخوام کتاب با تمام کلماتش و با تمام مفهومش به فارسی برگردونده بشه.چون در ایران من تمام ترجمه های این کتاب رو تهیه کردم و تمامشون حداقل بین ۱۰۰-۵۰ صفحه سانسور شدن! امیدوارم با این توضیحات تجدید نظری درباره این کتاب بکنید. بسیار سپاسگزارم 🙂

  6. arman.emadi گفته:

    از دیل کارنگی هم کتاب صوتی بزارین

  7. moji.h گفته:

    ممنون.،خیلی خوب بود

  8. fhalakou گفته:

    من نسخه چاپی این کتابو داشتم میخوندم بعد تصمیم گرفتم از اینجا نسخه صوتیشو دانلود کنم اما باید بگم این نسخه خیلی خیلی خلاصه شده و قبل از درک مطلب به سراغ مطلب بعدی میره. گوینده هم نحوه خاصی در صحبت کردن داره که باعث میشه از شنیدن خسته بشم به جای اینکه رغبت به ادامه داشته باشم.

  9. MaMaDi128 گفته:

    جهان هرکس به وسعت فکر اوست، پس قدرت فکرت را دریاب و این کتاب را فتح کن تا پیروز شوی

  10. AchBarbod گفته:

    قراره زندگیمون تغییر کنه
    مرسی رادیو مثبت

  11. ema67 گفته:

    من این کتاب رو چندسن بار هم خوندم و هم گوش کردم ولی این نسخه صوتیش واقعا عالی و حرفه ایه به همه دوستان توصیه می کنم حتما تهیه کنند

  12. uoro0000 گفته:

    سلام
    مطابق نداره
    فوق العاده است کیفیت صدا،گوینده،ضبط،همی چی عالی بود.
    هرچی پولشو داده باشیم ارزش داره.

  13. soroush_ab گفته:

    سلام و خسته نباشید در میانه ی کتاب ذکر میشه که “کتاب بیندیشید و ثروت مند شوید را خیلی سال پبش چاپ کردم و فروش زیادی داشت” به نظر میرسه که متن، توضیحی از کتاب هست چون این این مطلب در وسط بحث مطرح میشه و به نظر نمیرسه حاشیه ای باشه که اضافه شده

    • بهزاد صادقیان گفته:

      درود
      در عنوان ذکر شده نسخه کوتاه شده
      تنها کتاب صوتی هستش که به صورت نسخه کوتاه در سایت موجوده

  14. nikaro گفته:

    سلام
    کتاب فوق العاده ای هستش ، نکات عالی و تمرینات بی نظیری دارد و خودم متعهد کردم تا تمرینات این کتاب را انجام بدهم .
    کیفیت صوتی بسیار عالی ، صدای گوینده بسیار عالی
    بیشتر سپاسگزار می شوم اگر کتاب پول از آنتونی رابینز و کتاب موفقیت نامحدود از آنتونی رابینز را بصورت صوتی موجود کنید .

  15. Inja.12000@gmail.com گفته:

    از انتونی رابینز هم بزارین

  16. Inja.12000@gmail.com گفته:

    کتاب خوبیه

  17. hadimirzaye گفته:

    سلام.
    فایل بسیار حوب و با کیفیتی بود.ولی کاش یه کم بیشتر تز مطالب توش بود.خیلی خلاصه شده.
    ضمنا ممنون میشم که کتاب پول،هفت قدم تا موفقیت مالی آنتونی رابینز،انتشارات ثروتمندان خودساخته رو هم تبدیل به کتاب صوتی کنید.
    کتاب خیلی خوب و پرفروشی هست.
    ممنون از زحمات شما.خدا قوت

  18. ava1395 گفته:

    کیوساکی خیلی کتاب نوشته که همه عالی اند کلایسون یک کتاب فوق العاده نوشته که خیلی عالیه هیل هم این کتابش خیلی خیلی عالیه!!!!!!

  19. rahele.ali65 گفته:

    سلام درود برشما
    واقعا عالیه من نسخه کامل این کتاب رو بصورت صوتی گوش دادم خیلی خسته کننده بود ولی این نسخه که الان تهیش کردم واقعا بی نظیره خیییییلی عالیه دوستان از دست ندید زووود و بدون تردید دانلودش کنید

  20. mky گفته:

    سلام
    کتاب هایی که در این سایت قرار می گیرند بسیار عالی و کاربردی هستند . من اوایل که وارد سایت شدم با خودم می گفتم چرا باید برای این کتاب ها پول خرج کنم ..
    بعد یک روز گفتم مگه نمی خواهی موفق بشی و ثروتمند .. پس این همه خرج های دیگه داری یخورده هم رو خودت خرج کن
    بعد این شد که اولین کتابی از سایت شما خریدم همین بود با این که برام یجوری زیاد گران درآمد چون همون مواقع خیلی تو قرض بودم ، ولی بعد شنیدن به کتاب و مرور چندین بارش زندگی م به لطف خدای مهربون و بخشنده خیلی خیلی بهتر شد.
    بعد از اون چندین و چند مورد از کتاب هاتون رو با جوون و دل خریدم و البته چون عضو کانال تون و خبرنامه بودم تونستم با تخفیف ویژه تون از سایت خیلی عالیتون تهیه کنم ..

    ممنون که هستین .. انشاا… همیشه موفق و پاینده باشید

  21. احسان گفته:

    من‌این‌کتاب‌را‌قبلا‌خوندم‌واگر‌کسی‌میخواهد‌به‌سوی‌موفقیت‌‌قدم‌بردارد‌اولین‌قدم‌خوندن‌این‌کتابه‌موفق‌وشاد‌باشیدهزینه‌ناچیزی‌برای‌موفقیت

  22. سید گفته:

    با سلام
    من این کتاب صوتی خریدم ولی متاسفانه کامل نبیت ،چراااا؟راستشو بخواهید تردید دارم کتابهای بیشتری بخرم

    • بهزاد صادقیان گفته:

      دورد
      دوست عزیز کتاب در ورژن های مختلفی در بازار موجود میباشد
      که ما بهترین و مفهومی ترین ورژن رو انتخاب و در اختیار مترجمین و دوبلر هامون قرار میدیم
      همچنین محصولات رادیو مثبت در صورت هرگونه مشکل و نارضایتی کاربران ضمانت بازگشت وجه داره که میتونید با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
      موفق باشید

  23. msaf گفته:

    این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم، من نسخه ی چاپی اش را قبلا خوانده بودم و واقعا عالیه

  24. nikaro گفته:

    سلام
    کتابی بسیار آموزنده و عالی بود ، کیفیت مثل همیشه عالی . 🙂

  25. gollover گفته:

    با سلام
    من کتابهای زیادی در باب موفقیت خوندم و ۲۵ تا از محصولات این سایت هم استفاده کردم و بر این اساس میخوام به دوستانی که نظرمو میبینن بگم که این کتاب رو تو اولویت قرار بدین و حتما استفاده کنید. نه یکبار دو بار. ده ها بار گوش کنید و اصل کتاب رو کامل بخونید تا نهادینه بشه در وجودتون و بعد وضعیتتون رو با قبلش مقایسه کنید….. 🙂

  26. siyavush گفته:

    این کتاب اثری فراتر از زمان و در هر زمان می تواند باعث پیشرفت انسان شود

  27. alizahra گفته:

    سلام وخداقوت به تیم قدرتمند رادیو مثبت
    این کتاب صوتی رو باید ده ها بار گوش کرد فوق العاده س

  28. حمیدرضا گفته:

    مگه خود کتابش چنده که فایل دانلودش۲۰تومنه

    • مدیر گفته:

      درود
      دوست عزیز در ابتدا باید اینو بدونید که کتاب های صوتی رادیو مثبت انتشارات رسمی خودمونه
      و برای تولید محتوا به نویسنده مترجم دوبلر استودیو و .. نیاز داره که درنتیجه زمان و هزینه ی بالایی برای یک کتاب صوتی صرف میشه
      در ضمن ما بن تخفیف ۵۰% برای کاربران قرار دادیم و همچنین در ابتدای ثبت نام در سایت، ۲۵۰۰ تومان به صورت رایگان کیفتون شارژ میشه
      همچنین بن ماهانه تخفیفات در سایت فعاله که در نوار اعلان میتونید مشاهده کنید
      بازهم خرید کردن از سایت ما به عهده و تصمیم خودتونه
      با تشکر

  29. sina_mahmoudian گفته:

    ممنون میشم پاسخ بدید که ایا ۱۰۵ دقیقه کامل کتاب هست؟؟؟

  30. sina_mahmoudian گفته:

    خودم ها با صدا گذاری فوق العاده ترغیب به خوندن شدم..

  31. sina_mahmoudian گفته:

    من این کتاب رو قبلا خوندم (قبل از اینکه با رادیو مثبت آشنا شم!) ?
    و به هرکسی که دنبال موفقیته پیشنهاد میدم که این کتاب رو

  32. Morteza گفته:

    سلام ، اگر فایل صوتی این کتاب با ترجمه: حسین فراهانی و به صورت (کامل) باشد با هر قیمتی من اولین خریدارش هستم . متشکرم

  33. amoozegar گفته:

    سلام
    کیفیت فایل صوتی نمونه خیلی پایینه ، فایل اصلی هم همینطوره ؟

    • سارا پناه پور گفته:

      سلام
      حجم این فایل صوتی کم شده و کیفیت کتاب صوتی بالاتر است

  34. mhh گفته:

    سلام
    چرا نسخه صوتی کاملش و نذاشتید
    این تنها بخشی از کتاب ناپلئون هیل هست

    • وحید گفته:

      سلام
      برخی از ناشرین نسخه صوتی محصول را خلاصه ای از متن اصلی منتشر میکنند
      این کتاب هم از نسخه صوتی محصول ترجمه شده که توسط خود ناشر اصلی خلاصه شده است و توسط ما هیچ نغییری در متن ایجاد نشده

  35. ali.z گفته:

    من قبلا یه نسخه کامل از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید رو گوش کرده بودم
    اما کیفیت و صداگذاری اون کجا و مال رادیو مثبت کجا – لصلا قابل مقایسه نیست
    رادیو مثبت بازم تشکر میکنم
    انشاالله که روز به روز موفق تر بشید وکیفیت کارهاتون هم خوب بمونه

  36. ali.z گفته:

    سلام
    این کتاب دیگه نیازی به تعریف کردن نداره خوندنش رو به همه پیشنهاد میکنم

  37. hadi.kiay گفته:

    کتابش فوق العاده است

  38. polo گفته:

    نمونه فایل کتاب صوتی مشکل دارد و نمی توانم گوش دهم تا کتاب را بخرم لطفا درستش کنید

    • mehdishehnipoor گفته:

      با عرض درود و خسته نباشید.
      مشکل رفع شد.
      هم اکنون می توانید نمونه فایل صوتی را به راحتی پخش نمایید.
      با تشکر.

  39. vpsserverx گفته:

    سلام
    یکی از قدیمی ترین کتابها در مورد موفقیت هست ! چند سال پیش کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را گوش کردم ، خیلی عالی بود ولی فکر کنم از یک جای دیگه صوتی شده بود . ظاهرا رادیو مثبت اون زمان بوده !!!

  40. reza.bm2330 گفته:

    کتابها خیلی گرونند

    • behroozm گفته:

      شما اگه داخل خبر نامه ایمیلی ما ویا کانال تلگرام ما باشید میتونید از کد های تخفیف گذاشته شده استفاده کنید

  41. qulu گفته:

    سلام…
    واقعا کیفیت محصولاتتون خوبه و میتونم بگم کتاب صوتی در این سطح خیلی کم موجوده.
    موفق باشی.

  42. iran9 گفته:

    این کتاب صوتی فوقالعاده است توصیه میکنم حتمان این کتاب صوتی رو گوش کنید.

  43. rhm1374@gmail.com گفته:

    سلام ، این کتاب را از دست ندهید!

  44. ali.z گفته:

    این کتاب فوق العادست واقعا ممنون که این کتاب رو گذاشتید

  45. hadib گفته:

    اگه امکانش هست لطفا کتاب قانون توانگری((خانم کاترین پاندر))و حکایت دولت و فرزانگی ((مارک فیشر)) رو هم صوتی کنید ممنون و سپاس از تلاش مثبت شما

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام دوست عزیز
      چشم حتما در برنامه رادیو مثبت قرار داده میشه

  46. mr_sev7en گفته:

    سلام
    بنده برای حمایت مالی از این وب سایت تمام کتاب ها رو خریدم
    واین کتاب اولین کتابیه که دارم شروع به گوش کردن می کنم
    صدا ها بسیار دلنشین و آهنگ پس زمینه بسیار تاثیر گزار هست
    به شخصه منتظر کتابهای بیشتری در زمینه مدیریت و موفقیت از این وب سایت هستم

    ضمنا بنده بسیار کانال تلگرام و وبلاگ این سایت رو مرور می کنم و از فعالیت شما سپاسگزارم
    ارادتمند
    با سپاس

  47. سینا گفته:

    سلام خسته نباشید لطفا قیمت ها رو کاهش بدید تشکر

  48. سینا گفته:

    سلام خسته نباشید اگرامکان داره یه مقدار قیمت فایل ها رو کاهش بدید تا بتونیم اکثر کتابها رو بخونیم(بخریم)

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام دوست عزیز سال نو مبارک . اولا که قیمت های رادیو مثبت در پایین ترین حد نگه داشته شدن تا همه بتونند استفاده کنند . دوما ما این مدت معمولا تخفیف های بسیار خوبی داشتیم . مثل همین تخفیف الان با کد تخفیف : thkm که 35% تخفیف بر روی تمام کتاب های صوتی حساب می شه . موفق باشید .

  49. amir1369 گفته:

    میخواستم بپرسم آیا این کتاب نسخه اصلی هست یا خیر؟

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام دوست عزیز . منظورتون رو از نسخه اصلی متوجه نمیشم

  50. r.tajedini گفته:

    من پیشنهاد میکنم حتما حتی
    یک بار هم که شده این کتاب بشنوید

  51. Makamo گفته:

    من این کتاب رو قبلا خوندم (قبل از اینکه با رادیو مثبت آشنا شم!) 🙁
    و به هرکسی که دنبال موفقیته پیشنهاد میدم که این کتاب رو، که سیزده اصل مهم داخلش هست، گوش بده!

  52. حسین گفته:

    عالی بود

  53. Yaldak گفته:

    این کتاب و اصول ذکر شده ی اون بی نظیره،ممنون از دوستان رادیو مثبت که کتاب صوتی رو هر چند خلاصه تهیه کردند.

  54. hadi گفته:

    سلام ممنون از شما عالی بود

  55. sadeghi9877 گفته:

    خلاصه نیست دوست عزیز

  56. s.ganji73 گفته:

    سلام واقعا عالی هست خسته نباشید

  57. faridi گفته:

    سلام

    ممنون از اینکه انقدر نظام مند و با حوصله، همچین محتواهای صوتی و کاربردی رو ارائه میکنید

  58. melika330 گفته:

    کتاب خوبیه توصیه میشود آن را مطالعه یا اینکه صوتی آن را تهیه و استفاده نمایید

  59. شاهرخ گفته:

    کتاب های هیل واقعاعالیه!

  60. حمید گفته:

    سلام چراجواب سوالا رانمیدین
    این کتاب صوتی مال کل کتابه یاقسمتی ازاون؟

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام دوست عزیز . ما رو به بزرگواری خودتون ببخشید که دیر جواب ها رو میدیم . اصلا قصد توجیح نیست ولی آخر سال هست و کارها زیاد .
      بله حمید جان کل کتاب هست .
      موفق باشید و پیروز

  61. Niloufarkh گفته:

    ای بابا….با این تخفیف و بعد خواندن این نظرات مثبت،در نهایت وسوسه شدم که بخرمش:)
    ببینید با من چه کردید!!!!

  62. fatibook گفته:

    سلام و خسته نباشید، این کتاب رو یک فرد موفق به من 4 سال پیش معرفی کرد که باعث تحول زندگیش شده بود. منم کتاب رو خریدم و متاسفانه هیچوقت تا انتهای آنرا نخوندم. اما عاشق کتابهای صوتی هستم و تا انتهاش گوش میدم. و حالا هم خیلی خوشحالم که صوتی آنرا میتونم تهیه کنم:)

    • بهتاش فانی گفته:

      خیلی خوشجالیم که تونستیم کمکی حتی خیلی کوچیک تو موفقیت شما داشته باشیم . انشالله در تمام زندگی شخصی و کاری موفق ترین باشید

  63. gollover گفته:

    ضمن عرض تشکر و بیان این که این کتاب صوتی که آماده کردید خیلی مفیده ، باید این نکته رو هم بگم که نسخه کامل کتاب نیست.من نسخه کامل رو به زبان اصلی از اینترنت گرفتم و خیلی حجیم تر از یک ساعت و 45 دقیقس.ضمن اینکه من قبلا یک کتاب صوتی دیگه ی همین کتاب رو خریدم و گوش کردم که بیش از 15 ساعت بود. اما هیچ جا هیچ کتاب صوتی ای ندیدم که به خوبی کتاب صوتی های شما گویندگی بشه.مخصوصا همین گوینده ی این کتاب که فکر کنم آقای محسن زرآبادی باشن.فوق العاده هستن.جوریه گویندگیشون که نه تنها باعث خستگی نمیشه بلکه کاملا اشتیاق برای شنیدن ایجاد میکنه.خیلی دوس داشتم کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد رو هم ایشون گویندگی میکردن.چون مثل همین کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ، پنیر هم جزو کتاباییه که باید صدها بار گوش کرد.خواهش که دارم اینه که لطف کنید و نسخه کامل کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو هم با صدای آقای زرآبادی صوتی کنید.من به شخصه هرچقدر قیمتش رو تعیین کنید میخرم.از ضروری ترین چیزهاییه که به دنبالش هستم و امیدوارم ترتییب اثر بدید.لطفا…. خواهشا…. پیلیز…. !

    • بهتاش فانی گفته:

      دوست عزیز نسخه کامل کامل یک کتاب معمولا صوتی نمی شود به دلیل هزینه ی بسیار زیاد تولید . برای همین در رادیو مثبت چند نفر کتاب های اصلی رو می خونند و با دقت فراوان اون ها رو ترجمه میکنند و گروهی دیگر که به ادبیات فارسی و هنر ویراستاری مسلط هستند اون ها ویرایش می کنند . برای همین بهترین و کاربردیترین بخش های کتاب که (اسم خلاصه کردن نمیزارم روی این کار چون خلاصه نیستند) می تونه در راهنمایی شما دوستان موثر باشه رو آماده می کنند .
      مطمئن باشید که در رادیو مثبت گوینده ها با وسواس بسیار زیادی انتخاب میشند و قبل از کار اصلی از اون ها تست های سخت گویندگی گرفته میشه . چون رضایت شما برای ما شرط هست . اگر دوستی از بین شما از گویندگی یک کار با ذکر دلیل راضی نباشه مطمئنا تجدید نظر میشه در ادامه کار با اون آقا یا خانم .
      موفق باشید و پیروز

  64. REZA11541 گفته:

    سلام این کتاب کامل؟؟؟

    • بهتاش فانی گفته:

      دوست عزیز این کتاب بهترین بخش های کتاب اصلی هست . اصلا فکر نکنید که خلاصه کتاب هست . اگر کتاب اصلی به صورت کامل صوتی میشد برای اکثر کاربر ها خسته کننده میشد چون زمان اون خیلی زیاد هست .
      موفق باشید

  65. mohsen.ghorbani گفته:

    ممنون خیلی دنبال نسخه صوتی این کتاب بودم.
    ممنون رادیو مثبت

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام محسن جان
      خوشحالیم که تونستیم شما رو راضی نگه داریم . اگر به دنبال کتاب دیگه ای هستید حتما به ما بفرمایید تا در برنامه رادیو مثبت قرار بگیره
      موفق باشید

  66. saeed.gh گفته:

    ممنون

  67. saeed.gh گفته:

    عالی واقعا

  68. ahmad58825@yahoo.com گفته:

    با تشکر و قدردانی از سایت رادیو مثبت بابت این کتابهای بسیار تاثیر گذار.

  69. alirafiaar گفته:

    فکر میکنم خلاصه ی کتابه.ای کاش رادیو مثبت به این اشاره میکرد .من کتاب کامل رو دارم ولی این واقعا خلاصه به نظر میاد.رادیو مثبت باید جبران کنه!.

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام علی جان
      همون طور که قبلا هم خدمت دوستان دیگه عرض کردم کتاب اصلی زمانش خیلی زیاد میشد و از حوصله بسیاری از دوستان خارج .
      ما چون شرط اول کاریمون (ببینید بالای هر دکمه سبد خرید اول گارانتی کردیم اون کتاب رو) رضایت شما هست پس اگر از کتاب راضی نبودید تنها کافی هست که به ما ایمیل بزنید و در اسرع وقت مبلغ پرداختی شما رو استرداد میکنیم . یا به صورت شارژ کیف پول که بتونید از کتاب های دیگه استفاده کنید یا به صورت نقدی .
      شرط خوشحالی ما فقط و فقط رضایت شما هست .
      موفق باشید و پیروز

  70. ahmadmardi گفته:

    این نکته رو هم اضافه کنم… من قبلا نسخه رایگان این کتاب رو تو اینترنت پیدا کرده بودم ولی باز هم حاضر شدم بخرمش!!
    دلیلش اینه که کیفیت صدا، عدم وجود نویز پس زمینه و آهنگای بین خوندن متن واقعا تاثیر گذاره و هیچ کدوم تو فایل قبلی نبود…

  71. ahmadmardi گفته:

    سلام
    خیلی وقت بود دنبال این کتاب بودم.
    کتابیه که توسط همه توصیه شده
    منم به شما توصیه می کنم بخونیدش
    من خریدمش … ولی کاش قیمتش کمتر بود

  72. saeedraad گفته:

    سلام ، سوالی داشتم این نسخه کتاب شامل کل کتاب است؟ یا خلاصه ای از کتاب؟

  73. hossein گفته:

    سلام.من این کتاب و 4 سال پیش خوندم و واقعا موفق شدم…بی نظیره…حتما گوش بدید