آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «ایجاد جهش در شغل و تجارت»

برای به دست آوردن چیزهای بیشتر، باید بیشتر یاد بگیرید و تمرین کنید.

  • چگونه می­ توان شبکه­ ی ارتباطی با مشتری را افزایش داد؟
  • چطور باید در شغل و تجارت خود جهش ایجاد کرد؟
  • اصول اساسی برای دستیابی به اهداف مورد نظر چیست؟

بسیاری از افراد بدون هیچ آموزش، مهارت و عادات مثبتی قصد دستیابی به تمامی اهداف و آرزوهای خود را دارند. آنها سعی می کنند تمام طول روز را به کارهای روتین و روزمره  اختصاص دهند و خود را درگیر دغدغه ها و مشکلات موجود در سر راه­شان کنند. بنابراین هیچ زمانی برای دستیابی به اهداف خود پیدا نمی کنند و هیچ اقدام مثبت و مفیدی در این راه نیز انجام نمی دهند.

در صورتی که اگر جهت دستیابی به اهداف و آرزوهای مد نظرتان، آگاهی و اطلاعات بیشتری داشته باشید و آن ها را پرورش دهید می توانید کارهای فوق العاده‌ای انجام دهید. پس اولین گام، یادگیری و تمرین مهارت­ ها است و سپس سرمایه گذاری بر روی آن ها!

هدف ما در مجموعه رادیومثبت این است که به شما در دستیابی به اهداف شخصی و تجاری، سریعتر و آسان تر از آنچه تصور می کنید کمک کنیم.

برای دستیابی به موفقیت اهداف و کنترل زندگی، بهتر است از کتاب صوتی ایجاد جهش در شغل و تجارت اثر برایان تریسی کمک بگیرید. این کتاب صوتی یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازون می باشد.

برایان تریسی یکی از برترین سخنرانان انگیزشی و نویسندگان در زمینه­ های رهبری، فروش، مدیریت و کسب و کار است. او همچنین کار آفرینی موفق در زمینه­ی ارائه خدمات مشاوره­ رهبری، کسب و کار، خلاقیت و موفقیت است.

او معتقد است همه­ ی انسان ها با یادگیری، تلاش، تمرین، کسب مهارت و ارتباط با دیگران قادر به دستیابی به اهداف و کسب موفقیت هستند.

برایان تریسی در کتاب صوتی جهش در شغل و تجارت، به تشریح روش ها و اصول اساسی در جهت دستیابی به موفقیت، رشد و تعالی در زندگی و از همه مهم­تر دستیابی به اهداف و خواسته های شخصی پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی ایجاد جهش در شغل و تجارت چه سودی دارد؟

  • جهش در شغل و تجارت کتابی است که به همه افرادی که به دنبال پیشرفت و تعالی در زندگی و کسب و کار خود هستند، پیشنهاد می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی، تکنیک ها و اصول اساسی در زمینه‌ی مدیریت و دستیابی به اهداف و آرزوهای خود را فرا می گیرید.
  • در این کتاب صوتی به 5 اصل از ابتدایی­ترین تا آخرین مرحله در رسیدن به قله‌های موفقیت و اوج در زندگی و کسب و کار و تجارت اشاره شده است. این کتاب صوتی همچنین به تکنیک های یادگیری، آموزش، برقراری ارتباط درست ، عادات کاری مناسب ، کسب مهارت های مرتبط با اهداف و پس انداز پول، ثروتمند شدن پرداخته است.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. یادگیری منظم و پیوسته و تمرین آنها
  2. افزایش مهارت و سطح توانایی در زمینه کاری
  3. برقراری ارتباط با مردم و موفقیت و رشد در میان مردم
  4. افزایش قدرت و فرصت با پس انداز پول
  5. انجام بهینه، درست و سریع کارها
  6. تبادل نظر و اطلاعات در مورد شغل و مهارت های یکدیگر

برای رسیدن به موفقیت و دستیابی به اهداف مد نظر باید فرآیندی پیوسته و همیشگی را در یادگیری، پیشرفت، کسب مهارت و برقراری ارتباط داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن تکنیک ها و اصول درست و کافی در زمینه­ی موفقیت و مدیریت شکست می خورند از این رو سعی کنید تا با گوش دادن به کتاب صوتی جهش در شغل و تجارت اثر برایان تریسی به مشکلات خود در راه رسیدن به موفقیت، اهداف و آرزوها پایان دهید. این کتاب صوتی همچنین به شما در یافتن مسیر موفقیت، گسترده تر کردن شبکه ارتباطی، نظم و انضباط مالی و از همه مهم تر بازدهی درست و بهینه ی کارها، کمک می کند.

از اینکه تا پایان این کتاب منحصر بفرد و تکنیکی با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. هدف مجموعه رادیو مثبت ترویج کتاب‌های پر فروش و کارآمد در سراسر دنیا جهت کمک به جوانان کشور برای تعیین هدف، تغییر سبک غلط زندگی و رسیدن به قله‌های موفقیت است.

در صورت تمایل به شنیدن کتاب‌های صوتی رادیو مثبت به محصولات ما در وبسایت سر بزنید و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در صورت پیشنهاد، سوال یا انتقاد با همکاران ما در رادیو مثبت در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

  1. samin.hasanvand گفته:

    صدای گوینده متن کتاب خیلی مهمه و خوشبختانه صدای گوینده متن عالیه . بعضی کتاب ها به رغم خوب بودن محتوا بدلیل صدای نامناسب گوینده متن شنونده تمایلی برای ادامه گوش کردن به کتاب پیدا نمی کند

  2. Ehsanarya گفته:

    سلام‌کتاب‌خوبی‌ولی‌تاریخ‌تولد‌برایان‌را‌اشتباه‌نوشتید‌با‌تشکر

  3. zare گفته:

    ممنون از سایت بسیار خوب شما از دیدگاههای برایان تریسی به خوبی میتوان در زندگی و کسب و کار استفاده کرد.

  4. Yaldak گفته:

    خیلی ممنون از دقت در انتخاب کتاب ها و نیز گوینده ها

  5. mehghasemi@gmail.com گفته:

    این کتاب مطالب خیلی جالبی داشت

    • بهتاش فانی گفته:

      دوست عزیز شما میتونید نظرتون رو به صورت کامل در مورد کتاب بیان کنید . ممنون و موفق باشید

  6. Sarvari@live.com گفته:

    سلام، کتاب خیلی خوب و مفیدی بود،
    ولی چرا قیمتش زیاد شد؟!

    • بهتاش فانی گفته:

      دوست عزیز قیمت کتاب ها با توجه به کیفیت اونها تنظیم می شود و به هیچ عنوان قیمت های غیر واقعی و بیشتر از هزینه ی کتاب و سود جزئی برای مجموعه در نظر گرفته نمی شود .
      شما در هر صورت اگر از کیفیت کتاب رضایت نداشتید طبق توافقی که وجود دارد بدون چون و چرا ، مبلغ به حساب شما برگشت داده می شود .
      موفق باشید