آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «انسان گونه بیندیشید»

 

اگر کاربرد درست تفکر را بدانید در مسیر موفقیت گام خواهید برداشت!

 

  • آیا هویت اصلی هر شخصی با چیزی که در قلبش می گذرد تعیین می شود؟
  • شخصیت و شرایط زندگی انسان ها حاصل از چیست؟
  • نیروی ذهن در ایجاد شخصیت اثر گذار است؟

پشت هر عملی فکری نشسته است! فرقی نمی کند که آن کار به صورت غیر عمدی باشد یا با قصد و نیت انجام شود. همه­ ی کارها از بذرهای پنهانی افکارمان جوانه می زنند و رشد می کنند. داشتن یک شخصیت شریف و والامنش شانسی نخواهد بود. هیچ لطف و تبعیضی در کار نیست. اگر کسی شخصیت خوبی داشته باشد، نتیجه ­ی تلاش مداوم وی برای درست فکر کردن و داشتن افکار مثبت است. اما در صورتیکه فرد از افکارش اسحه­ ای بسازد، می تواند در هر لحظه خود یا دیگری را از بین ببرد.

اگر هر انسانی نسبت به افکار خود بی اعتنا باشد، علاوه بر شخصیت، دستاورد، موفقیت و آرامشی نیز کسب نخواهد کرد. پس اولین گام، مثبت اندیشی و سپس گسترش آن است.

خلوص ذهن به خلوص زندگی منجر می‌شود. اما از کجا باید راهنمایی گرفت؟ چگونه خلوص ذهن پیدا کنیم؟

جیمز آلن پاسخ روشنی به این سوالات در کتاب انسان گونه بیندیشید می‌دهد. کلمات او بیش از یک قرن است که به ملیون ها نفر کمک کرده است. این کتاب صوتی به کاربرد درست تفکر پرداخته است.

چنانچه زندگی خود را بر پایه­ ی غلفت و پوچی بنا کرده ­اید، بهتر است با گوش دادن به کتاب صوتی انسان گونه بیندیشید اثر جیمز آلن تحول بزرگی در زندگی خود به وجود آورید.

جیمز آلن تلاش کرده است که کتاب را ساده کند، به طوری که همه بتوانند به راحتی آن را درک کنند و روش هایی که توصیه کرده است را به کار گیرند.

این کتاب صوتی با نام As a Man Thinketh می باشد که ترجمه ای از آن با نام "آنسان که انسان می اندیشد" نیز منتشر شده است. این کتاب صوتی در رادیومثبت با نام انسان گونه بیندیشید ترجمه شده و سپس فایل صوتی آن برای استفاده شما عزیزان ایجاد شده است.

جیمز آلن یکی از نویسندگان فلسفی انگلستان است که به دلیل کتاب ها و اشعار الهام بخشی که منتشر کرده شناخته شده است. وی همچنین پایه گذار جنبش خودیاری نیز می باشد. بهترین اثر او " انسان گونه بیندیشید " است که در سال 1903 منتشر شد و کتاب آن در آمازون طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.

او معتقد است که همه ­ی انسان ها با تفکرات خود شخصیت، آرامش، موفقیت، دستاورد و منش و رفتار خود را شکل می دهند و در هر لحظه، در حال رشد و پروراندن نتایج تلخ و شیرین اندیشه خود می باشند. آلن در کتاب انسان گونه بیندیشید، به تشریح روش‌های کنترل ذهن، تاثیر افکار، آرامش، موفقیت، دستاورد و شخصیت متاثر از افکار منفی و مثبت پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی انسان گونه بیندیشید چه سودی دارد؟

انسان گونه بیندیشید کتابی است که به همه­ ی افرادی که زندگی خود را بر پایه­ ی افکار پوچ و ناراحتی بنا کرده ­اند، پیشنهاد می شود. چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی، با تاثیراتی که افکار بر زندگی و آینده ­ی شخص می گذارد، آشنا خواهید شد.

این کتاب صوتی در هفت بخش به تاثیر افکار و ثمره ­ی آن بر موفقیت، دستاورد، آرامش، آرزو و از همه مهمتر شخصیت فرد می پردازد. علاوه بر آن مثال ها، توضیحات کامل، انرژی و انگیزه ی موجود در این کتاب بر نحوه­ ی افکار انسان بسیار تاثیر گذار است.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. تاثیر مستقیم افکار روی شخصیت افراد و آشکار شدن هویت اصلی فرد
  2. مدیریت زندگی و اتفاقات اطراف با کنترل جهان اندیشه
  3. تاثیر قدرت تفکر بر حرکات، تندرستی یا بیماری افراد
  4. ارتباط برقرار کردن بین فکر و هدف و تاثیر افکار بر دستاوردهای شخصی
  5. تاثیر تفکر در موفق یا ناکام شدن رویاها و آرزوها

برای رسیدن به تفکر درست و مثبت باید یک فرآیند پیوسته و همیشگی را در ذهن، رفتار و محیط اطراف خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که افکار پوچ و باطل مانع از رسیدن به اوج موفقیت و دستاوردهای بزرگ خواهند شد و علاوه بر آن باعث احساس ضعف و ناتوانی و سلب آرامش از شما می گردند. از این رو در صورت احساس ناتوانی و پوچی سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب انسان گونه بیندیشید اثر جیمز آلن گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به سعادت و کامیابی و صعود به قله های موفقیت پایان دهید.

 

دیدگاه کاربران

  1. sazandehfatemeh986 گفته:

    درود بر عوامل رادیو مثبت .لطفا کتاب در مورد قانون جذب بزارید ممنونم

  2. mohamadrezafalah گفته:

    درود بر رادیو مثبت عزیز
    بی نهایت از شما بابت راه اندازی رادیو مثبت سپاسگزارم .
    کتاب انسان گونه بیندیش را گوش کردم ، به نظرم یکی از ارزشمندترین کتاب های پایه ایست که تا بحال دیدم .که می توان از این کتاب ارزشمند در جهت رشد و توسعه شخصی بی نهایت بهره برد . از هدیه ارزشمندتان سپاسگزارم