کتاب صوتی زندگینامه آمانسیو آورتگا | موسس برند لباس و آکسسوار زارا

آمانسیو آورتگا آخرین فرزند یه خانواده ی شش نفره بود که ۲۸ مارس سال ۱۹۳۶ در اسپانیا بدنیا اومد و کودکیش رو توی شهر لئون گذروند. پدر آمانسیو که کارگر راه آهن بود به خاطر کارش به شهر کورنا نقل مکان کرد.اون موقع آمانسیو چهارده سالش بود. وقتی هنوز نوجوون حساب می شد توی یه تولیدی تی شرت به نام گالا به عنوان فروشنده مشغول کار شد.

کتاب صوتی رایگان فروشگاه زارا:

سال ۱۹۷۲ آمانسیو یه تولیدی تاسیس کرد که هزاران نفر از خانمای محلی توش کار می کردند و عمدتا حوله ی حمام تولید می کرد. سال ۱۹۷۵ اولین فروشگاه زارا رو با کمک همسرش رُزالینا افتتاح کرد. اول می خواست اسمشو زُبرا بذاره ولی چون این اسم قبلا انتخاب شد اسم زارا رو انتخاب کرد.

قبل از اینکه برند زارا در سال ۲۰۰۱ اوج بگیره و معروف شه سال ۲۰۰۰ جلوی دوربین ها رفت و تیتر اخبار اسپانیا شد. بلندترین برج اسپانیا به نام Torre Picasso یکی از املاک آمانسیو آرتگاست. این آسمانخراش ۵۱۵ پا ارتفاع داره و ۳۵۳ میلیون دلار قیمتشه. یکی دیگه از املاک آرتگا هتل اِپیک در فلوریداست. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های سراسر کشور محسوب می شه.

 

دیدگاه‌ها 3

    ستـار

    باسلام.
    هنوز هم بهترین هدیه ای که بعد از سلامتی از خداوند دریافت کردم ، یه جفت کفش زارا بود که دوستی عزیز به من هدیه داد. ممنون که یک خاطره خوش را برایم زنده کردید.

    Mohammedijoo

    با سلام،من واقعا از رادیو مثبت ممنونم که با این کتابهای صوتی هم باعث بیشتر کتاب خواندن یا در واقع شنیدن میکنه و تلنگر خوبی را به ما میزنه