۷ راز موفقیت و تاثیر گذاری برایان تریسی در سال جدید

کتاب برایان تریسیآغاز سال جدید همیشه، زمانی بسیار هیجان انگیز است. برای بسیاری از مردم، به معنای شروعی دوباره است – سالی کاملاً جدید با فرصت هایی کاملاً جدید. اگر شما هم به شروعی نو در سال جدید نیاز دارید، شما را دعوت می کنم که با کمک ۷ نکته برای تاثیرگذارتر بودن در سال جدید، بهترین برآیند را از سال ۲۰۱۸ به ارمغان آورید.

در این مقاله به بررسی ۷ روش رسیدن به موفقیت و تاثیر گذاری برایان تریسی در سال جدید می پردازیم که با رعایت آنها می توانید موفقیت بیشتری بدست آورده و ثروتمندتر شوید. با رادیو مثبت همراه باشید.

 

روش های رسیدن به موفقیت و تاثیر گذاری از نگاه برایان تریسی

۱- تعیین اهداف خود برای سال جدید

برای دستیابی به اهداف، اول باید آن ها را معین کنید.

این اهداف باید بیشتر از اهداف یک سال عادی باشند امّا ماه فوریه در راه است و باید زودتر دست به کار شد؛ اهداف شما در واقع باید تعهداتی جدی باشند که شما در طول سال ۲۰۱۸ باید آن ها را دنبال کنید.

اهداف خاصی که برای خود در نظر می گیرید، فقط و فقط به خودتان بستگی دارد. این اهداف می توانند در خصوص سلامتی، روابط، شغل شما و هر چیزی دیگر در راستای موفقیت شما باشند.

بخش مهم این است که شما اهدافی را انتخاب کنید که برای شما اهمیت دارند و جوری آن را دنبال کنید که آن ها را به واقعیت برسانید.

۲- در بن بست قرار نگیرید

بسیاری از مردم در شرایط منفی خود باقی می مانند چرا که احساس می کنند گیر کرده اند و شانسی برای فرار ندارند.

واقعیت اما این است که، شما کاپیتان زندگیتان هستید. جایی که اکنون هستید و اینکه چه کسی با شماست تماماً به خودتان بستگی دارد.

این بار به خاطر احساس گیر کردن در یک بن بست، در شرایط منفی باقی نمانید، در سال ۲۰۱۸ کنترل زندگی تان را در دست بگیرید و به سمت چیزی حرکت کنید که برای شما شادی و تکامل به همراه می آورد.

روش رسیدن به موفقیت برایان تریسی

۳- موفقیت و تاثیرگذاری بیشتر با نظم دادن به زندگی

شما هیچ زمانی، نمی توانید ظرفیت و ارزش یک شخصیت منظم را دست کم بگیرید. اهداف تان و چالش هایی را که با آن روبرو هستید و وظایفی که باید انجام دهید، همه و همه قابل دستیابی هستند به شرط آن که به اندازه کافی منظم باشید.

در سال ۲۰۱۸، حتماً نظم و انضباط و هدف گذاری را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، تنها مانع بین شما و اهدافتان فقط و فقط خودتان هستید. اگر بتوانید از خودتان بگذرید، بدون شک در سال ۲۰۱۸ فردی موثرتر خواهید بود.

۴- با ارزیابی خود به موفقیت برسید

خودآزمایی صادقانه چیزی است که کمتر کسی آن را دارد. امّا کسانی که این قابلیت را دارند، می توانند نور را به درون زندگی شان بتابانند. آن ها صادقانه نقاط قوت و ضعف خودشان را می سنجند و خودآزمایی نشان داده است که کاملاً با ارزش می باشند.

اگر دقیقاً مطمئن نباشید که نقاط قوت و ضعفتان چیست، نمی توانید نقاط قوت تان را تقویت و نقاط ضعف تان را کاهش دهید.

در سال ۲۰۱۸، هر از چند گاهی برگردید و به گذشته بنگرید. خود را ارزیابی کنید، اعمال و کارایی تان را بسنجید و از اطلاعات آن برای شروع بهتر کردن خودتان با هر راهی که می توانید استفاده کنید.

۵- یاد گرفتن مهارت نه گفتن

همیشه پاسخ صحیح «آری» نیست.

بله گفتن همیشگی برای افراد بسیار آسیب زننده است. اینگونه افراد عموماً از قبول کردن مسائل بیش از حد توانشان، پشیمان می شوند.

شما تنها زمانی تاثیرگذار خواهید بود که بیاموزید چگونه تمرکز خود را بر مهمترین اهداف و وظایفتان بگذارید. هر چیزی برای شما ارزشمند یا حتی لذت بخش نخواهد بود که زمانتان را برای آن هدر دهید؛ معمولاً لازم است که فرصت های کم اهمیت تر را نادیده بگیرید تا فضا را برای فرصت های با اهمیت تر باز بگذارید.

جمله انگیزشی برایان تریسی

۶- سپردن بعضی از کارها به دیگران

دقیقاً مانند اینکه به هر کاری نباید بله گفت، همه کارها نیاز به توجه و نظارت شخص شما ندارند.

در واقع، این امر کاملاً امکان پذیر است که افراد اطراف شما قدرت و توانایی این را خواهند داشت که از پس وظیفه ای خاص بر آیند.

ویژگی رهبران موفق:

بهترین رهبرها می دانند که چگونه این نقاط قوت را در دیگران کشف کرده و وظایف را به بهترین نحو به دیگران محول نمایند. البته، هر کس در جایگاهی نیست که وظیفه ای را به دیگران بسپارد. اما اگر شما در این موقعیت هستید، در سال ۲۰۱۸ از قدرت افراد اطرافتان استفاده کرده و یاد بگیرید که چگونه وظایف را محول کنید.

۷- حذف آشفتگی از زندگی خود

آشفتگی می تواند به هر شکلی وجود داشته باشد و البته هیچ کدام از آن ها مفید نیستند. ممکن است در محیط کاریتان بهم ریختگی فیزیکی داشته باشد و این به هم ریختگی انجام کاری خاص را برایتان دشوار کند، از طرفی ممکن است درگیر آشفتگی فکری باشید که شما را از  رسیدن به اهدافتان و لذت بردن از زندگی منع می کند.

هر چیزی که در زندگیتان بدچار آشفتگی است را در سال ۲۰۱۸ مرتب کنید. سال ۲۰۱۸ را با منزلی تمیز و مرتب و ذهنی عاری از آشفتگی آغاز نمایید.

هرگونه کپی برداری با نام رادیو مثبت مجاز است

 

دیدگاه‌ها 0

سبد خرید