نقل قول های انگیزشی جهت آغاز سال جدید

 اکثر افراد موفق به ارزش حقیقی تغییر سال واقفند و اغلب در انتهای هر سال و آغاز سال جدید علاوه بر بررسی نحوه عملکرد در سال گذشته،‌ اهداف جدیدی را در سال جدید برای خود تعیین کرده و در نهایت برنامه مدون رسیدن به اهداف خود را تنظیم میکنند.

اما نکته ای که شاید ناگفته باقی می ماند اینست که هیچ انسانی بدون داشتن انگیزه مناسب قادر به هدفگذاری و تنظیم برنامه برای رسیدن به اهداف نیست.

flat-easter-eggs-background_1048-1128

طبق بررسی های انجام گرفته افراد موفق طبق الگوهای خاصی قبل از هرگونه هدفگذاری و برنامه ریزی اصطلاحا روال rejuvenate یا دوباره جوان شدن را پیاده سازی میکنند سپس با حداکثر انگیزه و انرژی اقدام به هدفگذاری و برنامه ریزی میکنند. در این مقاله کوتاه قصد داریم تا هشت نقل قول موثر و الهام بخش که میتوانند شما را در رسیدن به سطح بالای انگیزه یاری کنند را مطرح کنم.

۱) تنها ۱۰ درصد زندگی شامل اینست که چه اتفاقی برای شما رخ میدهد اما ۹۰ درصد آن نحوه برخورد و واکنش شما در قبال آن اتفاق است – چارلز سیندل

موفقیت در زندگی برشمردن مواردی که خارج از حیطه کنترلی شماست، نیست بلکه نحوه برخورد و عملکرد شما در قبال آنهاست. تمام افراد موفق از این قانون ساده بخوبی باخبرند!

۲) اگر میتوانید تصورش کنید (در رویا ببینید)، قادرید که انجامش دهید – والت دیزنی

شرح زندگینامه اغلب افراد موفق بروشنی این گفته والت دیزنی را تائید میکند. این قدرت در درون هر انسانی به ودیعه قرار داده شده است که قادر صورت عینی به رویاهای خود ببخشد.

۳) درست زمانیکه که کرم ابریشم فکر میکند که دنیایش به پایان رسیده است، تبدیل به یک پروانه زیبا میشود – ضرب المثل

تاریکترین زمان شب دقیقا قبل از اولین پرتو نور است. شکست خوردن و آموختن از آن مقدمه موفقیت در آینده است بشرط اینکه مایوس نشده و دست از تلاش نکشید.

۴) شجاعت یعنی مقاومت و تسلط (مهار) ترس، نه فقدان ترس – مارک تواین

همواره بخاطر داشته باشید افراد موفق و شجاع صرفا افرادی نیستند که ترس ندارند بلکه راه تسلط به ترس را یافته اند. تصور اینکه روزی ترس در انسان از بین برود بدور از واقعیت است.

۵) هر جا که عشق باشد، زندگی آنجاست – ماهاتما گاندی

مسلما موفقیت و دستاوردهای بزرگ، خوشبختی و شادی در زندگی بهمراه نخواهند آورد. برای داشتن حس خوشبختی در زندگی باید عشق ورزید و تعادلی بین دستاوردهای کاری و زندگی خصوصی برقرار کرد.

۶) “انگیزه” محرک اصلی حرکت شماست و “عادت” شما را در مسیر حرکتتان نگه میدارد – جیم رین

تاکنون چند مرتبه انگیزه کاستن از وزن خود را داشته اید و برای مدتی با همان انگیزه ورزش کرده اید اما پس از مدتی رها کرده و مجددا به وزن سابق خود بازگشته اید؟ همیشه این جمله را در ذهن خود داشته باشید که برای موفقیت در هر زمینه ای باید عادت مربوطه را در خود ایجاد کنید تنها با اتکا به انگیزه نمیتوان موفق شد!

۷) ریسک ناشی از یک تصمیم اشتباه به مراتب قابل قبولتر از ترور شدن در مقابل دودلی و عدم اقدام است – میموندز

همواره دودلی و عدم تصمیم گیری قاتل حرکت و پیشرفت است دقیقا مشابه آب راکد که پس از مدتی خواهد گندید. کسب تجربه و ایجاد زیربنا برای موفقیتهای آتی حداقل دستاوردی است که هر کسی از اخذ یک تصمیم نادرست، بدست خواهد آورد! بترس و اقدام کن – محمود معظمی

۸) جراحت (ضرر) مکانیست که نور از خلال آن وارد شما میشود – مولانا

درد به شفا منجر میشود و شکست به پیروزی. این جمله گرانبها از مولانا سرلوحه بسیاری از انسانهای بزرگ و موفق در دنیا بوده، هست و خواهد بود.

بهار، فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز، نشانه آغاز و تحول…..

?به همین منظور ما تصمیم داریم از ۲۲  اسفند ماه طبق برنامه ای با ارسال عکس نوشته ها و مطالب کاربردی و فایل های صوتی برای شما، نکات مفید و مثبتی را به شما یاداوری کنیم تا سال  متفاوتی را شروع کنید .همچنین از تاریخ ۱ فروردین چالش ۱۴ روزه تا موفقیت با برایان تریسی را شروع خواهیم کرد .

 ?هدف ما از این برنامه کمک به شما برای پرهیز از برخی عادت‌های ناسالم و غیرسازنده‌، و تشویق عادت‌های مثبت و سازنده‌ای که ممکن است در اثر مشغله‌های روزمره‌ (که همه ما ناخواسته درگیر آن‌ها هستیم) مورد بی‌مهری قرار گرفته باشند.

?امید داریم در پایان این چند روز باقیمانده از ماه اسفند، دریابیم که چه ساده، «یک منِ بهتر» از خود ساخته‌ایم و این‌گونه «بهار طبیعت» را به «بهار درون» پیوند بزنیم.

?برای دریافت مطالب نوروز رادیو مثبت از کانال تلگرام همراه باشد

دیدگاه‌ها 0