کتاب صوتی زندگینامه لری پیج موسس وب سایت گوگل

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر همین الان کسی از شما بخواهد مطلبی را در اینترنت پیدا کنید چه می کنید؟ صد درصد افرادی که این سوال را می خوانند پاسخ می دهند که “خب از گوگل استفاده می کنیم”. موتور جستجوی گوگل سالهاست که مورد اعتماد ترین و پرکاربردترین ابزار اینترنتی ست. لری پیج طی یک پروژه ی کاری به نتایجی دست یافت که ایده ی موتور جستجو را در ذهن وی ایجاد کرد. لری پیج هم اکنون یکی از ثروتمندترین و تاثیرگذارترین افراد دنیاست.

تاریخچه شرکت گوگل:

لورنس لَری پیج (به انگلیسی: Lawrence “Larry” Page) (زادهٔ ۲۶ مارس ۱۹۷۳) کارآفرین و مبتکر آمریکایی می‌باشد که به همراه سرگئی برین موتور جستجوی اینترنتی گوگل، در حال حاضر شرکت گوگل، را بنا نهاد. در ۴ آوریل ۲۰۱۱ پس از استعفای اریک اشمیت، پیج به عنوان مدیر عامل اجرایی گوگل انتخاب شد. در سال ۲۰۱۳ فوربز دارایی پیج را حدود ۲۳ میلیارد دلار تخمین زد و او در لیست ثروتمندترین‌ها در آمریکا در جایگاه بیستم قرار گرفت. پیج مخترع رتبه صفحه(پیج رنک) بود که پایه و اساس الگوریتم جستجوی گوگل است. او همچنین به همراه سرگئی برین تقریباً ۱۶ درصد از سهام گوگل را در اختیار دارند.

 

زندگی نامه موسس گوگلداستان زندگی موسس گوگل:

پیج و برین شرکت را با کمک یکدیگر به طور مشترک تا سال ۲۰۰۱ میلادی اداره‌کردند و در این سال اریک اشمیت را به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره برگزیدند. در ژانویه سال ۲۰۱۱ شرکت گوگل اعلام کرد که در ماه آوریل اریک اشمیت از مدیریت کنار رفته و پیج جای او را خواهد گرفت.

لری پیج به همراه سرگئی برین تقریباً ۱۶ درصد از سهام گوگل را در اختیار دارند. مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۱ میلادی، او را در رتبهٔ ۲۴ ثروتمندترین افراد جهان و رتبه ۱۱ ثروتمندترین‌های آمریکا قرار داد. در سال ۲۰۱۳ فوربز دارایی پیج را حدود ۲۳ میلیارد دلار تخمین زد و او در لیست ثروتمندترین‌ها در آمریکا در جایگاه بیستم قرار گرفت. جالب اینکه درآمد ماهیانه وی ۱ دلار در ماه است! به عبارت دیگر پیج کمترین حقوق جهان را دریافت می‌کند. البته پیشنهاد میزان حقوق از جانب خودش بوده است.

کتاب صوتی رایگان موسس گوگل:

زندگینامه ی لری پیج، که همان زندگینامه ی گوگل، آشناترین صفحه ی اینترنت است؛ می تواند برای شما بسیار جالب باشد.  به کتاب صوتی زندگینامه لری پیج موسس وب سایت گوگل گوش دهید:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][pasitco_comdl file=”http://dl.radiomosbat.com/free/Larry-Page-Google.mp3″]دانلود فایل[/pasitco_comdl][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ها 11

      اپراتور یک

      خواهش میکنم دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما