راه های رسیدن به موفقیت، تضمینی !

راه های رسیدن به موفقیت بسیار متنوع است. درباره موفقیت نظریات و گفته های زیادی شنیده اید با این وجود مردم هنوز مشتاق شنیدن چیزهای بیشتری هستند.

هر ساله تعداد زیادی از مولفان درباره نحوه موفقیت شان مینویسند . آیا هرگز آرزو کرده اید که شما هم روزی میلیونر شوید ؟ قطعا این خواسته را دارید . اما بخاطر داشته باشید که موفقیت تنها با مطالعه تجربیات دیگران به دست نمی آید و لازم است که با تمرکز بر خواسته تان قدمی برای آن بردارید.

” جک ما ” یکی از تاجران ثروتمند است و شما میتوانید از تجربیات او برای رسیدن به موفقیت بهره مند شوید.

در اینجا به ۵ مورد از این رازهای موفقیت این مرد موفق اشاره خواهیم کرد :

۱ – همیشه یک تصور داشته باشید

اگر از ۱۰ نفر بپرسید که یک تجارت موفق چگونه تجارتی است، ۸ نفر از آنها به شما جواب خواهند داد: تجارتی است که یک مدلِ سود ده داشته باشد.”جک ما ” معتقد است که این حرف درست نیست. البته حق با ایشان است. اگر تجارت و کار شما تصوری برای تغییر جامعه نداشته باشد پس این نتیجه حاصل می شود که اصلا شما تجارتی انجام نمی دهید. بر اساس عقیده ” جک ما “، داشتن تصور به معنای تولید محصولاتی است که مردم به دنبال آنها هستند. نتیجه این امر این خواهد بود که مردم بااشتیاق به سمت محصولات شما آمده و مشتری شما میشوند. این یکی از راه های رسیدن به موفقیت است.

۲ – هرگز تسلیم نشوید

” جک ما ” معنای شکست را بهتر از شما می داند چون او فقط یکبار شکست نخورد؛ بلکه بارها شکست را تجربه کرده است. برای همین بود که مردم فکر می کردند او یک فرد درمانده است. او سه بار در دبیرستان رد شد. حتی برای دریافت مدرک دانشگاهی اش هم سختی های زیادی را تخمل کرد. ۳۰ بار فرم درخواست کار پر کرد و در همه رد شد. اما اینها همه باعث نشد که او تسلیم شود و روحیه و اراده اش را حفظ کرد و حاصل این تسلیم نشدن او این شد که امروزه از او به عنوان یک مرد موفق و ثروتمند یاد میشود .

رسیدن به موفقیت

۳ – عاشق زندگی شوید

خیلی از مردم کار کردن را دوست دارند و هر روز کار می کنند چون همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اما ” جک ما ” معتقد است که زندگی تنها کار کردن نیست. او معتقد است که اگر عاشق زندگی شوید دیگر همه چیز را در کار کردن نخواهید دید. در واقع، کار کردن تنها راه رسیدن به موفقیت نیست.  اگر بخواهید در قبال آنچه انجام می دهید، بازدهی بیشتری عایدتان شود باید یک روش زندگی مثبت داشته باشید. اگر عاشق زندگی و همه جوانب آن شوید، وقتی به مشکلات زندگی برخورد کردید اذیت نخواهید شد و در همه حال از زندگی لذت خواهید برد .

۴ – هرگز دشمن تراشی نکنید

در دنیای تجارت افراد زیادی به عنوان رقیب هم ، دشمن یکدیگر می شوند و نمی خواهند که این رقیب در رتبه بالاتری از آنها قرار بگیرد. ” جک ما ” معتقد است که وجود رقیب در تجارت از ابعاد سالم این کار است؛ اما رقابت، نه دشمنی. این رقبا کسانی اند که شما می توانید با داشتن یک رابطه دوستانه با آنها، چیزهای زیادی در تجارت یاد بگیرید .

۵ – کارمندانی با تواناهایی استثنایی استخدام کنید

یکی از علل موفقیت ” جک ما ” این بود: او کارمندانی استخدام می کرد که توانایی های بالاتری نسبت به خود او داشتند. اگر شما هم همین کار را انجام دهید، دلیلی برای ترس از شکست نخواهید داشت.

بر خلاف عنوان این مقاله، هیچ راه تضمینی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. در آخر، همه چیز بستگی به خود شما دارد. شما هستید که برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنید. شما هستید که باید ذهن و جسم خود را در راستای هدفتان قرار دهید و تلاش کنید.

رسیدن به موفقیت ساده نیست، اما امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها 4

    mehrdad_13641368

    سلام به همه ی دوستانی که در این سایت مشغول خدمت هستید.دوستان عزیز از این که با تلاش خود قدمی در راه ترویج فرهنگ کتابخانی برمیدارید صمیمانه سپاسگزارم.من به عنوان فردی که مشغله کاری بالایی دارمو خیلی کم فرصت مطالعه پیدا میکنم بعد از اشنایی با سایت شما به راحتی تونستم از وقتهایی که در ماشین و درحین رانندگی به گوس کردن موزیک به بطالت میگذشت به بهترین نحو استفاده کرده و اتوموبیلم رو به کلاس درسی تبدیل کنم که استفاده های بینظیری ازش ببرم.خواستم به این وسیله بخاطر مقالات عالی و کتابهای صوتی بینظیرتون ازتون تشکر کنم.تشکر صمیمانه بنده رو بپذیرید.خدابهتون قوت روز افزون بده.موفق و شاد باشید

      alirezahoseini

      درود بر شما دوست عزیز . لطف دارید . از اینکه از خدمات ما رضایت دارید خرسندیم

    mehrdad_13641368

    عاااااالیه
    همه ی کتابهاتون عالیه
    تخفیفاتتون فوق العادس
    مقالات بینظیره
    من اکثر کتابها و مقالات رو خریدم چه با تخفیف چه بدون تخفیف
    همشون عالیه
    تیمتون بهترینه
    موفق باشید انشالله
    خداااااااااااا قوت به همتووووون
    دوستون دارم دوستان عزیزم خدا پشتیبانتون باشه همیشه