چگونه یک محصول پرفروش تولید کنیم؟

به نظر شما استفاده از فرم های نظر سنجی تا چه حد می تواند به شما برای محصول پرفروش کمک کند؟ شاید بسیاری از افراد فکر کنند که برای فهمیدن نیازهای مشتری بهتر است از نظر سنجی استقاده شود، اما ما به شما می گوئیم، سعی کنید با توجه به رفتار طرف مقابل به خواسته های او پی ببرید، به طور مثال از روی زبان بدن، تن صدای فرد و … بفهمید که چه می خواهد زیرا پس از اینکه این مرحله را پشت سر گذاشتید و تا حدودی نسبت به مخاطب خود شناخت پیدا کردید، می توانید فرم نظر سنجی را بهتر و بهینه تر استفاده کنید، یعنی حالا خوب می دانید که چه سوالاتی را مطرح کنید و تا حدودی به پاسخ آن سوالات واقف خواهید بود. در ادامه با رادیو مثبت همراه شوید تا مطالب بیشتری را در این زمینه برای شما بیان کنیم.

بیشتر بدانید : ۱۴ استراتژی برای افزایش فروش محصولات شما

در این مورد شکی نیست که افراد خودشان دقیقا نمی دانند که چه می خواهند، اما دقیقا از مشکلاتی که دارند آگاه هستند و اگر از آن ها در این باره سوال بپرسید، به تفصیل به بیان آن خواهند پرداخت. پس سعی کنید از میان صحبت های آن ها، مشکلات را به خوبی شناسایی کرده و به دنبال راه حل هایی برای آن ها باشید.

حال می توانید مفروضات و برداشت های خود را به روی کاغذ بیاورید و آن ها را بخش بندی کنید، به طور مثال بخش مربوط به مشتریان، بخش مربوط به نیازها و مشکلات آن ها و مسائل و مشکلاتی که با آن درگیر هستند. بخشی نیز در نظر بگیرید که مربوط به راه حل هایی باشد که برای مرتفع شدن مشکلات افراد در نظر دارید. بر این اساس می توانید الگوهای خاصی را از میان این اطلاعات استخراج نمائید و بر اساس آن الگوها ویژگی های بسیار مشابه با محصول خود را به دست آورید.

محصول پرفروش

برای داشتن یک محصول پرفروش خوب است افراد مناسبی را برای مصاحبه انتخاب کنید که بتوانند شما را بسیار سریع تر از آنچه تصور می کنید، به هدفی که دارید نزدیک کنند. بنابراین توصیه می شود که برای پیدا کردن فرد درست، به مکان درست مراجعه کنید. به طور مثال در کنفرانس های تخصصی شرکت کنید و از میان شرکت کنندگان بهترین ها را برگزینید. یا از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا در حوزه ای که قصد دارید مصاحبه را در آن حوزه انجام دهید، افراد مناسبی را که می شناسند به شما معرفی کنند. حتی در فضای مجازی هم می توانید افراد مناسبی را پیدا کنید. به طور مثال از میان افرادی که در یک گروه آنلاین عضو هستند، مناسب ترین افراد که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند را انتخاب نموده و با آن ها مصاحبه کنید.

بیشتر بدانید : ۱۰ راه برای داشتن درآمد بیشتر در سال

ممکن است برای اینکه به نتایجی مطلوبی در زمینه تولید یک محصول پرفروش برسید نیاز باشد تعداد بسیار زیادی مصاحبه انجام دهید. اما شاید بپرسید چند مصاحبه انجام دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که تا زمانی که از مصاحبه ها اطلاعات جدید کسب می کنید به این کار ادامه دهید.

محصول پرفروش

برای داشتن یک محصول پرفروش سعی کنید بر اساس هدف خود نوع مصاحبه را انتخاب کنید و در حین مصاحبه همه ی آنچه اتفاق می افتد را به طور دقیق ثبت و ضبط کنید. برای این منظور سعی کنید حتی الامکان در هر زمان مشخص تنها با یک نفر مصاحبه کنید تا بتوانید به طور دقیق به آنچه می گوید گوش دهید. حتی می توانید برای اینکه همه ی جزئیات را در اختیار داشته باشید صدای مصاحبه شوندگان را ضبط کنید، یادداشت برداری کنید و بلافاصله بعد از اتمام مصاحبه یادداشت های خود را تکمیل نمائید و سپس شروع به پالایش داده نمائید و این کار را مرتبا تکرار کنید و هر بار تغییراتی در آن ها ایجاد کنید. با تمرکز کافی به نکات ذکر شده گوش دهید. سعی کنید پرسش ها را به گونه ای مطرح کنید که مصاحبه شونده بتواند توضیحات کامل در مورد موضوع مطرح شده ارائه دهند.

محصول پرفروش

خوب است که برای حصول نتایج بیشتر در زمینه تولید محصول پرفروش کار را با دوستان خود تحلیل کنید. از آن ها بخواهید تا مصاحبه هایی که به عمل آورده اید را مطالعه کنند و به تجزیه و تحلیل آن ها بپردازند. در این صورت با آنچه شما از صحبت های مصاحبه شوندگان برداشت کرده اید و آنچه دیگر دوستان برداشته کرده اند، می توان ترکیب بسیار خوبی ایجاد کرد، برای به دست آوردن یک نتیجه ی هدفمند و البته به واقعیت نزدیک تر.

محصول پرفروش

از اینکه همواره با رادیو مثبت همراه و همگام هستید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.