کتاب صوتی زندگینامه فروچو لامبورگینی موسس برند لامبورگینی

در این مقاله کتاب صوتی زندگینامه فروچو لامبورگینی موسس شرکت لامبورگینی و یکی از افراد موفق در حوزه خودروسازی در اخیتار شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

داستان زندگی موسس برند لامبورگینی:

فروچو لامبورگینی درسال ۱۹۱۶ در شهر بلونیا واقع در شمال ایتالیا متولد شد و بعد از اتمام تحصیلات در رشته ماشین های صنعتی کشاورزی وارد ارتش شد و در قسمت نیروی هوایی مشغول به کار شد . فروچیو لامبورگینی یکی ازتعمیرکاران اتومبیل های ارتش ایتالیا در جنگ جهانی دوم بود ، بعد از جنگ فروچیو بیرون از تعمیرگاهش از باقیمانده خودروهای آسیب دیده و تجزیه قطعات آنها تراکتورهایی را ساخت . ساخت تراکتور از یک سری خودروی جنگی کار سختی بود ولی انجام این کار باعث شد به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند . فروچیو لامبورگینی یک ماشین مدل فراری خرید که مشکلات زیادی داشت و مشکلات را نمی شد از طریق نمایندگی ها حل کرد در نتیجه به مودنا رفت و مستقیما با انزو فراری ملاقات کرد و مشکلات فراری را به او گفت ولی انزو فراری جواب داد مشکل از فراری نیست مشکل از کشاورزیه که با آن کار میکنه و فروچیو لامبورگینی بعد از این جواب تصمیم گرفت اتومبیل GT  را برای رقابت با کمپانی فراری بسازد .

کتاب صوتی رایگان فروچو لامبورگینی:

لامبورگینی ، شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپورت و اس‌یووی فعالیت می‌کند.

شرکت لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ توسط فروچو لامبورگینی تاسیس شد و در سال ۱۹۹۸ گروه فولکس‌واگن آن را با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار، خریداری کرد، که در ساختار این گروه خودروسازی آلمانی، به‌عنوانزیرمجموعه‌ای از شرکت آئودی قرار گرفت.

شرکت لامبورگینی:

دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک، به نام سن‌آگاتا بولونیز، در نزدیکی بولونیا و در کشور ایتالیا قرار دارد. هم‌اکنون شرکت لامبورگینی تحت مدیریت آئودی، در خط تولید کارخانجات خود، مدل‌های اونتادور،سستو المنتو، اوراکان و لامبورگینی وننو را تولید می‌نماید.و هم اکنون آنیلی فرزند ادواردو آنیلی مالک اصلی فیات که ۸۰ درصد سهام فراری را خریده است و مالک باشگاه یوونتوس ،مالک این شرکت ماشین سازی می باشد

رادیو مثبت مرجع دانلود کتاب صوتی و کتاب صوتی موفقیت شما را به شنیدن کتاب صوتی رایگان زندگینامه فروچیو لامبورگینی موسس لامبورگینی دعوت میکند:

دیدگاه‌ها 5