دانلود کتاب صوتی زندگینامه هنری فورد موسس کارخانه فورد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]رادیو مثبت مرجع دانلود کتاب صوتی موفقیت و فروش کتاب های صوتی مدیریت و موفقیت در این مقاله شما را بیوگرافی زندگی هنری فورد از معروف ترین مردان موفق در عرصه صنعت آشنا می نماید.

دانلود کتاب صوتی رایگان زندگی نامه هنری فورد – هنری فورد، (به انگلیسی: Henry Ford) (زاده ۳۰ ژوئیه ۱۸۶۳ – درگذشته ۷ آوریل ۱۹۴۷) کارآفرین، مخترع، نویسنده و نظریه‌پرداز آمریکایی بود، که شرکت خودروسازی فورد را در سال ۱۹۰۳ تاسیس نمود.

وی مخترع خط تولید صنعتی می‌باشد، که نخستین بار با هدف تولید خودروی ارزان‌قیمت خط تولید را به کار گرفت. او نه تنها انقلابی در صنعت اروپا و آمریکا ایجاد کرد، بلکه ترکیب تولید انبوه کالا، دستمزد بالا برای کارگران و قیمت پایین پیشنهادی او چنان تأثیری بر اقتصاد و جوامع قرن بیستم ایجاد کرد، که آن را فوردیسم نامیدند.

فورد دیدگاهی جهانی داشت و مصرف‌گرایی را باعث صلح در جهان می‌دانست. هنری فورد به یکی از مشهورترین و متمول‌ترین مردان تاریخ صنعت تبدیل شد. او پس از مرگ، همهٔ ثروتش را به بنیاد فورد بخشید، ولی ترتیبی داد که خانواده‌اش برای همیشه کنترل آن را در دست داشته باشند. فورد در کنار فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی، یک نظریه پرداز و نویسنده ماهر نیز بود.

 

هنری فورد

 

هنری فورد به دلیل مخالفت با حضور ایالات متحده آمریکا در جنگ جهانی دوم معروف است. در سال ۱۹۱۸ نیمی از خودروهای آمریکا فورد مدل تی بودند، که نکته جالب در مورد آنها مشترک بودن رنگ مشکی آنها بود.

فورد در زندگینامه خود نوشته است: «هر مشتری می‌تواند خودرویی به رنگ دلخواه خود داشته باشد تا زمانیکه این رنگ سیاه باشد.» تا پیش از راه‌اندازی خط تولید که برای فعالیت سریع‌تر تنها خودروی سیاه تولید می‌کرد، مدل تی به رنگ‌های دیگر مانند قرمز نیز تولید می‌شد.

داستان زندگی هنری فورد داستان زندگی پسربچه ای‌ست که در یک مزرعه متولد شد تا بعدها یکی از تاثیرگذارترین مردان صنعت آمریکا باشد. نبرد بین نیروی کار و مدیران در آن زمان در تمام صنعت گسترش یافته بود و این هنری فورد بود که با تکنیک های مدیریتی خود طرز تفکر و شرایط را برای همیشه تغییر داد. زندگی این مرد بزرگ نکات جالبی در مورد موفقیت وی در بردارد، موفقیتی که تا به امروز نیز در جهان ریشه دوانده است.

به کتاب صوتی زندگینامه هنری فورد موسس کارخانه فورد گوش بدهید:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][pasitco_comdl file=”http://dl.radiomosbat.com/free/Henry-Ford-Ford.mp3″]دانلود فایل[/pasitco_comdl][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ها 23

    سید محمد حسینی

    سلام از اینکه وقت میگذارید و درایجاد روحیه وانگیزه ودر راستای شکوفا شدن استعدادهای ناب جوانهای این مرز و بوم سعی و تلاش میکنید صمیمانه تشکر میکنم و مطمئنا باعث برگشت خیر و خوبی و شادابی به زندگی شما خواهد شد . انشاا...
    تقاضا دارم کار خود را با جدیت و در راستای رضایت خداوند متعال و خدمت به خلق ادامه دهید . با تجدید احترام .

      بهزاد صادقیان

      درود
      لطفا مجددا بر روی لینک دانلود بزنید

    فرزاد

    سلام
    کتابهای صوتی شما خیلی خوب و مفید هستن،
    لینک دانلود کتاب صوتی "هنری فورد" اشکال داره.

    sina_mahmoudian

    جای تشکرداره بخاطرزحمتی که میکشیدتاکتاب هاراصوتی میکنید بجای خواندن گوش میدهیم واقعن تشکرمیکنم

    1977majid@gmail.com

    تشکر از سایت خوب و طراحی زیبای سایت
    فقط اینکه توی این صفحه لینک دانلود کتاب صوتی زندگی هنری فورد نیست

      مدیر

      درود
      نظر لطف شماست,تمامی لینک های کتاب های صوتی رایگان بعد از مطالب کتاب قرار گرفته ,در صورتی که عضو هستید و وارد سایت شده اید بعد از کلیک بر روی دانلود کتاب صوتی دانلود به طور مستقیم انجام میگیره و در صورتی که عضو نباشید باید ایمیل خودتونو وارد کنید تا لینک دانلود فعال بشه.

    mmd.14014

    کاش تو فروشگاه همراه کتاب های صوتی نسخه pdf کتاب ها هم بود
    خیلی بهتر و عالی میشد

    امکانش نیست؟

      بهتاش فانی

      نه دوست عزیز . کار اصلی ما کتاب صوتی هست و فقط کتاب ها به صورت صوتی قرار میگیرند .

    shahrokh

    من عاشق مصر بودن شخصیت هنری فوردم و پیشنهاد میکنم اگر از مشاهیر جهان کتاب صوتی ای منتشر میکنید به خصوصیات شخصیتی و تلاش ها شون هم اشاره کنید
    مرسی از سایت به این خوبی

      بهتاش فانی

      سلام دوست عزیز
      چشم حتما در آینده سعی میکنیم زندگی ای کاملتر در مورد مشاهیر دنیا قرار بدیم . موفق باشید و پیروز

    arman.emadi

    ممنون از کتاب های رایگان تون لطفا جزییات زندگی نامه های بیشتری قرار بدین خیلی فوق العاده ان