آنچه خواهید شنید

راز پولدار شدن کیوساکی:

 کتاب صوتی رابرت کیوساکی به ما می‌آموزد که سوادِ دیگری به نام «سواد مالی» وجود دارد که سیستم‌های تربیتی و آموزشی در اکثر کشورهای جهان در مورد آن سکوت کرده‌اند و در این مورد هیچ‌چیزی به انسان‌ها یاد نداده و نمی‌دهند!

چند نفر را می‌شناسید که انسان‌های باهوش و حتی تحصیل‌کرده‌ای هستند ولی ازلحاظ مالی عمری است که با مشکلات کوچک و بزرگ درگیرند؟

کتاب صوتی کسب درآمد:

شاید طرح سؤالی دیگر موضوع را برایتان روشن‌تر کند: چند نفر از افراد جوان یا مسن‌تر را می‌شناسید که تحصیلات عالی دارند ولی در کار با کامپیوتر فاقد مهارت هستند یا مهارتشان پایین است؟

به‌عبارت‌دیگر، این افراد با وجودِ دارا بودن مدارک دانشگاهیِ عالی و باسواد بودن در رشته‌ی خود؛ «سواد دیجیتالی» ندارند! از همین مثال در ابعاد بسیار وسیع‌تری می‌توانید این نکته را قیاس کنید که متأسفانه بیش از ۸۰ درصدِ انسان‌ها سواد مالی کافی ندارند و به همین دلیل، گاه حتی با وجود ۳۰ یا ۴۰ سال کارِ مداوم و سخت؛ در زمان بازنشستگی، هنوز نگران آینده‌ی خود و خانواده‌هایشان هستند.

آمارها حاکی از آن است که در حال حاضر حتی در کشورهای ثروتمند نیز میلیون‌ها نفر از چنین افرادی به زندگیِ سخت خود ادامه می‌دهند.رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمد و در همان‌جا بزرگ شد. او چهارمین نسل از یک خانواده دورگه ژاپنی–آمریکایی است. خانواده‌اش ترکیبی از مدرسان ممتاز و برجسته مملکت بودند. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست.  ادامه ...

داستان پدر پولدار پدر بی پول کیوساکی:

کتاب صوتی رابرت کیوساکی با موضوع «چهارراه پولسازی» و در قالب داستانِ «پدر پولدار و پدر بی‌پول»، از ما دعوت می‌کند که با گفتن این حرفِ کلیشه‌ای که فقط انسان‌های بد به ثروت می‌رسند و انسان‌های خوب، فقیر باقی می‌مانند؛ بیش‌تر از این خودمان را فریب ندهیم! چون قرنِ ۲۱ قرنی است که انسان‌های بسیار زیادی چه در کشورهای پیشرفته و چه در کشورهای جهان سوم, به‌خصوص با استفاده از امکانات اینترنت و فضای دیجیتال؛ در مدت کمی به ثروت‌های قابل‌توجهی رسیده‌اند و می‌رسند.

امروزه راهِ دستیابی به ثروت در مدت‌زمان معقول، داشتن سواد مالی است، یعنی به‌کارگیریِ مجموعه روش‌هایی که هرکسی در هر سطح تحصیلی و با هر شرایطی می‌تواند آن را در مدت بسیار کوتاهی با گوش دادن به آموزش‌های رابرت کیوساکی یاد بگیرد و وضعیت زندگی خود را با استفاده از تکنیک‌های فوق‌العاده کاربردیِ او؛ به نحو چشمگیری بهبود بخشد.

شما با کتاب صوتی چهارراه نقدی پول؛ طرز ثروتمند شدن را عملاً آموخته و در حقیقت، گواهینامه‌ی رانندگی به‌سوی ثروت را اخذ خواهید کرد!

زندگینامه رابرت کیوساکی:

رابرت تورو کیوساکی Robert Toru Kiyosaki در هشتم آوریل ۱۹۴۷ در خانواده‌ای ژاپنی- آمریکایی در جزیره‌ی «هاوایی» متولد شد. او پس از دوران خدمت سربازیِ پرفرازونشیب خود در «ویتنام»؛ به آمریکا بازگشت. کیوساکی تا سال ۱۹۸۵ در فقر به سر ُبرد و حتی مدتی به‌اتفاق خانواده‌اش از صندلی خوابیده‌ی ماشینِ تویوتای کهنه‌ای که داشت؛ به‌عنوان تختخواب استفاده می‌کرد!

چه لزومی دارد به کتاب صوتی رابرت کیوساکی  گوش کنیم:

رابرت کیوساکی از پا ننشست و کسب‌وکارِ تولید کیف پول‌های مردانه‌ی خاصی را آغاز کرد که به‌زودی به یک کالای مولتی میلیون دلاری در تمام آمریکا و اروپا و بخشی از کشورهای آسیایی تبدیل شد، سپس مؤسسه‌ی بین‌المللی آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری را تأسیس کرد.

هدف او از تأسیس مؤسسه‌ی بین‌المللی آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری، خارج کردن فوت‌وفنِ ایجاد کسب‌وکارهای موفق و ترفندهای پول از دست گروهی معدود از ثروتمندان و یاددادن آن به دیگر اقشار جامعه بود. در راستای همین هدف، یک بازی بسیار محبوب و جهانی به نام «پول در گردش» ساخت که سواد اقتصادی را به طرزی جالب در اختیار همگان و ازجمله اقشار کم‌درآمد می‌گذاشت و فوت‌وفنِ ثروتمند شدن را به انسان‌ها یاد می‌داد!

رابرت کیوساکی سمینارها و کلاس‌های آموزشی مختلفی در سراسر جهان برگزار کرده و تاکنون میلیون‌ها جلد از کتاب‌هایش با ترجمه شدن به چندین زبان؛ به فروش رفته است.

بد نیست بدانید که اسطوره‌ی جهانیِ موفقیت، «آنتونی رابینز» درباره‌ی رابرت کیوساکی و مفید بودن آموزش‌های او گفته است: «کار رابرت کیوساکی در امر آموزش، کاری نیرومند، عمیق، شگفتآور و دگرگون‌کننده است. من در برابر تلاش‌هایش سر تعظیم فرود می‌آورم و به تمام مردم، شرکت در این کلاس‌ها را توصیه می‌کنم.»

تکتیک هایی که با دانلود کتاب صوتی چهارراه پولسازی پول یاد خواهید گرفت:

  • چگونگی طرز فکر و نقاط قوت و ضعف کارمند (کارگر)- کارفرما- سرمایه‌گذار و کارآفرین
  • طرز تشخیص دادن وضعیت مالی و ذهنیت افراد و همکاران؛ برای این‌که بدانیم در اصل و روحاً (و نه ظاهراً) به کدام‌یک از گروه‌های چهارگانه‌ی فوق تعلق دارند
  • آموزش این نکته که چگونه در موقعیت فعلی خودتان در هر یک از چهار گروهی که هستید، (کارمند- کارفرما- سرمایه‌گذار- کارآفرین) می‌توانید موفق‌تر باشید
  • آموزش طرز ارتقایِ توأم با ایمنیِ شغلی،از رده‌های پایین‌ترِ گروه چهارگانه به رده‌های بالاتر (مثلاً از کارمندی به کارآفرینی)
  • آموزش تغییرات شخصیتیِ مورد لزوم برای یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار شدن
  • آموزش این‌که چطور می‌توانید از هر چهار سمتِ چهارراه جریان نقدی پول؛ یعنی از کارمندی- کارفرمایی- سرمایه‌گذاری و کارآفرینی؛ باهم پول به دست بیاورید!

 

درنهایت، کتاب صوتی فارسی چهارراه نقدی پول اثر  کیوساکی چه فایده‌ای برای من دارد؟!

شما با هر میزان درآمد و دارایی و هر نوع شغل و کسب‌وکار؛ (حتی درصورتی‌که بیکار باشید) با استفاده از آموزش‌های این کتاب و دانلود کتاب صوتی یاد خواهید گرفت که چه‌کار کنید و چه نوع کاری داشته باشید تا به‌جای این‌که شما برای پول کار کنید؛ پول برای شما کار کند!

در حقیقت، رابرت کیوساکی از ما می‌خواهد که با استفاده از آموزش‌های کتاب صوتی چهارراه جریان نقدی پول، نبوغ مالی را که در وجود تک‌تک ما وجود دارد از خواب بیدار کنیم. این فرصت را از دست ندهید.

این کتاب صوتی فارسی که با آموزش ترفندهای کسب موفقیت مالی منتشر شده است در حقیقت راهی تجربی و تضمین شده را برای شما ترسیم می کند که با به کار گیری آن می توانید ثروتمند شوید.

همین حالا چراغ ثروت برای شما سبز شده است، حرکت کنید!

دیدگاه کاربران

  1. .bytollahy گفته:

    این به شکلی ادامه کتاب عالی پدر پولدار پدر بی پوله پیشنهاد میکنم هر دوش را با هم بخرید

  2. Vahid2244 گفته:

    از شنیدنش لذت برم ممنون از شما بابت تولید این محصول

  3. esg3002 گفته:

    عالی
    ممنون از سایتتون
    خصوصا صدای این گوینده عالیه