کتاب صوتی برای موفق شدن حتما لازم نیست با استعداد باشید

جان ماکسول
  • مترجم: تیم ترجمه رادیو مثبت
  • گوینده: علی بهرامی
  • مدت زمان: 50 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 7 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

چه خواهید شنید ؟

  • ۱۶ کاری که به استعداد نیاز ندارند ولی در کسب نتیجه موثرند
  •  چگونه رویاهای خودتان را شناسایی کنتید و به دنبال آن‌ها بروید
  •  چگونه رویاهای خود را به قسمت‌های کوچک‌تر و قابل مدیریت تقسیم کنید

در کتاب صوتی "حتما لازم نیست با استعداد باشید" به شما اثبات خواهد کرد که برای موفقیت الزاما نیازی به استعداد نیست!

زمان امتحان رویاهایتان فرا رسیده! وقت آن است که به جای فکر کردن، اقدام کنید؛ البته که باید قدم به قدم پیش بروید، ولی سرعت برداشتن این گام‌ها به خودتان بستگی دارد.

فرمول (استعداد = موفقیت) را فراموش کنید. فرمول موفقیت در دنیای امروز، چیز دیگریست؛ امروز، استعداد، منهای موارد لازم دیگر مساوی‌ست با شکست و بی‌استعدادی به علاوه‌ی انجام برخی کارهایی که نیاز به استعداد ندارند، مساوی‌ست با موفقیت.

یادتان باشد که همه‌ی افرادی که در رشته‌ی مورد نظر شما موفق شده اند، کوه استعداد نبوده‌اند و از بدو خلقت، "موفق" آفریده نشده اند.

مطمئنا شما از بسیاری از آنان بااستعداد ترید؟ پس شروع کنید. از داشته‌هایتان شروع کنید و یادبگیرید که چطور از آن‌ها بیشترین استفاده را ببرید.تا بحال برایتان پیش آمده است که  از  با دیدن افراد با استعداد شگفت زده شوید و فاصله ی بسیار فاحشی بین خود و آنها احساس کنید؟

بعضی افراد از شروع کاری که در آن استعدادی ندارند هراس دارند در صورتی که اغلب کارها و چیزهایی که برای رسیدن من و شما به موفقیت باید انجام گیرد نیاز به استعداد خارق العاده ای ندارند.همین ترس باعث می شود که در خیلی از زمینه ها از بقیه عقب بمانند و هیچوقت به سمت علایق خود نروند و در انتها با یأس و نومیدی مواجه شوند.

جان ماکسول در کتاب صوتی حتما لازم نیست با استعداد باشید به شما خواهد آموخت که تنها خودمان هستیم که باعث پیشرفت و موفقیت مان در زندگی می شویم. هدف از این کتاب صوتی کم رنگ جلوه دادن ارزش استعداد نیست بلکه در نظر دارد بر کارها و چیزهایی که وابسته به استعداد نیستند تاکید و تمرکز کند، کارهایی که در عین حال ارزشمند هستند و در صورت انجام می توانند باعث افزایش ارزش شخص و دیگران بشوند. همه ی افراد می توانند با استعداد باشند به شرطی که خود را بشناسند ، برای خود ارزش قائل شوند و به علایق زندگی خود اهمیت دهند. در این فایل صوتی شما با ۱۶ مورد از کارهایی که نیاز به استعداد ندارند آشنا خواهید شد.

با تهیه ی این فایل صوتی این فرصت را برای خود خلق کنید و در نهایت ناظر صعود خود از قله های موفقیت باشید

در واقع شما باید تلاش و کوشش خود را  برای ارتقای توانایی‌های خود، به منظور تبدیل شدن به یک فرد  موفق به کار بگیرید

برخی از نظرات کاربران سایت آمازون:

این کتاب، مسیر زندگی من را متحول کرد.

این، یک کتاب عالی است. خانواده‌ی من واقعا از کتاب صوتی لذت بردند. به شدت توصیه می‌کنم که والدین و فرزندان، با هم مطالعه کنند.

عاشق این کتابم. روان و خواناست و اطلاعات خوبی ارائه می‌دهد. از چیزهایی که توانستم به عنوان یک ورزشکار یادبگیرم، خوشم آمد.

کتاب خوبی‌ست. بسیار الهام بخش، حتی به عنوان یک بیزینس‌من حرفه‌ای. من همچنین، این کتاب را به فرزند نوجوانم دادم تا مطالعه کند. ممنون.

کتاب فوق‌العاده ایست. پر از روشن‌گری. همانطور که گفته شده بود! تازه و بی‌نقص! و همچنین قابل حمل. من باید باز هم از این ناشر خرید کنم.

دیدگاه کاربران

  1. kazem deh گفته:

    ۲۰

  2. matrah گفته:

    این کتاب را چند بار گوش دادم کتاب فوق العاده ای بود متشکرم

  3. rangarang13946@gmail.com گفته:

    کتابا واقعا عالی هستن دمتون گرم

  4. esmaeil.foroutan@yahoo.com گفته:

    با سلام، فایل پس از دانلود قابل بازبینی نمیباشد

    • Behtash-Fani گفته:

      دوست عزیز شما با ورود به حساب کاربری من میتونید لیست تمام کتاب هایی که خریداری کردید رو ببینید و هر موقع تمایل داشتید اون ها رو دانلود کنید . با تشکر

  5. javadr9 گفته:

    سلام.بله ممنون.دانلود کردم

  6. javadr9 گفته:

    با سلام.من لینکو دریافت کردم اما وقتی میزنم دانلود شه(با آی دی ام)همه چیو نامشخص میزنه بعد یکم که دانلود میشه وایمیسته و دوباره از اول.مشکل چیه؟

    • Behtash-Fani گفته:

      دوست عزیز مشکل حل شد

  7. mojgansadeghi5 گفته:

    با سلام چرا در فایل دانلودی 2 تا فایل هم اسم هست و جفتش هم یکی هست