کتاب صوتی ۲۴ قانون بدست آوردن قدرت جلد ۱

رابرت گرین
  • مترجم: شهروز فرهنگ
  • گوینده: بهنام قربانی
  • مدت زمان: 2 ساعت و 4 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 3 کاربر)

98,000 تومان

آنچه خواهید شنید

یکی از پرفروش ترین کتاب ها ی دنیا به صورت صوتی

بیست و چهار قانون بدست اوردن قدرت، کتابی است در زمینه راه و رسم رسیدن به قدرت در تمامی بخشهای  زندگی

با شنیدن این کتاب صوتی می آموزید چگونه دیگران را از سر راهتان کنار بزنید!

این کتاب جلد اول مجموعه دو جلدی ۴۸ قانون قدرت هست 

درباره کتاب :

وقتی پای قدرت به میان می آید، گاهی قانون، قانون جنگل می شود، اگر گرگ نباشی، گرگ ها تو را میخورند

این  قانونی نانوشته است که معمولا  جوهره اصلی ارتباطات، بین مردمه

البته این بدان معنا نیست که جامعه به جنگل تبدیل می شود و همه گرگی شویم در پوستین میش،

اما  باید جهت محافظت از خود و اینکه طعمه فریب دیگران نشویم با این اصول و قوانین آشنا باشیم، چرا که هرچقدر سعی کنیم خوب باشیم همیشه در مسیر با تله هایی مواجه می شویم که برایمان کار گذاشته شده است و ناغافل در آنها گیر خواهیم افتاد.

در روابط اجتماعی  وکسب وکار و گاهی حتی روابط عاطفی پای این قوانین به میان می آید و حرص تسلط بر جامعه، خانواده،همکاران عواطف و احساسات دیگران باعث نوعی ناهنجاری و عدم تعادل در روابط ما میشه

 

رابرت گرین نویسنده این کتاب سعی کرده است پرده از بزرگترین فریب های تاریخ بردارد و اصولی را ارائه دهد که گاه سرنوشت یک امپراتوری را دستخوش تغییرات بزرگی کرده است؛

در جای جای کتاب می بینیم که گاهی بزرگترین اتفاقات تاریخ را بزرگترین فریب ها رقم زده اند

و اینجاست که هر خواننده ای انگشت به دهن می ماند و متحیر می شه که اگر چنان و چنین نشده بود...

 

وی در کتاب بیست و چهار قانون قدرت خلاصه ای از تاریخ سه هزار ساله قدرت را که از چهره های تاریخی بزرگی مانند نیکولو ماکیاولی، سان تزو و ملکه الیزابت اول گرفته شده است، را در قالب بیست و چهار فصل بیان می نماید، که هر فصل مختص به یک قانون می باشد. 24 قانون قدرت (۱۹۹۸) اولین کتاب نویسنده آمریکایی رابرت گرین است. این کتاب بیش از ۱٫۲ میلیون نسخه در ایالات متحده آمریکا فروخته است و محبوبیت زیادی دارد.

 

 

گرین در ابتدا برخی از ایده های ۲۴ قانون قدرت را در حالی که به عنوان نویسنده در هالیوود کار می کرد، فرموله کرد و نتیجه گرفت که افراد قدرت مند امروز، ویژگی های مشابهی با شخصیت های قدرتمند در طول تاریخ دارند.

 

۲۴ قانون قدرت بیش از ۱٫۲ میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته و به ۲۴ زبان ترجمه شده است.

گزارش شده است که ۲۴ قانون قدرت در کتابخانه های زندان آمریکایی خواهان زیادی دارد و به عنوان یک متن سال اول در برخی کالج های ایالات متحده آمریکا مورد مطالعه قرار گرفته است و تدریس می شود. بوستا ریمز از ۲۴ قانون قدرت برای مقابله با تولید کنندگان فیلم های مشکوک استفاده کرد.

داو چارینی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آمریکایی پوشاک، اغلب قوانین را در جلسات هیئت مدیره نقل قول کرده است، به دوستان و کارکنان نسخه های این کتاب داده و گرین را به هیئت آمریکایی پوشاک منصوب کرده است.

نویسنده مدعیعه که فیدل کاسترو، رئیس جمهور سابق کوبا نیز  این کتاب را خوانده است.

 

بخش های از کتاب بیست و چهار قانون قدرت

در قسمت ابتدای کتاب بیست و چهار قانون قدرت عنوان شده است:

قدرت، سنجش میزان کنترل شما بر روی شرایط زندگی و اعمال و رفتار افراد اطرافتان است.

در حقیقت، داشتن قدرت را می توان دست یافتن به مهارتی دانست، که حاصل درک عمیق طبیعت انسان و دستکاری های لازم در جهت پیشرفت و یا محافظت از موضع صاحبان قدرت می باشد.

قانون ۱ : هرگز از بالا دستان خود پیشی نگیرید، همیشه کاری کنید که مافوق تان احساس برتری داشته باشد.

قانون ۲ : هرگز به دوستان خود اعتماد زیاد نداشته باشید و یاد بگیرید که چگونه از دشمنان خود استفاده کنید. از دوستان خود غفلت نکنید چرا که به راحتی احساس حسادت آنها برانگیخته می شود و به سرعت به شما خیانت

قانون ۳: همیشه کمتر از اندازه نیاز سخن بگویید. افراد قدرتمند با کم گویی دیگران را تحت تاثیر قرار می دهند، زیاده گویی بیان حرف های احمقانه را به دنبال خواهد داشت.

قانون۴: دیگران را برای انجام کارهای خود اجیر کنید ولی اعتبار همیشه به نام شما باشد، از دانش و تلاش دیگران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

قانون۵: با رفتارتان پیروزی را کسب کنید نه با بحث و جدل. پیروزی که با بحث و جدل حاصل شود در اصل یک پیروزی گران خواهد بود.

قانون۶: از انسان های ناراحت و بدشانس دوری کنید. وضعیت های روحی مانند بیماری سرایت پذیر هستند و بر روی شما تاثیر خواهند گذاشت.

پیشنهاد میکنیم متن کامل این کتاب صوتی را همین الان از سایت رادیو مثبت تهیه و دانلود بفرمایید...

دیدگاه کاربران

  1. زندگی مثبت گفته:

    واقعا عالی؛ عالی؛ عالی؛
    درباره متن کتاب: مطالب بسیار کاربردی و واقعی، چه برای روابط کاری و چه برای روابط خانوادگی و اجتماعی.

    درباره کیفیت این کتاب صوتی: واقعا یه کار هنریه، چه اینکه اهم مطالب کتاب رو به صورت روان و قابل فهم بیان میکنه، چه صدای گوینده که بسیار عالیه، تن صدا و لحنش یه جوریه که مطلب راحت توی مغز آدم میشینه،،، ولی توصیه من اینه که کتاب رو حداقل ده بار در فواصل زمانی مختلف گوش بدین تا ملکه ذهنتون بشه، در ضمن گوش دادن به جلد دومش فراموش نشه که مکمل همدیگه هستن.

  2. sazandehfatemeh986 گفته:

    عالیه عالی
    دوستانه رادیو مثبتی ،چرا این قدر دیر به دیر کتاب جدید میزارید تو سایت .

  3. علیرضا ثنایی فرد گفته:

    این کتاب و جلد دومش واقعا برای محیط کار عالین