آنچه خواهید شنید

افسار زندگی را در دست بگیرید و  به زندگی که لایقش هستید برسید!

 

  • وقت ورزش کردن ندارید؟
  • مشغله کاری اجازه نمی‌دهد به سلامتی خود بیشتر فکر کنید؟
  • به دنبال متحول کردن وضعیت مالی خود هستید؟
  • از وضعیت زندگی خود راضی نیستید؟
  • دوست دارید رابطه عاطفی بهتری داشته باشید؟

 

مشکل اینجاست همیشه برای رسیدن به اهداف و کارها به این فکر می‌کنیم که انجام چه فعالیت‌هایی را باید از لیست کارهای خود حذف کنم؟! شما باید بدانید "تغییر" کارساز است.

باید این را درک کنیم که زندگی ما به سرنوشت وابسته نیست بلکه به تصمیم ها وابسته است. ما نمی توانیم اتفاقات را کنترل کنیم اما می توانیم انتخاب کنیم که روی چه چیزهایی تمرکز کنیم!

یک زندگی تازه، با انتخاب‌های آگاهانه و جدید بوجود می‌آید. انتخاب‌های جدید گشایش زندگی را برای ما فراهم می‌کند.

 

این یک راز است: هیچ مانعی سر راه ما وجود ندارد.

اگر ایمان داشته باشید به اهداف خود می‌رسید؛ به هیچ وجه امکان ندارد شکست بخورید. چه بپذیریم و چه نپذیریم، به ‌هرحال در زندگی هر یک از ما در هر وضعیتی که باشیم، مسئله‌هایی پیش می‌آیند که وضعیت ما را بد یا بدتر می‌کنند.

همه دوست دارند به اهداف شان دست پیدا کنند اما چرا کاری نمی‌کنند؟ آنتونی رابینز معتقد است این افراد نمی‌خواهند بهای آن را بپردازند.

ستاره‌ی مربیان موفقیت در جهان، آنتونی رابینز، در کتاب صوتیِ "چگونه به اهدافمان برسیم"، به ما می‌آموزد که تمام ناراحتی‌های ما ناشی از معنایی است که خودمان به اتفاق‌های پیرامونمان می‌دهیم. او در این کتاب صوتی تکنیک‌هایی را به ما می‌آموزد که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها با هر اتفاق و شرایطی، به‌درستی و به نفع خود، مواجه شویم.

آنتونی رابینز از همه شنوندگان کتاب صوتی دعوت می کند که همین لحظه اقدام کنید! همین الان تغییر کنید! اگر درست انتخاب نکنید با بحران روبرو می شوید.

توجه داشته باشید که بین آموزش‌های آنتونی رابینزِ کهنه‌کار، با آموزه‌‌های برخی مربیان جوان‌ترِ موفقیت، تفاوت زیادی وجود دارد. رابینز، شما را با آموزش‌های هیجان‌آورِ زودگذر، از واقعیت‌ها دور نمی‌کند، بلکه به شما وسعت دید و بینش چند وجهی را آموزش می‌دهد و باعث می‌شود که به هر اتفاق بدی در زندگی خود معنایی بدهید که به پیشرفت شما کمک کند نه به پسرفتتان.

 

این مربی جهانی موفقیت، در عمل از شما می‌خواهد که یکی از بحران‌ها و مشکلات بزرگ زندگی خود را انتخاب کرده و آن بحران را از پنج مرحله‌ای که به شما می‌آموزد؛ عبور دهید. نتیجه، غیرقابل‌باور است!

در این صورت، از هر طرف که بروید به هدفتان نزدیک‌تر می‌شوید! و در این مسیر،  به قول خود آنتونی رابینز، نه اَلکی، مثبت اندیش خواهید بود و نه منفی‌گرا!

چه آموزش‌هایی در کتاب صوتی «چگونه به اهدافمان برسیم» برای شما آماده شده است؟

 

نویسنده تاکید دارد که در پنج بخش راه تغییر کردن را برای دستیابی به اهداف آموزش دهد.

  • در قدم اول به شما یاد می دهد که هر چیزی را همانطور که هست بپذیرید نه بدتر و ترسناک تر. مهم نیست که چه اتفاقی افتاده یا خواهد افتاد با قضیه کنار بیائید. در این قدم شما یاد می گیرید که چگونه آزاد و رها باشید.
  • در گام دوم و سوم یاد می گیرید که به دنبال حقیقت باشید و فکر کنید به کجا می خواهید برسید! چرا که بدون چشم انداز زندگی شما نابود می شود.
  • به مهم ترین گام رسیدیم! انتخاب الگوی مناسب. باید کسی که در راه انتخابی شما برنامه ها و راهکارهای خوبی داشته است را پیدا کنید؛ روش او را یاد بگیرید و مشغول کار شوید. آنتونی رابینز پیشنهاد می کند که بهتر است در این مرحله اگر الگویی پیدا نکردید خود را الگو قرار دهید.

اگر این ۴ گام را به دقت شنیده و انجام دهید شما عالی عمل کرده اید.

  • در گام پنجم خواهید شنید که باید تمرین کنید و بیشتر از هدف خود تلاش کنید.

 

دو هنر تصمیم گیری و انتخاب کردن مهم ترین قدرت هایی است که در اختیار داریم و چگونگی مواجهه با آن ها و دگرگون کردن اوضاع زندگی مهم ترین بخش های این راهکار خواهد بود.

 

با یادگیری آموزش‌های ساده و کاربردی کتاب صوتیِ "چگونه به اهدافمان برسیم" ، خواهید دانست که چرا و چگونه برخی انسان‌ها شرایط بد زندگی خود را تحمل کرده و برخی دیگر آن را تغییر می‌دهند.

روشی خواهید آموخت که با استفاده از آن، می‌توانید مطمئن شوید که در زندگی و کسب‌وکارتان، کارهایی می‌کنید که درست است و به نفعتان تمام خواهد شد.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه شور و شوق آغازهای خوب، از حس عاشقانه‌ی ابتدای زندگی مشترکتان، تا شورو‌شوقِ آغاز یک کسب‌ و کار را دوباره داشته باشید و یا برای اولین بار تجربه کنید.

دیدگاه کاربران

  1. biubhbu گفته:

    کتاب جالبی بود ممنون

  2. vahidsajad22 گفته:

    کلا از همه محصولات رابینز استفاده کردم و همیشه ازش مطلب جدیدی یاد گرفتم

  3. کاربر 4694676 گفته:

    هسچ کتابی کامل نیست ولی نکات خوبی داشت کلا انتونی رابیزعشقه