آنچه خواهید شنید

مواردی که در این کتاب صوتی خواهید شنید تنها یک بخش از عوامل موثر در داشتن یک شغل موفق است.

هر مقدار که علاقه شما به رعایت قوانین و ضوابط بیشتر باشد، به شما کمک میکند تا قوانین بازی را در جهت تقویت موقعیت شغلی و گسترش روابط و قوانین مربوط به خود بهتر درک کرده و آن را به کار گیرید.

برای کسانی که علاقه مندند تا تاثیرات حرفه ای خود را تربیت کنند نه تنها آموزش های فنی بلکه مطالعه ی موضوعات مربوط به امور اجرایی و مدیریتی نیز توصیه می شود. اگر می خواهید این ویژگی های مختلف جزء امتیازات شما باشد باید عملا آنها را با سعی فراوان دنبال کنید.

کتاب صوتی قوانین نانوشته تجارت اثر دابلیو.جی.کینگ است که در سه فصل با عناوین مهارت های مدیران، مهارت های فردی و مهارت های تازه واردان به بررسی و ارائه ی نکاتی کاربردی در زمینه سرپرستی در سازمان ها، برخورد با مشتریان و همچنین رفتارهای فردی و … می پردازد.

دانستن قوانین تجارت یک اصل است اما گاهی اوقات قوانینی وجود دارد که هیچ کس از آن مطلع نیست و آن قوانین نانوشته تجارت می باشد که شاید تا به حال کسی به آنها فکر هم نکرده است.

هرکس در دنیای بیزینس، کارش را شروع می کند، جهت جلوگیری از مشکلات اداری و مشکلات مربوط به قوانین و مقررات کار، به این، نیاز دارد.

 

این کتاب صوتی  یک بنیان قوی برای شروع و حفظ یک حرفه ی تجاری موفق فراهم می کند. من بسیاری از این "قوانین" را در زندگی حرفه ای ام، با موفقیت بسیار، به کار برده ام.

 

در دنیای تجارت مجموعه ای از قوانین نانوشته وجود دارد که پیروی از تک تک آنها ضرورت ندارد. اما اگر از وجود این قوانین بی اطلاع باشید درست مثل این است که با چشم های بسته در بازی شرکت کنید.

 

دیدگاه کاربران

  1. v.derakhshan88 گفته:

    سلام صدای گوینده خیلی مهمه . اگر به صدا های بی کیفیت ادامه بدین به نظر من فروشتون خیلی کم میشه . مثل همین صدای این کتاب مثل صدای راز بقا میمونه

  2. Ehsanarya گفته:

    واقعا‌عالی‌سپاسگذارم

  3. mona گفته:

    great

  4. mohsennnnn گفته:

    دانلود کردم ولی هنوز گوش ندادم. مطمعنا باید خوب باشه.کتابای خوبی رو انتخاب کرده اید. سپاس فراوان. امیدوارم آرشیو روز به روز پربارتر بشه.

  5. zolrahim گفته:

    با سلام و درود خدمت عزیزان، قدردان فعالیتهای فرهنگی دوستان هستم ، منتظر عناوین کتابهای بیشتری هستم و در ضمن هنگام دانلود بخش سوم این کتاب ، فایل ناقص ارسال می شود.

  6. pourya62 گفته:

    عالی عالی عالی

  7. js گفته:

    بنظر من عنوان کتاب باید به “قوانین نانوشته کارمندی” تغییر کند.

  8. MrHatami گفته:

    بسیار جالب

  9. sadeghi9877 گفته:

    کاش محصولاتتون زود به زود میومد.بی صبرانه منتظریم…..

  10. yazdi گفته:

    جالبه

  11. yazdi گفته:

    بی صبرانه هم منتظر برنامه های بعدی تون هستم .

  12. salimyazdi گفته:

    کتاباتونخیلی عالیه

  13. salimyazdi گفته:

    ممنون از تلاش های شما در زمینه تولید کتاب های صوتی. پیشنهاد من در این زمینه این است که یه قسمت نظر سنجی برای کاربرا درباره گویندهاتون بزارین تا اگر گوینده ای خوب تر بود بیشتر از اون برای کتاب هاتون استفاده کنید هرچند همه گوینده ها عالی هستن ولی تفاوت ها غیر قابل انکار هستند.

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام سلیم جان . چشم حتما این نظر سنجی به زودی در سایت قرار میگیره . ممنون از اینکه به فکر بهتر شدن رادیو مثبت هستید

  14. Mhe گفته:

    سلام محصولاتتون فوق العاده ست.
    اگه امکان داره موزیک هایی که تو متن این کتاب بود رو هم برای دانلود بذارید عالی بود. ممنون

  15. rangarang13946@gmail.com گفته:

    خوبه

  16. ehsankamali گفته:

    سلام
    باید بگم کارتون عالیه
    کیفت کارتون فوق العادست
    ممنونم

  17. fn گفته:

    خیلی خوب

  18. kernelll2020 گفته:

    واقعا عالی
    قیمتتونم منصفانست

  19. مهدی قنبری گفته:

    کار شما عالیه ، من همه ی محصولات شما رو خریدم و گوش دادم … بی صبرانه هم منتظر برنامه های بعدی تون هستم .

  20. مسعود گفته:

    اگر قیمت ها کمی پایین تر بود همه رو میخریدم ولی بعدا میخرم.راستی توی ایران خیلی کم مثل شما کار میکنن.بنظر من چند وقت دیگه نونتون تو روغنه ولی باید کلی تبلیغ کنید چون کسی نمیشناسه سایتتونو.کتابای بیشتری بیارید همش برایان تریسی که نیست…کارتون عالیه