آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتری در فروش بیشتر

 

همواره نگاه عمیق و دقیقی به ارتباط با مشتری داشته باشید؛ چرا که نقطه­‌ی شروع یک رابطه­‌ی دراز مدت است!

  • چطور می توان اعتماد مشتریان را جلب نمود؟
  • برخورد شما با مشتریان همواره یکسان است؟
  • آیا همه­‌ی افراد دارای نقطه‌­­ی تحریک جهت خرید هستند؟

بیشتر افراد، فروش را امری راحت و بدون نیاز به دانستن قوانین و مقررات می دانند؛ از این رو نمی‌توانند درخششی در این زمینه داشته باشند. فروش بر خلاف تصور اکثر افراد نیاز به اطلاعات و تکنیک‌های خاصی دارد که در صورت عدم رعایت با شکست روبرو خواهد شد.

اگر هر فروشنده نسبت به تحویل به موقع و کیفیت کالاهای خود مسئول باشد، پیشرفت مهمی در حرفه­‌ی خود خواهد داشت. پس اولین گام جهت فروش موفق محصولات جلب رضایت مشتریان همراه با داشتن روابط خوب و ارائه خدمات پس از فروش کالا یا خدمت است.

جهت دستیابی به فروش موفق‌­تر و تکنیک‌های جذب مشتری، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتریان در فروش بیشتر اثر برایان تریسی کمک بگیرید.

افزایش فروش با ایجاد رابطه خوب با مشتریانرایان تریسی یکی از برجسته ترین نویسندگان و سخنرانان آمریکایی است که در کتاب ها و سمینارهای خود، موضوعات زیادی را نظیر رهبری، فروش، مدیریت و کسب و کار موفق پوشش داده است. او همچنین علاوه بر کتاب های پر مخاطب و سمینارهای مملو از جمعیت خود، مدیر عامل شرکت بزرگی در کانادا است و از این رو در بسیاری از کارهای خود از تجربیات موفق و تحقیقات همه جانبه­اش در مورد فروش و مدیریت سخن می گوید.

او معتقد است که فروش شروع یک رابطه است و روابط پس از فروش ادامه دارد! از این رو هر فروشنده باید در برخورد و روابط خود مهارت های کافی را داشته باشد.

برایان تریسی در کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتریان در فروش بیشتر ، به تشریح روش‌هایی جهت دستیابی به زندگی رویایی، کشف استعدادهای درونی، خود شناسی، کنترل ذهن و احساسات و از همه مهم‌تر دستیابی به خواسته‌های شخصی پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتریان در فروش بیشتر چه سوی دارد؟

کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتریان در فروش بیشتر ، کتابی است که به تکنیک ها و اصول اساسی فروش و یافتن نقاط روانشناختی مشتریان پرداخته است. پس از شنیدن این کتاب صوتی، راه کارهای درست در فروشندگی را فرا خواهید گرفت.

در این کتاب صوتی به تکنیک هایی نظیر جلب اعتماد، کیفیت در سرویس دهی، ارائه محصول با کیفیت، چگونگی برخورد و رابطه با مشتریان و پاسخ گویی به موقع به مشتریان پرداخته شده است.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. چگونگی ارتباط همیشگی با مشتری جهت جلب اعتماد مشتریان
  2. نحوه­‌ی برخورد و ثبات در رابطه با مشتریان
  3. ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و تحویل به موقع کالا
  4. نحوه­‌ی ارائه خدمات پس از فروش و شناخت روانشناختی مشتریان
  5. پاسخ به مشتریان و مسئولیت پذیری در قبال کالا و خدمات فروخته شده

برای رسیدن به فروش بیشتر باید روندی با کیفیت و همیشگی را در ارتباط و ارائه­‌ی خدمات و محصولات به مشتریان در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که همه­‌ی فروشندگان موفق به دلیل رعایت تکنیک ها و اصول درست و مناسب فروش محصولات یا خدمات به موفقیت دست می یابند. از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار کتاب صوتی تاثیر ارتباط با مشتریان در فروش بیشتر اثر برایان تریسی را گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به سود بیشتر در فروش پایان دهید و همانند فروشندگان موفق و نام آور دنیا عمل کنید. این کتاب صوتی همچنین به شما در یافتن نقاط روانشناختی و حساس مشتریان، روش های جلب اعتماد با استفاده از ثبات در روابط، کیفیت ارائه و تحویل کالا و ارائه خدمات به مشتریان، پاسخگویی و شناخت نیازهای مشتریان، مسئولیت پذیری و از همه مهم تر نحوه­‌ی برخورد و ارتباط برقرار کردن با مشتریان کمک می کند.

در آخر باید ذکر شود که تکنیک های ارائه شده در این کتاب صوتی براساس تحقیقات شخصی برایان تریسی و نتایج آن به صورت عملی در شرکت شخصی اش مورد ارزیابی قرار گرفته است.

از اینکه تا پایان این کتاب منحصر بفرد و تکنیکی با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. هدف مجموعه رادیو مثبت ترویج کتاب‌های پر فروش و کارآمد در سراسر دنیا جهت کمک به جوانان کشور برای تعیین هدف، تغییر سبک غلط زندگی و رسیدن به قله‌های موفقیت است.

در صورت تمایل به شنیدن کتاب‌های صوتی رادیو مثبت به محصولات ما در وبسایت سر بزنید و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در صورت پیشنهاد، سوال یا انتقاد با همکاران ما در رادیو مثبت در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

  1. Petman گفته:

    منکه خوشم اومد روابط واقعا ازبعدکسب اعتماد مهم هستند

  2. mohsen8281@yahoo.com گفته:

    سلام به همه شمادوستان مثبت
    به همه فروشندگانی که توفکرفروش بیشترهستن میشه این کتاب روتوصیه کرد

  3. atresibf گفته:

    عاااااالی

  4. Amir7713 گفته:

    عالی بود ممنون

  5. شاهپور گفته:

    کتاب خوبی بود.. فقط یه مشکل بزرگ تو سایتتون هست که کتابی رو که قبل خریدی رو اگه اشتباهی ببری تو سبد خرید دوباره باید پولشو بدی!!
    تو رو خدا بررسی کنید که امکان دو بار خریدن نباشه اینجوری خرید برای ما هم راحتتر و سریعتر میشه چون نیازی نیست خریدایه قبلیمونو بررسی کنیم

  6. iran9 گفته:

    عالی بود

  7. Yaldak گفته:

    فوق‌العاده بود. من کتاب های برایان تریسی رو خیلی دوست دارم، حالا با صداگذاری استادانه و عالی رادیو مثبت فوق العاده تر شده. ممنون

  8. sadeghi9877 گفته:

    فقط میتونم بگم عالی

  9. sadeghi9877 گفته:

    اگه میشه از کتاب های ایرانی هم بزارید

  10. saghafi.amir گفته:

    این کتاب از رابرت کیوساکی نیست از برایان تریسی میباشد…..

    • بهتاش فانی گفته:

      ممنون از تذکرتون . تصحیح شد

  11. ahmadmardi گفته:

    کسی می دونه اسم اصلی (انگلیسی) این کتاب چیه؟

  12. ahmadmardi گفته:

    بهترین ویژگی سایت شما صدای عالی گویندگان شماست که باعث می شه حتی اگر کتابی به صورت رایگان در نت وجود داشته باشد من ترجیح دهم آن کتاب را از سایت شما خریداری کنم.

    • بهتاش فانی گفته:

      سلام دوست عزیز . گروه رادیو مثبت از اینکه می بیند شما دوستان کتاب های صوتی رو دوست داشتید واقعا لذت می برد . موفق باشید

  13. omidzare95 گفته:

    ممنون خیلی عالی بود

  14. aliazadeeh گفته:

    ممنون این هم عالی بود

  15. fn گفته:

    خوب و مفید است .. میشه نکات آموزنده و به قولی به درد بخوری ازش برداشت کرد و بنا به تجربه ای که دااریم و فرهنگی که از کشور و مردم خودمون سراغ داریم به کار ببندیم. من هم پیشنهاد میکنم حتمما به این کتاب گوش کنند. موید باشین

  16. m@jid گفته:

    خیلی عالی بود . برایان تریسی واقعا استادانه و موشکافانه تمام موارد رو در زمینه فروش می گه . و اینکه کاملا بروز با مسأله فروش صحبت میکنه. این کتاب رو به تمام کسانیکه در زمینه فروش فعالیت میکنن رو پیشنهاد میدم.