آنچه خواهید شنید

 ذهن شما درست مثل بدنتان نیاز به تغذیه و انرژی دارد . اگر ذهن شما وضعیت مناسبی نداشته باشد شما بهترین موقعیت ها را از دست خواهید داد .

چرا باید به این کتاب صوتی گوش دهید؟

شنیدن کتاب صوتی قهرمان زندگی زیگ زیگلار در فروشگاه کتاب صوتی رادیو مثبت  به شما کمک می کند ذهنتان را به گونه ای تغذیه کنید که قوه تخیلتان فعال شود ، تمام اطلاعاتی را که در ذهن شماست ترکیب ‌کند و بهترین ایده ها را برای موفقیت به شما ارائه دهد .

انگیزه دائمی نیست ، همانطور که حمام کردن دائمی نیست ! در مورد انگیزه و مثبت فکر کردن ، سردرگمی و ابهام خاصی وجود دارد که گاهی درک آن را مشکل می کند .

نویسنده در این کتاب بسیاری از این ابهامات را برای شما برطرف می کند و مهم‌تر از آن روش‌های حفظ انگیزه و مثبت فکر کردن را به شما یاد می دهد .

زیگ زیگلار سخنران معروف بین المللی است. دوره “من می‌توانم” او در بیش از ۳۰۰۰ آموزشگاه تدریس می‌شود و صدها کمپانی و شرکت از سی‌دی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های او برای انگیزه دادن به کارمندان خود استفاده می‌کنند. در سال ۱۹۹۹ زیگلار جایزه استاد تاثیر گذاری را توسط انجمن ملی سخنرانان دریافت کرد.

 

تکنیک های تصمیم گیری:

تصمیم گرفتن ساده است ، مردم روزانه هزاران تصمیم می‌گیرند و در زمان کوتاهی آن ها را فراموش می کنند .

اگر می خواهید تصمیم‌هایتان معنایی داشته باشند لازم است که بارها و بارها با شور و اشتیاق روی آن ها تاکید کنید .

این کتاب شما را راهنمایی می کند تا بتوانید تصمیم های خود را عملی کنید ، اگر همین الان شروع نکنید یکی از روزهای خوبتان را از دست خواهید داد!

رویاپردازی خوب است به شرط اینکه رویاها یک پایه ی محکم و اساسی برای تلاش کردن داشته باشند . موفقیت شما در گرو کار کردن روزانه در جهت اهداف اصلی است.

اهداف شما باید مشخص باشند ، نه کلی و مبهم . بعد از شنیدن این کتاب شما می توانید اهداف اصلی خود را به خوبی بشناسید و تلاش های روزانه ی خود را در جهت رسیدن به آن ها برنامه ریزی کنید .

تمرین کردن باعث می شود تغییرات رفتاری در زندگیتان رخ دهد . اگر تمرین خوب باشد ، شما عادات پیروز شدن را یاد می‌گیرید

 

تاثیر برنامه ریزی در موفقیت:

روزانه بیش از ۹۰ درصد ورودی‌های ذهن ما منفی هستند . شما باید شروع کنید که جنبه‌های مثبت را در چیزها و افراد دیگر ببینید . انتظارات در زندگی نقش مهمی دارند ، شما همان چیزی را پیدا می‌کنید که دنبالش می گردید . این کتاب به شما ایده هایی می دهد که اگر آن ها را قبول کنید و انجام دهید می توانید تبدیل به یک برنده شوید . شما برای برنده شدن به دنیا آمده اید فقط کافی است برنامه داشته باشید .

شما باید برای افرادی که دوستشان دارید زمان صرف کنید . اگر بتوانید رابطه ی عاطفی خود را با کسانی که دوستشان دارید ایجاد کنید و زمانی را با آن ها سپری کنید احتمال موفقیت شما درکارهای دیگری که انجام می دهید بیشتر می شود.

فعالیت های خود را ارزیابی کنید و ببینید آیا واقعا در رسیدن به اهداف زندگی به شما کمک می‌کنند یا اینکه مانعی برای رسیدن به اهدافتان هستند.

کتاب صوتی چطور چطور قهرمان زندگی باشید به شما کمک می کند ذهنتان را با افکار مثبت و قدرتمند پر کنید و فعالیت های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که شما را به هدفتان نزدیک کند.

 

دیدگاه کاربران

  1. m.valibeygi گفته:

    بسیار کتاب کاربردی و عالی

  2. www.mohsen1360_ho گفته:

    قهرمان زندگی خودم هستم