آنچه خواهید شنید

الهام و ندای درون به معنی داشتن عقلی دیگرگونه است. وقتی شما به خودتان اعتقاد داشته باشید هرگز ناامید نخواهید بود، بلکه خود را سرشار از استعدادهای نامحدود دیده و ظرفیّت نامحدودی را در خود احساس خواهید کرد.

• با تغییر تصوّری که از خودتان دارید به ندای درونی و قدرت الهام بخشی ماندگار برسید.

• وقتی که می‌توانید آن‌چه را که از رویاهایتان استخراج کرده‌اید به واقعیت منتقل کنید!

• ما همه منبعی داریم که اگر بتوانیم به آن متصل شویم قادریم هر کاری انجام دهیم، از شروع یک تجارت گرفته تا بالا رفتن از بلندترین کوه، شما میتوانید هر کاری انجام دهید.

 

درباره کتاب صوتی ندای درون وین دایر:

در وجود هر انسان قدرت و استعداد شگفت انگیزی نهفته است که همواره شما را به سمت رشد و تعالی سوق می دهد.الهام و ندای درونی ما را به سمت معنویت و خداوند هدایت می کنند و در مراحل مختلف زندگی مانند عقیده و اندیشه ای است که ما را میدان انرژی نامرئی پیوند می دهد که قبل از تولد قسمتی از آن بودیم.هنگامی که در معنویت قدم برمی داریم با نیرویی ارتباط می گیریم که از زندگی مادی ما بالاتر و ارزشمند تر است.

"وین دایر" عارف، نویسنده و سخنرانی بود که در سال ۲۰۱۱ توسط مجله‌ی معتبر "watkins magazine" به عنوان سومین انسان تأثیرگذار معنوی در جهان معاصر انتخاب شد. یکی ازاولین  کتاب‌های او در سال ۱۹۷۶، ۳۰ میلیون نسخه به‌فروش رفت، او در سال ۱۹۸۷ به ‌عنوان بهترین سخنران آمریکا نیز انتخاب شده بود.

جملاتی کوتاه از کتاب قدرت الهام بخشی وین دایر:

• پیشنهاد می‌کنم ذهنتان را برای هرچیزی باز بگذارید و خودتان را به هیچ جا و هیچ کس وابسته نکنید.

• با خدا، همه چیز ممکن است.

• چیزی که روح می‌خواهد این است که آزاد باشد و تا در آغوش کشیدنِ بی‌نهایت پیش رود.

• اگر می‌خواهید شخصی را تغییر دهید، باید تصّور و اطلاعات شخص از خودش را تغییر دهید.

• افرادِ زیادی هستند که به خاطر تلاش غلط در راه دست یافتن به الهام و ندای درونی به نتیجه نرسیده‌اند اما هم‌چنان امیدشان را حفظ کرده‌اند.

• افکارتان می‌خواهند شما را در گذشته نگاه دارند، وقتی شما به اعماق خود و به اعماق روحتان برسید، می‌توانید هرکاری را انجام داده و ظرفیت هر چیزی را پیدا کنید.

• تمام چیزهایی که به دست آورده‌اید روزی از دست میروند، یا کسی آن‌ها را از شما می‌گیرد، و در آن لحظه در حقیقت، شما خودتان از دست می‌روید، شما دیگر هیچ چیز نیستید!

• این نیرو، خداست که میگوید: تو کجایی؟ من در تمام طول روز میخواهم با من باشی ولی تو وقتی برای من نداری!

• پیوستن به حس درونی، حسی که می‌خواهد دنیا را تغییر دهد.

وقتی شما به منبع الهامتان متصل هستید و هدف مشخصی دارید، تمام افکارتان مرزها و محدودیت‌ها را در‌هم خواهد شکست.

وین دایر از چه الهامی سخن میگوید؟

دانلود کتاب صوتی الهام درون در خصوص الهام و عرفانی که "وین دایر" از آن سخن می‌گوید الهامِ لحظه‌ای و واقع شده در عوالم دست‌نیافتنی نیست. او فقط در سکوت و خلوت خود عارف نیست بلکه الهام و نیروی درون شما را به تمامی جوانب زندگی‌تان، حتی به شغل و ایده و آن‌چه که دوستش دارید تسرّی می‌دهد.

این سخنران به شما کمک می‌کند که به خودِ واقعی‌اتان دست پیدا کنید، اگر ما شخصیت خودمان را با شغلمان بسنجیم پس مواقعی که کار نمی‌کنیم فاقد شخصیت خواهیم بود!، سایر دارایی‌های مادی ما نیز همین ‌نقش را برایمان بازی می‌کنند.

"وین دایر" به شما معجزه‌آفرینیِ دیگرگونه‌ای می‌آموزد، آموزش‌های این سخنران به شما کمک می‌کند تعریف جدیدی از آن‌‌چه که هستید به‌دست‌آورده و خواسته‌ی واقعی روح خودتان را به‌وضوح تشخیص دهید، طوری که به هر کاری که دست بزنید از روی الهام بوده و نیاز به خداوند و خدمت به مردم از آن احساس شود.

دیدگاه کاربران

  1. svmd44 گفته:

    استاد وین دایر خیلی متن لطیف و مهربانی داره ..من تمام کتابهاشو دارم ولی این کتاب صوتی یه حس خیلی خوبی به آدم میده که پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید.

  2. Vahid2244 گفته:

    کتابای وین دایر خیلی حس خوبی به ادم میده به خصوص صوتی باشه با این گویندگی خوب روی این کار

  3. asdolacharkhi گفته:

    سلام و درود. من تا الان چندتا کتاب مختلف از این وب سایت خریداری کردم و اولین باره که دارم برای این کتاب نظر میذارم. تاحالا چندین بار این کتاب رو گوش کردم، با توجه به اینکه وقت زیادی هم نمیبره و واقعا احساس فوق‌العاده ای نسبت بهش دارم. آهنگ پس زمینه بنظرم واقعاً مناسب انتخاب شده و گوینده کتاب فوق العاده صدای خوبی داره. واقعاً ممنون از سایت خوبتون و کتاب های فوق‌العادتون. تشکر

    • اپراتور یک گفته:

      بزرگوارید قربان.
      ممنون از همراهی شما

  4. saraban48 گفته:

    بسیار بسیاربسیار خوشحال و خرسندم که از استاد بزرگ دکتر وین دایر کتاب انتخاب کردید ، با صدایی زیبا برای گویندگی ، امید این رویه ادامه پیدا کند و کتابهای بیشتری قرار داده شود قبلا پیشنهاد دادم نام گوینده ذکرشود تا ازام هم قدردانی گردد