آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «رازهایی برای جذب مشتریان جدید»

از همین امروز با صداقت و انتخاب کلمات درست به قله های موفقیت در فروش دست یابید!

  • راز جذب مشتریان جدید در چیست؟
  • انتخاب کلمات درست و صداقت چقدر در فروش تاثیر گذار است؟
  • بهترین راه برای متقاعد ساختن مشتریان چیست؟

فرقی نمی کند فروشنده‌ی چه محصول یا خدماتی هستید، شاخصه‌ی مهم در این شغل اعتقاد داشتن به چیزی است که می فروشید. فروشندگی کار راحتی نیست ! بلکه یک شغل با ذخیره‌ی بدنی، ذهنی و معنوی بسیار بالا است. از این رو از هر 5 نفر تنها 1 نفر توانایی کار در این سمت شغلی را دارد. فروشندگانی که اعتماد به نفس و اعتقاد بالایی  به محصول خود نداشته باشند، قطعا موفق نخواهند شد. در کنار اعتماد به نفس باید اطلاعات درست و صادقانه‌ای نیز در اختیار مشتریان قرار داد. از این رو باید اعتقاد، صداقت و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید تا بتوانید محصولات بیشتری بفروشید و به قله های موفقیت در فروش دست یابید.

حال سوالی که مطرح می شود این است که  در شرایط بد اقتصادی آیا باز هم می توان سود خوبی را کسب کرد؟

رازهایی برای جذب مشتریان جدید - رادیو مثبت

مسلما بله! کتاب صوتی رازهایی برای جذب مشتریان جدید به شما یاد می دهد تا چطور از شرایط بد اقتصادی سود کسب کنید. چه ویژگی ها و خصلت هایی داشته باشید تا همانند یک فروشنده‌ی حرفه‌ای عمل کنید.

زیگ زیگلار یکی از بزرگترین مربیان، معلمان و سخنرانان آموزشی در دنیا بود. ایشان دارای بیش از 30 جلد کتاب انگیزشی، رهبری، ایمان و فروش بوده که به بیش از 36 زبان دنیا ترجمه شده است. زیگلار سمینارهای انگیزشی بیشماری را در سراسر جهان برگزار کرده که در هر یک از آنها اشخاص برجسته‌‌ی سیاسی و هنری زیادی حضور داشتند.

رازهایی برای جذب مشتریان جدید، یکی از برجسته ‌ترین کتاب های صوتی رادیو مثبت در زمینه‌ی موفقیت در فروشندگی می باشد. به کمک آموزش های این کتاب صوتی، می توانید به موفقیت های فراوان در فروشندگی و کسب سود بیشتر برسید.[/vc_column_text][vc_column_text]

شنیدن کتاب صوتی رازهایی برای جذب مشتریان جدید چه سودی دارد؟

رازهایی برای جذب مشتریان جدید کتابی است که به همه‌ی افرادی که به دنبال پیشرفت و موفقیت در فروشندگی هستند،‌ پیشنهاد می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی با تکنیک ها، خصیصه های رفتاری و راه کارهای درست برخورد با مشتریان آشنا خواهید شد.

در این کتاب صوتی به انتخاب کلمات درست، صداقت و وفاداری در حین فروشندگی اشاره شده است. این کتاب صوتی همچنین به جایگاه درست ارزش گذاری، خرید مقرون به صرفه، سخت کوشی، منفعت مشتری و بسیاری از موارد دیگر در حین فروش پرداخته است.

رازهایی برای جذب مشتریان جدید

مفاهیمی که در کتاب صوتی رازهایی برای جذب مشتریان جدید با آن آشنا می شوید

  1. با مشتریان ابراز همدردی کنید.
  2. به محصولی که می فروشید یا خدماتی که عرضه می کنید، اعتقاد داشته باشید.
  3. صداقت داشته باشید تا بتوانید اعتماد مشتریان را جلب و مشتریان جدید را جذب خود نمایید.
  4. در طول دوره‌ی فروشندگی به صورت ذهنی،‌ معنوی و بدنی خود را تقویت کنید.
  5. کنار بکشید و به مشتریان زمان بدهید.

 

برای رسیدن به قله های موفقیت در فروشندگی باید فرآیند پیوسته و همیشگی در یادگیری، همدلی و صداقت داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن تکنیک های درست و استفاده از کلمات اشتباه در فروشندگی شکست می خورند و از این رو سودی کسب نمی کنند. بنابراین سعی کنید تا حداقل برای یک بار به کتاب صوتی رازهایی برای جذب مشتریان جدید اثر زیگ زیگلار گوش دهید تا به تکنیک ها و رفتارهای نادرست خود در راه رسیدن به موفقیت پایان دهید. این کتاب همچنین به شما در زمان درست ارزش گزاری، شیوه‌ی صحیح سوال پرسیدن، جذب مشتریان جدید، افزایش اعتماد به نفس،‌ افزایش اعتقاد و مبنای درست صداقت و اعتماد کمک می کند.

 

از اینکه تا پایان این کتاب منحصر بفرد و تکنیکی با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. هدف مجموعه رادیو مثبت ترویج کتاب‌های پر فروش و کارآمد در سراسر دنیا جهت کمک به جوانان کشور برای تعیین هدف، تغییر سبک غلط زندگی و رسیدن به قله‌های موفقیت است.

در صورت تمایل به شنیدن کتاب‌های صوتی رادیو مثبت به محصولات ما در وبسایت سر بزنید و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در صورت پیشنهاد، سوال یا انتقاد با همکاران ما در رادیو مثبت در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

  1. yoshimitsu گفته:

    واقعا عالی بود،دارای نکات ریزی هست که خیلی کاربردی هستند

  2. mr.khoshniyat80 گفته:

    سلام
    بسیار از زحمات شما در استفاده بهتر ما از زمان، سپاسگذارم.

  3. behrouz.didehvar@gmail.com گفته:

    باسلام وخسته نباشید.شما در تاریخ فرهنگ سازی وتشویق مطالعه بالابردن سطح اگاهی ماندگار خواهید ماند