آنچه خواهید شنید

باید به آینده نگاه کنید، گذشته را پشت سر گذاشته اید و نباید به آن برگردید، چیزی که پیش روی شماست، آینده است.

شما برای موفقیت آفریده شدید! پس در حین انجام هر کاری، فرصت ها را تشخیص دهید و با تدبیرتر عمل کنید.

برای هر کاری خود را دست کم گرفته و اعتماد به نفس کافی برای انجام آن ندارید؟

خود را با دوستان و یا حتی ستاره های اینستاگرام مقایسه می کنید؟

احساس می کنید دیگران از شما بهتر هستند؟

یکی از دلایلی که افراد احساس خود کم بینی می کنند و برای انجام کارهای خود اعتماد به نفس لازم را ندارند این است که مدام خود را مقایسه می کنند؛ آن هم مقایسه های غیر منطقی و ناعادلانه!

اغلب مردم به یک پزشک با حیرت و تحسین نگاه می کنند. ولی وقتی به تعداد سال هایی که مشغول درس خواندن بوده است فکر کنید متوجه می شوید اگر کسی قصد دکتر شدن داشته باشد و به همین اندازه مطالعه کند می تواند یک پزشک ماهر شود.

زیگ زیگلار در کتاب "خودباوری و اعتماد به نفس" به شما یاد می دهد لیستی از کارهایی که نمی توانید انجام دهید تهیه کنید. مانند تعمیر خودرو، پر کردن فرم مالیات و... این موضوع مسلما شما را ناراحت نمی کند در عوض از پس خیلی کارها بر می آیید که دیگران نمی توانند انجام دهند.

این موضوع باعث می شود تا نقاط قوت خودتان رو پیدا کنید و آنها را توسعه دهید.

در این کتاب این حقیقت را خواهید شنید که شما یک انسان منحصر به فرد هستید، همه با هم تفاوت دارید و ما نیاز داریم که این موضوع را درک کنیم، چون به بالا بردن اعتماد به نفس بسیار کمک خوهد کرد.

نویسنده به شما پیشنهاد می کند که از طالع‌بینی و تماشای سریال‌های آبکی تلویزیونی هم خودداری کنید چرا که از مواردی هستند که برای اعتماد به نفس خوب نیستند.

هدف کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس چیست؟

هدف کتاب صوتی "خودباوری و اعتماد به نفس" این است که به شما نشان دهد توانایی های فوق العاده ای دارید و برای موفقیت طراحی شده اید. همچنین به شما کمک می کند تلاش کنید، درجا نزنید و بیشترین موفقیت را کسب کنید.

از کتاب صوتی خودباوری و اعتماد به نفس چه می آموزید؟

شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک می کند تا:

  • خود کم بینی را کنار بگذارید. برای کنار گذاشتن این خصلت باید اول با خصوصیات این افراد آشنا شوید و سپس تمرین کنید آن خصوصیات را کنار بگذارید. چرا که خود کم بینی در همه ی جنبه های زندگی خود را نشان میدهد.
  • اگر کارهایی انجام می دهید که مورد قبول دیگران قرار بگیرید و در جمع آنها پذیرفته شوید، مطمئن باشید تنها چیزی که بدست نمی آورید مقبولیت هست؛ چون شما سعی دارید چیزی را که نیستید نشان دهید. در واقع یک شخصیت ساختگی را به نمایش گذاشته اید و اکثر مردم شخصیت های مصنوعی و ساختگی دوست ندارند.
  • خواهید آموخت روابط خیلی مهم هستند و نگرش صحیح شما هم در این روابط خیلی مهم می باشد.
  • باید روی توانایی مهمِ مثبت اندیشی، تمرکز کنید.
  • خوب است که انسان مهم باشد، اما مهم تر آن است که انسان خوبی باشد.
  • شما در زندگی به هر چیزی که بخواهید می‌رسید، اگر اجازه دهید که دیگران به چیزهایی که میخواهند برسند.
  • هر شخصیت و جایگاهی که امروز دارید، همه تاثیر تفکرات شماست و شما قادرید هر موقع که بخواهید آن ها را تغییر دهید.
  • اگر از یک کلمه‌ی منفی در توصیف فرد دیگری استفاده کنید، بخشی از آن کلمه‌ی سمی، روی شما هم تاثیر می گذارد‌. اگر به این کار عادت کنید و پشت سر افراد بسیاری بد بگویید، تمام این سم‌ها انباشته می شود واین موضوع واقعا می‌تواند ویرانگر باشد.

در وجود هر انسانی، توانایی و استعدادهای شگفت انگیزی وجود دارد و بهترین راه برای اینکه بتوانید استعداد خود را بروز دهید، این هست که در دیگران به دنبال استعداد بگردید و آن ها را تشویق کنید، بعد از شنیدن این کتاب صوتی متوجه خواهید شد که اولین قدم در راه موفقیت، دیدن و شناسایی خصوصیات مثبت اطرافیان مان و ترغیب دیگران به انجام آن کار هست. اگر این نکته را متوجه شوید ، بخش مهمی از آموزش را پشت سر گذاشته اید.

دیدگاه کاربران

  1. kazemfallah گفته:

    من تو 5 دقیقه اول این کتاب صوتی هستم. شخصا به قدری از صدای گوینده خوشم اومده و حرفه ای صوتی شده که همین 5 دقیقه اول کتاب رو پنج 6 بار زدم عقب از اول گوش کردم دلم نمیاد برم جلو تر. من نمیدونم واقعا چی بگم اینکه بتونی با 8 هزار تومن انقدر اعتماد به نفستو برای خلق زندگیت و خواسته هات ببری بالا فقط یعنی بخشش بی انتهای خداوند به تو. 10000% درصد پیشنهاد میکنم بخرید و برای بچه های بی نظیر تیم رادیو مثبت بهترین ها رو از خدای مهربون میخوام. ایشالا ثروت و خوشبختی پارووووو کنید. دمتون گرم . مرسی

  2. .bytollahy گفته:

    زیگ زیگلار استاد همه سخنرانای معروف دنیاس باید همه کتاباش را شنید

  3. ghloo1996 گفته:

    سلام کتاب خوبیه ، لطفا کتاب آیین دوست یابی از دیل کارنگی رو صوتی کنید ( راهکارهایی برای ارتباط با مردم ) .
    خیلی کتاب فوق العاده ایه من کتاب چاپیش رو دارم ولی صوتیش رو میخواهم و گویندگان شما فوق العاده هستند لطفا درخواست من رو بپذیرید .

    با تشکر از همه خدمات تون