۶ خصوصیت افرادی که هرگز تسلیم نمی شوند

 

آیا به کسب و کاری جید دست زده اید؟ رویایی را شروع کرده اید؟ در شغل تان ارتقاء یافته اید؟

اگر جدیداً به ریسک تازه ای دست زده اید و شکست خورده اید، دو گزینه در پیش روی شما قرار دارد: تسلیم شوید یا ادامه دهید. سرسخت ماندن در مقابل شکست کار سختی است. زمانی که شرایط چالش انگیزند این کار ساده ای نیست.

کسب موفقیت برای من زمانی که شروع به نوشتن مطلب در وب سایت ها کردم سخت بود. افراد زیادی مطالبم را نمی خواندند و وب سایت های زیادی نبودند که آن ها را بپذیرند.من مطلب می نوشتم و می دیدم که افراد کمی آن ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.من سعی می کردم با وبلاگ نویسان برجسته تر ارتباط برقرار کنم اما چندان موفق نمی شدم.هر روز دلم می خواست دست از سفر ساختن وبلاگی که به دیگران کمک کند بکشم.

در حالی که هنوز جای زیادی برای رشد وجود دارد، وبلاگ من هنوز نوپا است. من می خواهم برخی نظرات و نگرش هایی را که برای ادامهء راه وبلاگ نویسی از آن ها استفاده کردم با شما به اشتراک بگذارم.

 کار کردن

 

در اینجا ۶ خصوصیت افرادی که هرگز تسلیم نمی شوند می آید:

۱٫هرگز “نه” را یک پاسخ به حساب نیاوردن

اهمیت ندارد که دیگران چه بگویند، به آن ها گوش نکنید. اجازه ندهید نگهبانان مسیر، شما را متوقف کنند. اجازه ندهید موفقیت شما بسته به دیگران و پاسخی از آن ها باشد.

اگر کسی به شما “نه” گفت، از آن به عنوان منبع جدیدی از انرژی استفاده کنید. از “نه” به عنوان انگیزه ای برای گفتن “بله” به خودتان استفاده کنید با کار بر روی رویاهایتان. یک “نه” از طرف شخصی یا از طرف زندگی هرگز همیشگی نیست. به آن همچون یک آزمون نگاه کنید – این فرصت شماست که “نه” را به “بله” تبدیل کنید.

“در اشتباهی که رخ داده باقی نمانید. در عوض، بر این تمرکز کنید که چه کاری باید انجام دهید. انرژی خود را صرف حرکت به سوی یافتن پاسختان کنید.” – دنیس ویتلی

۲٫یک مانع را به عنوان نقطهء شروع دیدن

مسلماً احساس می کنید در حال حرکت به عقب هستید اما حرکت به عقب به شما کمک می کند برای حرکت به جلو سرعت بیشتری پیدا کنید. ممکن است احساس کنید که زندگی برای شما پرتاب نامناسبی همچون بازی بیسبال دارد اما این سبب می شود شما ضربه زن بهتری شوید. همینکه شما پرتاب کننده و پرتاب اش را بررسی کنید در زدن ضربه به توپ بهتر خواهید شد.

به عوامل بازدارنده به چشم زمینه ای برای آماده سازی خود برای انجام صحیح کارها نگاه کنید. بازدارنده ها درس هایی هستند که ببینید چطور بهتر شوید. آن در واقع آموزش واقعی زندگی شما برای رسیدن به مقصد است. افرادی که این دیدگاه را دارند هرگز تسلیم نخواهند شد. آن ها از در سفر خود به سوی موفقیت از عوامل بازدارنده استقبال خواهند کرد.

۳٫چالش ها را به چشم فرصت دیدن

در حالی که برخی افراد شکست را انتهای کار می بینند، بقیه هرگز دست از جستجو برای یافتن پنجره ای باز نمی کشند. آن ها به دنبال چشم اندازی جدید، یک فرصت و راهی دیگر هستند. آنها هرگز یک بن بست را قطعی نمی دانند و به جستجوی راهی می پردازند که از آن بهره ای ببرند.

آن ها شکل جدیدی به مسئله داده، سؤال های متفاوتی می پرسند و سعی می کنند راه حل های خلاقانه تری بیابند. راه حل گذر از این مشکل چیست؟ فرصت حرکت به جلو کجاست؟ این چطور می تواند به نفع شما عمل کند؟

۴٫سعی کنید بالاتر بپرید

مردم کاملاً نمی دانند که هر چه بیشتر به عقب برگردند یا هر چه در موقعیت بدتری قرار گیرند، قادر خواهند بود بالاتر بپرند. دوباره می گویم، هر چه شما بیشتر به عقب برگردید، بالاتر خواهید رفت. زمانی که عقب می افتید یا شکست می خورید، عمیق تر آموخته و متوجه می شوید که چه چیز جواب نداده است. هر چه شما درک بیشتری از شکست پیدا کنید، سریع تر به جلو حرکت خواهید کرد.

۵٫بدانید که موفقیت پس از شکست می آید

موفق ترین افراد در جهان کسانی هستند که بیشترین شکست ها را خورده اند. نویسنده هایی که کارشان رد می شد تبدیل به پرفروش ترین نویسنده ها شدند. مخترعانی که شکست خوردند، اختراعاتی انجام دادند که بیشترین دگرگونی را به بار آورد.

تولیداتی که شکست خوردند منجر به تولیداتی خلاقانه تر و ضروری تر شدند. بازیکن بسکتبالی که از تیم دبیرستانش خط خورد تبدیل به یکی از بهترین ورزشکاران نسل ما شد. شکست زمین پرورش موفقیت است.

“ققنوس باید بسوزد تا دوباره برخیزد.” – جنت فیچ

۶٫یاد بگیرید، بهتر شوید، و دوباره تلاش کنید

افرادی که تسلیم نمی شوند از اشتباهاتشان درس آموخته و نسبت به شکستشان بینش پیدا می کنند. آن ها با درس هایی که آموخته اند در زندگی به جلو حرکت می کنند. آن ها تغییراتی به وجود می آورند و در کاری که انجام می دهند بهتر می شوند. هر بار که سعی می کنند و شکست می خورند، یاد می گیرند و بهتر می شوند.

آن ها اجازه نمی دهند موانع موقتی تبدیل به دیوارهایی دائمی در برابر موفقیتشان شوند. آن ها به حرکت به جلو ادامه می دهند. آن ها دوباره امتحان می کنند – این بار با هوش بیشتر و با تجربه ای بی قیمت که در سینه دارند.

دیدگاه‌ها 2