دانلود کتاب صوتی زندگینامه جف بزوس موسس وب سایت آمازون

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دانلود کتاب صوتی رایگان زندگی‌نامه جف بزوس – و بیوگرافی صوتی بیوگرافی جف بزوس حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که اگر نام کتاب، آهنگ، نویسنده، خواننده، و غیره را در موتورهای جستجو اصطلاحا سرچ کرده باشید و چند نمونه از یافته‌های موتور جستجو شما را به فروشگاه اینترنتی آمازون هدایت کند. این فروشگاه اینترنتی به دست جف بیزوس راه اندازی شد. در ابتدا جرقه‌ای در ذهن بیزوس روشن شد و وی با جدیت تمام آن را دنبال کرد تا امروز که یکی از ثروتمند‌ترین مردان دنیا حکومت آمازون را در دست گرفته است.

کتاب صوتی رایگان موسس آمازون:

در سال ۲۰۰۰ شرکت آمازون مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر امتحان سختی را پس داد. امتحانی که در آن بسیاری از شرکت‌های اینترنتی ورشکست شده یا با شرکت‌های بزرگتر ادغام شدند.
در این سال قیمت سهام آمازون افت شدیدی کرد و ۱۰۶دلار در دسامبر ۱۹۹۹ به ۴۱ دلار در سپتامبر ۲۰۰۰ رسید. آمازون نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده بود اما جف که حاضر نبود از رویای کودکی خود دست بکشد بیکار ننشست. او ۱۳۰۰ نفر از کارمندان شرکت را کم کرد و کالاهایی که فروش کمی داشتند و سودآور هم نبودند را حذف کرده و شروع به بستن قراردادهایی برای خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل حمل کالا کرد.
در پی این اقدامات نه تنها آمازون و جف شکست نخوردند، بلکه در سال ۲۰۰۳ درآمد خالص آمازون به ۷۳٫۲ میلیون دلار رسید.

کتاب صوتی زندگی‌نامه جف بزوس

جف بزوس به رویای خود رسیده بود. مجلهٔ فوربس اعلام کرد در سال ۲۰۰۸ درآمد جف به ۸٫۷ میلیارد دلار رسیده و او در مکان ۳۵ ثروتمندترین مرد جهان ایستاده بود. کودک یتیمی که به رویای آمازون دست پیدا کرد در سال ۲۰۱۵ نیز به ثروتی بیش از ۳۴ میلیارد دلار رسیده‌است.

زندگینامه‌ی جف بیزوس، موسس آمازون، قدم به قدم شما را با روند پیدایش و موفقیت آمازون همراه می‌کند.

به کتاب صوتی زندگینامه جف بیزوس موسس وب سایت آمازون گوش بدهید:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][pasitco_comdl file=”http://dl.radiomosbat.com/free/Jeff-Bezos-Amazon.mp3″]دانلود فایل[/pasitco_comdl][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ها 10

    farvardin.343

    با سلام وارزوی بهترینها برای شما ممنون ومتشکرم بابت زحماتی که میکشید پاینده باشید.

      اپراتور یک

      خواهش میکنم دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما

    mmd.14014

    مرسی
    40 سال دیگه زندگی نامه من توی سایت ها فروخته میشه و بیشترین محبوبیت و دانلود رو داره...

      بهتاش فانی

      مطمئن باشید اگر مثل همین آقایون هدف معین و نقشه خوب برای آینده داشته باشید در آینده ی نچندان دور زندگی نامه شما بین مردم دست به دست میشه . به آینده امیدوار باشید