دانلود کتاب صوتی زندگینامه جی کی رولینگ خالق داستان هری پاتر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دانلود کتاب صوتی رایگان زندگی‌نامه جی کی رولینگ – نام آشناییست؟ مخصوصا اگر با افراد جوان و کم سن و سال در ارتباط باشید، یا به ادبیات فانتزی علاقه‌مند باشید. هری پاتر، شخصیتی که در حال حاضر در سراسر جهان بر ادبیات فانتزی حکومت می‌کند و مورد توجه و علاقه‌ی بسیاری از کودکان و نوجوانان قرار گرفته است، به دست این زن متولد شد. جی کی رولینگ علاوه بر نبوغ ادبی ای که از خود نشان داد، قدرت روحی و صبر خود را نیز بر همگان ثابت کرده است.

کتاب صوتی رایگان خالق هری پاتر:

رولینگ در سال ۱۹۹۵، نوشتن نخستین رمان «هری پاتر و سنگ جادو» را به اتمام رساند و نسخه نهایی را برای چند آژانس فرستاد. کریستوفر لیتل از کارمندان دومین آژانس، متن را پسندید و آن را برای چندین انتشاراتی فرستاد. ۸ ناشر انتشار این کتاب را رد کردند، ولی در نهایت نهمین ناشر، انتشارات بلومزبری انتشار این کتاب را به عهده گرفت و پیشنهاد پرداخت ۲۵۰۰ پوند به عنوان پیش پرداخت را طرح کرد.

شناختن نویسنده‌ی یک کتاب و آگاهی از پستی و بلندی‌های زندگیش برای هر خواننده‌ای ضروری است و می‌تواند شناخت عمیق‌تری از کتاب و لایه‌های زیرین آن را به خواننده بدهد. آن‌چه در این مقاله خواهید خواند، بخش‌هایی از زندگی جی. کی. رولینگ است که به نظر خودش مهم‌تر بوده است .

زندگینامه ی جی کی رولینگ شبی را شامل می‌شود که وی تنها و بدون هیچ پولی در خیابان رها شد، و نیز روزی را که وی به عنوان ثروتمندترین نویسنده‌ی دنیا مورد توجه همگان قرار گرفت.

به کتاب صوتی رایگان زندگینامه جی کی رولینگ خالق داستان هری پاتر گوش بدهید:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][pasitco_comdl file=”http://dl.radiomosbat.com/free/J.K-Rowling-Harry-Potter.mp3″]دانلود فایل[/pasitco_comdl][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ها 11

      changiz

      صدای گرم گویندگان جذابیت کتابها را دوچندان نموده است

    mmd.14014

    یه سوال خییییییلی مهم
    شما که تو زمینه صوتی کردن کتاب ها هستین نمیدونید کتاب های داستان رو تو چه سایتی با کیفیت خوب صوتی میکنن؟
    مثل همین داستان هری پاتر

    ممنون میشم پاسخ بدین

      بهتاش فانی

      دوست عزیز برای پیدا کردن کتاب صوتی داستان بهتره گوگل کنید اون کتابی که لازم دارید

    رحیم

    سلام
    ممنون ازبرنامه هاوکتابای صوتی مفیدتان
    میخواستم بدونم کتابای صوتی رایگان توکدوم قسمت هست یاچطورمیشه دانلودش کرد
    چون تواین قسمت که فقط نمونه فایل وجودداره.باتشکر

      بهتاش فانی

      دوست عزیز کتاب های صوتی رایگان همین کتاب ها هستند و بیشتر خلاصه کتاب های اصلی هستند . برای شنیدن کتاب ها با مدت زمان طولانی میتونید یه سر به فروشگاه ما بزنید