کتاب صوتی زندگینامه مارتا استوارت | تاجر و نویسنده

زندگینامه مارتا استوارت؛ تاجر و نویسنده و میلیاردر خانه‌داری در جهان!

اغلب طرح تجاری را « رؤیایی بلند پروازانه » می دانند و از آن انتقاد می کنند، ولی شاید در مرحله راه اندازی کار مهم ترین سند کارآفرین باشد. سرمایه گذاران بالقوه بهمار سرمایه گذاری در فعالیت کارآفرینانه نوپا علاقه نشان نمی دهند، مگر آنکه طرح تجاری تکمیل شده باشد. به علاوه، طرح تجاری به کارآفرین کمک می کند به دورنمایی از نیازهای موجود دست یابد. هیچ کس بهتر از مارتا استوارت (Martha Stewart) به اهمیت این موضوع دست نیافت. وی با راهبرد و برنامه ریزی تجاری دقیق که لازمه یکپارچه سازی اهداف تجاری در بین تعداد زیادی از فعالیتهای اقتصادی است ، توانست به موفقیت چشمگیری نایل آید.

شما تا چه اندازه به برنامه ریزی در زندگی اهمیت میدهید؟ کتاب صوتی جادوی جهت دار کردن زندگی به شما می آموزد که چگونه تغییرات جهت دار کردن زندگی را تحت کنترل خود درآورید.

مارتا استوارت در شهر جرسی به دنیا آمد و او را مارتا کوستایرا نامیدند و در شهر ناتلی در ایالت نیوجرسی بزرگ شد. در بیشتر دوران بزرگسالی خود به عنوان کارآفرین مطرح بود.
در دوران تحصیل در کالج برنارد به طور فعال مدل لباس طراحی می کرد و پس از فارغ التحصیلی به شغل کارگزاری سهام روی آورد.به واسطه این شغل، اطلاعات مهمی درباره بازار سهام به دست آورد که بعدها زمانی که تصمیم گرفت فعالیت کارآفرینانه اش را آغاز کند بسیار ارزشمند بود. حتی زمانی که کارگزار سهام بود، علاقه شدیدش به یافتن راهی نو و خلاقانه برای پخت و پز، تزئین ، باغبانی و سرگرمی اغلب اوقات آزادش را می گرفت. از آنجا که برای بسیاری از سؤالهایش در زمینه نامبرده منابعی نبود، به این فکر افتادکه افراد زیاد دیگری از یافته های جدیدش سود خواهندبرد. از این رو، در سال ۱۹۸۲، نخستین کتاب خود را از سری کتابهای چگونه، باعنوان سرگرمی باانتشارات کلارکسون پوتر چاپ کرد.

تا کنون بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ نسخه از این کتاب در ۳۰ چاپ به فروش رسیده است. پس از موفقیت نخستین کتابش، چندین عنوان کتاب دیگر نیز با انتشارات کلارکسون پوتر منتشرکرد که درباره آشپزی، باغبانی، ازدواج و تزئینات کریسمس بودند.

دیدگاه‌ها 15

    khojastehrahimpoor

    مرسی ولی خیلی کوتاه بود..کاش کمی بیشتر در مورد این افراد و دیدگاه ها و توصیه هاشون مطلب بگذارید

    korushek

    سلام و خداقوت
    امروز همه فایل های صوتی زندگینامه ها رو گوش عالی بودند خلاصه و مفید انگیزه لازمو برای پیشروی و موفقیت به آدم میرسونه واقعا ممنونم♥
    لطفا بیشتر زندگینامه قرار بدید. ممنون.

      اپراتور یک

      خواهش میکنم دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما

    ghazalfalahnejad

    سلام
    میخواستم بگم اگر این کتاب های صوتی که علاقه مندیم رو می تونستیم به کتاب ها خریداری کرده اضافه کنیم که هر موقع که خواستیم بدون نت هم گوش بدیم عالی میشد.
    ممنون از زحماتتون

      اپراتور یک

      سلام دوست عزیز. بزودی اپلیکیشن موبایل رادیو مثبت منتشر خواهد شد که امکان دانلود کتابها برای یکبار و شنیدن آفلاینشون وجود داره.
      موفق باشید