کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

کیت شرایتر
  • مترجم: آرزو خلجی مقیم
  • گوینده: حمیدرضا فراهانی
  • مدت زمان: 144 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

98,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری»

ترفندهای کاربردی که باعث افزایش فروش و مشتریانتان می‌شود.

 

فروش محصول و یا خدمات یکی از مهم‌ترین اهداف صاحبان کسب و کارهاست. آن‌ها تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا بتوانند کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند و فروش بالاتری داشته باشند. بازاریابی درست و اصولی از کلیدی‌ترین عواملی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا جای خودشان را در ذهن مشتری‌ها باز کنند. وظیفه‌ی اصلی بازاریاب‌ها چیست؟ باید از چه راهکارهاهایی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری جذب کنیم که فروش‌مان را بالاتر ببریم؟ ما در این مقاله می‌خواهیم کتابی کاربردی و خواندنی در این حوزه به شما معرفی کنیم، «۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری» نوشته‌ی «کیت شرایتر».

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی کتاب چیست و چرا باید آن را بخوانیم؟

همانطور که کمی قبل‌تر گفته شد، بازاریابی اصولی عامل مهمی است که به افزایش فروش کسب و کارها کمک می‌کند. وظیفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای این است که مشتری‌ها را ترغیب به تصمیم‌گیری مثبت کند، بنابراین آن‌ها باید به ذهن مشتری نفوذ کنند، به خاطر اینکه تصمیمات در آنجا گرفته می‌شوند.

یکی از موضوعاتی که در کتاب «۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری» به آن پرداخته می‌شود هم همین عملکرد مغز است. البته، باید تاکید کنیم که این کتاب روانشناسی یا زیست شناسی نیست! تنها هدف نویسنده‌ی کتاب، «کیت شرایتر» این است که به مخاطبانش یاد بدهد مشتریان چطور تصمیم می‌گیرند.

تصمیم‌گیری مشتری‌ باعث می‌شود که آن‌ها محصولی را خریداری بکنند یا نه.

بنابراین وقتی با نحوه‌ی عملکرد مغز و روند تصمیم‌گیری آشنا باشیم، می‌توانیم به نوعی محصولاتمان را ارائه کنیم که باعث رضایت آن‌ها شود. مغز افراد هر لحظه در معرض میلیون‌ها بایت اطلاعات قرار می‌گیرد. پس اگر ما درجه‌ یک نباشیم، ضمیر ناخودآگاه افراد، ما را نادیده خواهد گرفت. «کیت شرایتر» در این کتاب درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد مغز، پروسه‌ی تصمیم‌گیری، تاثیرات ضمیر ناخودآگاه صحبت می‌کند و بر اساس آن‌ها راهکارهایی کاربردی ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانیم تاثیر ویژه‌ای روی ذهن مشتری بگذاریم.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

با خواندن این کتاب چه ترفندهایی برای افزایش تاثیرگذاری در ذهن مشتری یاد می‌گیریم؟

«کیت شرایتر» چندین ترفند کاربردی ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کنند بتوانیم به ذهن مشتری‌ها نفوذ کنیم. کتاب‌های زیادی هستند که از این مدل راهکارها ارائه می‌دهند، ولی فرق کتاب «۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری» با آن‌ها این است که نویسنده برای یادگیری بیشتر مخاطبان از مثال‌های واقعی و قابل فهم زیادی استفاده کرده است.

او هر کدام از راهکارها را با شبیه سازی شرایط و مثال‌های واقعی توضیح می‌دهد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

از طرف دیگر راهکارهای این کتاب کلیشه‌ای و غیرعملی نیستند، بلکه ترفندهایی کاربردی و در عین حال ساده‌ای هستند که با کمی تمرین می‌توان آن‌ها را یاد گرفت و استفاده کرد.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چه کسانی باید کتاب «۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری» را بخوانند؟

اگر بازاریاب هستید یا به دنبال این هستید که در ذهن مشتری‌ها جا باز کنید و فروش بالاتری داشته باشید، حتما و در اولین فرصت این کتاب را مطالعه کنید.

«کیت شرایتر» در کتابش عملکرد مغز را بررسی می‌کند و راهکارهایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تاثیرگذاری بالاتری در ذهن مشتریانتان داشته باشید و آن‌ها مدت زمان بیشتری به شما فکر کنند.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.