آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟»

کتابی که راه و روش‌های موفق شدن را به ما یاد می‌دهد.

 

آیا تابه‌حال برای شما پیش آمده که با یکی از دوستان‌تان کاری را شروع کرده باشید و بعد از مدتی او بسیار موفق شده باشد و شما شکست خورده باشید؟ چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟

چرا این اتفاق پیش می‌آید؟ مرز بین موفق شدن و شکست خوردن چیست؟ مهم‌ترین ویژگی افراد موفق چیست؟

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین کتاب‌های حوزه‌ی توسعه‌ی فردی را به شما معرفی کنیم که با خواندن آن، نه تنها به جواب سوالات بالا می‌رسید، بلکه چندین ترفند کاربردی و مفید برای موفق شدن یاد می‌گیرید؛

کتاب «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟» نوشته‌ی «تیبو موریس»

---------------------------------------------------------------

موضوع اصلی کتاب چیست؟

فکرش را بکنید یک فرمول وجود داشت که با اجرای آن می‌شد موفقیت را به دست آورد! همانطور که خودتان بهتر می‌دانید، باید بگوییم که فعلا چنین فرمولی وجود ندارد، ولی ترفندها و تکنیک‌های قدرتمند و کمتر شناخته شده‌ای هستند که با اجرای آن‌ها می‌توانیم در زندگی از رقیب‌هایمان پیشی بگیریم.

«تیبو موریس» نویسنده‌ی کتاب درباره‌ی نوشتن این کتاب می‌گوید:

«من به خاطر وسواس پیشرفت کردن، طی سه سال گذشته بیش از ۱۰۰ جلد کتاب خودیاری خوانده‌ام، علاوه بر این در وبسایت‌های مطرح توسعه‌ی فردی، مقالات زیادی نوشته‌ام. در کتاب چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟ آنچه را که در طی چند سال گذشته یاد گرفته‌ام با شما به اشتراک می‌گذارم و ۵ مفهوم مهم را که معتقدم همه‌ی افراد باید برای داشتن یک زندگی رضایت‌بخش بلد باشند، به شما آموزش می‌دهم.»

---------------------------------------------------------------

کمی درباره‌ی نویسنده

«تیبو موریس» نویسنده بیش از ۲۰ کتاب از جمله برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون است. بسیاری از کتاب‌های او به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده اند.

ماموریت موریس این است که به مردم عادی کمک کند تا میزان زور و توان خودشان را درک کنند و به نتایج خارق‌العاده‌ای برسند.

---------------------------------------------------------------

جملات برگزیده از کتاب «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟»

برای آشنایی بیشتر با فضای کتاب «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟» قصد داریم چند جمله‌ی برگزیده از آن را با هم بخوانیم:

 

  • فکرهای منفی هم به سلامت روان شما آسیب می‌زند و هم استعداد شما را محدود می‌کند.
  • ما بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنیم، چیزهایی داریم که باید به داشتن‌شان افتخار کنیم. به همین خاطر داشتن یک دوست یا پدر و مادر فوق‌العاده، خیلی مهم است؛ اغلب اوقات آن‌ها نقاط قوت ما را به یادمان می‌آورند.
  • خوشبین بودن یا بدبین بود یک انتخاب است. اما ما هر روز با انتخاب کردن اینکه می‌خواهیم روی چه چیزهایی تمرکز کنیم، واقعیت زندگی‌مان را می‌سازیم.
  • این موقعیت و شرایط نیست که اهمیتی دارد، بلکه چیزی که مهم است انتخاب شما برای برخورد با آن است.

---------------------------------------------------------------

نظرات خوانندگان در خصوص این کتاب

در این بخش برای اینکه به شما کمک کنیم تا با خیال راحت‌تری این کتاب را برای مطالعه انتخاب کنید، نظرات برخی از خوانندگان را ارائه می‌کنیم:

 

  • در این دوره و زمانه که بسیاری از افراد حجم بالای کتاب را بهانه می‌کنند تا کتاب نخوانند، می‌خواهم درباره‌ی کتاب کم‌حجم و مفیدی که اخیرا خوانده‌ام، صحبت کنم. «تیبو موریس» در این کتاب پنج ترفند خیلی مهم را ارائه کرد که باید برای موفق بودن و داشتن یک زندگی خوب و راضی کننده بلد باشیم.

 

  • این کتاب به طور قطع ارزش خواندن را دارد. می‌توانم بگویم که «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟» یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری‌ای بود که در زندگی‌ام خوانده‌ام. ترفندهایی که «تیبو موریس» ارائه می‌کند، دید خیلی گسترده‌ای به من داد.

 

  • این کتاب پر از اطلاعات مفید بود و تیبو موریس با قلمی روان و خواندنی آن را نوشته است. این کتاب در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی خیلی به من کمک کرد.

---------------------------------------------------------------

مطالعه‌ی کتاب «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟» را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

موضوع اصلی این کتاب ترفندهایی برای موفق شدن است. آیا شما کسی را می‌شناسید که دلش نخواهد فردی موفق باشد؟

آیا دوست دارید هر موفق شدن دوستان و نزدیکا‌ن‌تان را ببینید، ولی خودتان در پله‌ی اول مانده باشید؟ به احتمال ۹۹.۹ درصد جواب شما به این سوالات یک «نه» محکم است.

با وجود اینکه دیدن موفقیت دیگران هم لذت بخش است، ولی همه‌ی انسان‌ها دوست دارند به اهداف خود برسند و روز به روز پیشرفت کنند. اگر به دنبال تکنیک‌هایی کاربردی برای موفق شدن هستید، حتما کتاب «چرا شما شکست می‌خورید اما دیگران موفق می‌شوند؟» را مطالعه کنید.

این کتاب کم‌حجم و مفید به شما در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان کمک ویژه‌ای می‌کند.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.