کتاب صوتی هنر فروش حرفه‌ای

دیوید پری
  • مترجم: آرزو خلجی
  • گوینده: مهدی قاسمی
  • مدت زمان: 209 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 3 کاربر)

170,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «هنر فروش حرفه‌ای»

راهکارها و درس‌هایی که از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های دنیا یاد می‌گیریم.

 

در دنیای پرشتاب امروز، همه چیز به سرعت عوض می‌شود. مجموعه‌ای که تا دیروز در بهترین شرایطش بوده، ممکن است امروز زیر و رو شود. چنین اتفاقی می‌تواند کاملا برعکس هم پیش بیاید! کسب و کاری که شرایط خوبی نداشته، می‌تواند خیلی سریع اوضاعش را عوض کند. هر کسب و کاری که به دنبال پیشرفت است باید مهارت‌هایش را تقویت کند تا نسبت به رقیبانش برتری داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم کتاب را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند فروش‌تان را بالا ببرید و به موفقیت‌های بزرگی برسید. «هنر فروش حرفه‌ای» نوشته‌ی «دیوید پری» کتابی است که در ادامه‌ی مطلب درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

•••

موضوع اصلی کتاب «هنر فروش حرفه‌ای» چیست؟

کتاب «هنر فروش حرفه‌ای» مکالمه‌ی بی‌پرده و آموزنده‌ با یک مسئول فروش رده بالا و باتجربه است. دیوید پری نویسنده‌ی این کتاب که سابقه‌ی کار در موفق‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا را دارد، راه و روش افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار را به خوانندگانش یاد می‌دهد.

در بخشی از کتاب «هنر فروش حرفه‌ای» نویسنده نکات و تجربیاتی که با کار کردن در شرکت‌های گوگل، آمازون، ادوبی، آی‌بی‌ام یاد گرفته، به مخاطبانش توضیح می‌دهد.

دیوید پری ابزارها، استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که شما برای موفقیت در کسب و کار و دستیابی به معاملات بزرگ به آن‌ها نیاز دارید. او همچنین به سوالاتی جواب می‌دهد که هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردید بتوانید از کسی بپرسید!

یکی دیگر از نکاتی که باید درباره‌ی این کتاب بگوییم، تفاوتش با سایر کتاب‌هایی است که در موضوع موفقیت در کسب و کار نوشته شده‌اند.

بزرگ‌ترین تفاوت کتاب هنر فروش حرفه‌ای با بسیاری از کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودیاری نویسنده‌اش است. دیوید پری که سابقه‌ی کار در گوگل، آمازون و ادوبی را دارد، می‌تواند نکات دسته اول و جدیدی را به خواننده‌هایش ارائه دهد که کمتر کسی آن را شنیده باشد.

•••

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید طرز فکر یک مسئول فروش رده بالایی است که در شرکت‌های بسیار بزرگی مثل گوگل و آمازون کار کرده. وقتی ما با روش فکر کردن و تصمیم گیری مسئول فروش چنین شرکت های بزرگی آشنا شویم، به مرور می‌توانیم نحوه‌ی کار او را یاد بگیریم و در مجموعه‌های خودمان پیاده سازی کنیم.

کتاب «هنر فروش حرفه‌ای» به خوانندگان یاد می‌دهد که چطور پتانسیل‌های خودشان را بشناسند و از آن‌ها نهایت استفاده را ببرند. نویسنده در فصل‌های مختف کتابش، خوانندگان را با نکته‌ها و تکنیک‌های بسیار مهم و کاربردی درباره‌ی فروش آشنا می‌کند.

به گفته‌ی دیوید پری، او این نکته‌ها را در طی سال‌های طولانی و با حضور در جلسه‌ها و گفت‌وگوهای سخت و چالش برانگیز یاد گرفته است.

با خواندن این کتاب، ما با سیستم‌های کارآمد و چهارچوب‌هایی آشنا می‌شویم که به صاحبان کسب و کارها یاد می‌دهد چطور یک تیم کاری خوب جمع کنند و قراردادهای کاری موفق ببندند و آن‌ها را به نتیجه برسانند.

به گفته‌ی دیوید پری، کارآفرینی و بازاریابی یکی از مفرح‌ترین، هیجان انگیزترین و سودآورترین راه‌های گذران زندگی است.

البته که مسیر موفقیت همیشه آسان نیست و برای رسیدن به آن باید سختی‌های زیادی را تحمل کرد و چالش‌های بزرگی را پشت سر گذاشت.

•••

چه کسانی باید کتاب «هنر فروش حرفه‌ای» را بخوانند؟

همه‌ی صاحبان کسب و کارها می‌خواهند موفقیت مجموعه‌شان را تضمین کنند، به همین خاطر مطالعه‌ی کتاب «هنر فروش حرفه‌ای» را به آن‌ها توصیه می‌کنیم.

این افراد با خواندن کتاب دیوید پری با تجربیاتی آشنا می‌شوند که به آن‌ها کمک می‌کند مجموعه‌شان را بهتر مدیریت کنند. اما این کتاب فقط برای صاحبان کسب و کار نیست! «هنر فروش حرفه‌ای» برای همه‌ی کسانی که در حوزه‌ی بازاریابی و فروش کار می‌کنند، مفید و خواندنی است.

البته برای خواندن این کتاب، فقط نباید در حوزه‌ی فروش فعالیت داشته باشید. خواندن تجربیات افراد موفق برای بسیاری از کتاب خوان‌ها جذاب است. از آن‌جایی که دیوید پری تجربیات کار خودش در بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا از جمله گوگل، آمازون و ادوبی را ارائه می‌کند، افراد زیادی از خواندن کتابش لذت می‌برند و نکات آموزنده‌ای یاد می‌گیرند.

دیدگاه کاربران

  1. سروش گفته:

    از شنیدن این کتاب لذت بردم و درس گرفتم. نویسنده با بیان داستان‌های جالب و جنجالی از کار خود در چهار شرکت بزرگ و معتبر، نکات ارزشمندی را یاد میدهد همچنین میگوید چگونه می‌توان با استفاده از استراتژی‌های فروش خلاقانه و روش‌های ارتباطی موثر، به فروشنده ی برتر تبدیل شد.

  2. ماکان گفته:

    این کتاب یکی از بهترین کتابها در مورد فروش بود که شنیدم. نویسنده نکات خوبی را بررسی میکرد که از شرکتهای بزرگ یاد گرفته بود و به این باور بود که فروش یک بازی بزرگ و لذت بخش است که باید قواعد آن را دانست.

  3. ahmad گفته:

    این کتاب از دیوید پری را دوست داشتم. فلسفه فروش او چیزی است که برای متمایز کردن شرکت و محصول از بقیه ی شرکت ها لازم است. چیزی که من فکر می‌کردم منحصر به‌ فرد و ارزشمند بود، فصل‌هایی درباره مکالمات چالش‌برانگیز و سمت تاریک فروش بود.